Gå til innhold

35 åring ser ut som 23 åring...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kollega som ser yngre ut enn en del som er eldre enn henne. Jeg er 24 og vet ikke hva jeg ser ut som.. Men mange 23-27 åringer på min jobb, ser så mye eldre ut en hun på 34... Faktisk. 

Anonymkode: 13a2a...451

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kollega som ser yngre ut enn en del som er eldre enn henne. Jeg er 24 og vet ikke hva jeg ser ut som.. Men mange 23-27 åringer på min jobb, ser så mye eldre ut en hun på 34... Faktisk. 

Anonymkode: 13a2a...451

OK?

Anonymkode: 4e939...517

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 30 og må fortsatt vise ID både på polet, når jeg kjøper øl på butikken o.l. og folk jeg jobber med trodde ikke på meg når jeg fylte. De trodde visst at jeg var 21-22. Så man må jo ikke se eller oppføre seg så "gammelt", og 30-35 er da virkelig ikke så gammelt at dette er uvanlig? Lever man sunt og normalt og tar vare på seg selv så kan man beholde ungdommen lenge :)

• Liker 1
Skrevet

Er 35 selv, men de fleste tror jeg er i 20 årene. Ikke uvanlig det. Folk er jo forskjellige og noen ser mer voksne ut, mens andre ser yngre ut. Bommet på en del selv jeg.

• Liker 1
Gjest Jorah Mormont
Skrevet

Er 32 og de fleste tror jeg er 8-10 år yngre enn hva jeg er, Selv om jeg har skjegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlighet og utstråling har nok minst like mye som utseende å gjøre. De som blir anslått å være yngre enn de egentlig er, virker ofte - og utstråler ofte en umodenhet. Det samme når det gjelder motsatt, hvor de som er anslått som eldre enn de egentlig er, har en væremåte og utstråling som gjør at de virker eldre enn de er. 

Anonymkode: 6eeae...4b3

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Personlighet og utstråling har nok minst like mye som utseende å gjøre. De som blir anslått å være yngre enn de egentlig er, virker ofte - og utstråler ofte en umodenhet. Det samme når det gjelder motsatt, hvor de som er anslått som eldre enn de egentlig er, har en væremåte og utstråling som gjør at de virker eldre enn de er. 

Tøv

Anonymkode: f7274...662

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tøv

Føler du deg truffet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ofte antatt å være ti år yngre enn jeg er, er snart førti, men det er basert på en pen hud, ikke umodenhet. Føler du deg litt truffet på noen måte, siden du trenger å antyde at alle som er heldige med huden og utseende som umodne? Man kan se ung eller gammel ut basert på mange andre faktorer enn modenhet/umodenhet. Ofte går det på gener, kosthold, soling, røyk og alkohol. 

Anonymkode: b2f27...e8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg truffet? 

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte antatt å være ti år yngre enn jeg er, er snart førti, men det er basert på en pen hud, ikke umodenhet. Føler du deg litt truffet på noen måte, siden du trenger å antyde at alle som er heldige med huden og utseende som umodne? Man kan se ung eller gammel ut basert på mange andre faktorer enn modenhet/umodenhet. Ofte går det på gener, kosthold, soling, røyk og alkohol. 

Om jeg føler meg truffet? Nei, hvorfor skulle jeg det? 

AnonymBruker
Skrevet

Don't rain on the parade :fnise: ikke populært! 

Anonymkode: 9cb78...5a4

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg føler meg truffet? Nei, hvorfor skulle jeg det? 

Hvorfor antyder du da at mennesker som er heldige med huden og (eventuelt tar godt vare på helsen sin) er umodne, mens de som ser eldre ut enn de er er modne? Det er en interessant teori, som jeg gjerne vil høre mer om :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...