AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 I fjor sluttet jeg å bruke barberingsvann/aftershave litt sånn på slomp. Jeg merket at det gjorde ingen forskjell. 20 år med slike utgifter forgjeves? I år ville samboeren min ha meg til å bytte deo. Det gjorde jeg, men den nye var for effektiv. Det klødde under armene og istdf å svette der begynte jeg å svette voldsomt på føttene, spesielt om natta. For øvrig et problem som hun har slitt med i åresvis - kan hende deoen var årsaken? Med erfaringen fra barberingsvannet sluttet jeg bare med deo. Men...jeg begynte å stinke noe j*. Så da er jeg tilbake til min gamle deo. Men problemet nå er at denne mannemannlukten sitter som klistret i armhulene. Jeg kan bade i såpevann i halvannen time og det øyeblikket jeg har tørket meg er stanken tilbake. Blir det slutt på det igjen? Seriøst, dette er plagsomt. Anonymkode: 7dd1f...321
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Kjøpe en annen deo? Her i huset bruker vi neutral eller englamark sin parfymefrie ( det er antagelig parfymen du reagerer på) deodorant. Ingen stinker her. Det er jo ikke parfymen som stopper lukten. Anonymkode: 12b6d...597
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Skrevet 15. juli 2016 Var det noen her somsa at parfymen stopper lukten? Jeg har brukt Nivea luktfri siden tenårene og er tilbake til den. Den funket jo fint før. Merket jeg prøvde i mellomtiden var A Pro Stop 24, apotekkjøpt. Anonymkode: 7dd1f...321
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #4 Skrevet 15. juli 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: I fjor sluttet jeg å bruke barberingsvann/aftershave litt sånn på slomp. Jeg merket at det gjorde ingen forskjell. 20 år med slike utgifter forgjeves? I år ville samboeren min ha meg til å bytte deo. Det gjorde jeg, men den nye var for effektiv. Det klødde under armene og istdf å svette der begynte jeg å svette voldsomt på føttene, spesielt om natta. For øvrig et problem som hun har slitt med i åresvis - kan hende deoen var årsaken? Med erfaringen fra barberingsvannet sluttet jeg bare med deo. Men...jeg begynte å stinke noe j*. Så da er jeg tilbake til min gamle deo. Men problemet nå er at denne mannemannlukten sitter som klistret i armhulene. Jeg kan bade i såpevann i halvannen time og det øyeblikket jeg har tørket meg er stanken tilbake. Blir det slutt på det igjen? Seriøst, dette er plagsomt. Anonymkode: 7dd1f...321 Har du snakket med lege om dette? Hvis ikke, så kom deg til lege. Anonymkode: d349f...0c1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #5 Skrevet 15. juli 2016 Kan det være noe alvorlig? Anonymkode: 7dd1f...321
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Skrevet 15. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være noe alvorlig? Anonymkode: 7dd1f...321 Det kan jeg aldri tro. Deodoranter er ikke medisin, og svekkelukt er ikke farlig. Har du prøvd å vaske deg med peeling? Sånn såpe med små kuler som sliper huden når du bruker den? Jeg har noen ganger slitt med at svekkelukten ikke slipper taket. Da har det hjulpet å bruke peeling. Så får du kjøpe deg noen forskjellige deodoranter og finne noe som kan bekjempe lukten. Selv kan jeg bare bruke noen bestemte typer deodaranter. Mange deodoranter får meg til å stinke/lukte vondt. Anonymkode: 2d2f3...4c9 1
lunamuna Skrevet 15. juli 2016 #7 Skrevet 15. juli 2016 Jeg vet ikke om det hjelper noe særlig, men jeg begynte å stinke for en tid tilbake. Det var heftig lukt, ingen deo hjalp, og jeg kunne vaske meg så mye jeg ville. Stanken kom tilbake i øyeblikket jeg fikk tørka meg etter dusjen. Etter å ha trålet google, prøvde jeg et par tips jeg fant. Magnesium. Min samboer hadde ZMA liggende (som inneholder bl.a magnesium og sink). Etter en dag eller to, så var jeg helt fin! Jeg tørte ikke slutte på dem før etter flere uker, men lukten vendte aldri tilbake. Det er nok 2-3 måneder siden nå. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #8 Skrevet 15. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det noen her somsa at parfymen stopper lukten? Jeg har brukt Nivea luktfri siden tenårene og er tilbake til den. Den funket jo fint før. Merket jeg prøvde i mellomtiden var A Pro Stop 24, apotekkjøpt. Anonymkode: 7dd1f...321 Nei, jeg kan ikke se at noen har skrevet at parfymen stopper lukten, Derimot sa jeg i mitt svar at parfyme ikke stopper lukten. Anonymkode: 12b6d...597
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #9 Skrevet 15. juli 2016 Har du prøvd Stop24? Husk å lese bruksanvisningen, for jeg gjorde feil første gangen, og brukte som vanlig deodorant. Jeg har slitt mye med svette det siste året, og skrubber og skrubber meg i dusjen. Etter at jeg begynte med denne, lukter jeg ingenting! Ikke svetter jeg på føttene heller :D Anonymkode: 4928d...e2c
Kontormus Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Altså, slike antiperspiranter og andre ting som gjør at svette ikke kommer ut akkurat der en har smurt det, gjør ikke at vi svetter mindre. Det kommer ut andre steder. Min eks tok en operasjon som skulle hindre rødming. Som tilleggseffekt av denne svettet han ikke på overkroppen og i hendene. Men føttene derimot... 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Skal prøve peeling! Takk for mange gode råd! @AB_stop24, hvordan bruker man en deo feil? Wow..operasjon mot rødming? Utrolig hva som fins. Anonymkode: 7dd1f...321 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #12 Skrevet 15. juli 2016 Stop 24 skal tas på om kvelden og vaskes bort om morgenen. Jeg tok den på om morgenen etter at jeg hadde dusjet. Var noen år siden. Vet ikke om det var derfor den ikke virket. Nå fulgte jeg bruksanvisningen, og den virker! Anonymkode: 4928d...e2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå