Gå til innhold

"Gjester"


Gjest Lompa

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke "gjester" generelt som er det store problemet her, "lei meg"! Det er sure, ekle, frekke og spydige gjester (som forøvrig kan være registrerte brukere) som ikke gjør annet enn å ødelegge et ellers trivelig forum.

K

Jeg tror ikke løsningen er å stenge forumet for gjester Kverula. Da mister vi jo alle de reelle gjestene som deltar i diskusjoner på en positiv måte!

Jeg er redd for at faste brukere som logger seg ut for å slenge med leppa, fremdeles kommer til å gjøre det. Men istedet for å operere som gjest så kanskje de lager seg egne "drittslengings-nick".

Vel, det er ihvertfall hva jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke løsningen er å stenge forumet for gjester Kverula. Da mister vi jo alle de reelle gjestene som deltar i diskusjoner på en positiv måte!

Jeg er redd for at faste brukere som logger seg ut for å slenge med leppa, fremdeles kommer til å gjøre det. Men istedet for å operere som gjest så kanskje de lager seg egne "drittslengings-nick".

Vel, det er ihvertfall hva jeg tror.

Jeg syns også det ville være synd å stenge forumet for gjester - for det er jo veldig mange av dem som har mange gode og fornuftige innlegg å komme med. :Nikke:

Bare så synd at noen er her bare for å ødelegge og spre dritt...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle skal henge seg sånn opp i "gjester". De har da like stor rett til å være her som alle oss andre? Så lenge forumet er åpent for andre enn faste brukere, så får dere akseptere det.

Jeg synes heller ikke at gjestene står for mesteparten av den edder og galle som av og til spys ut her i forumet. Men det er det som legges merke til. Jeg synes det er flest hyggelige og "normale" svar fra gjester jeg, men det ser ikke ut som om det legges merke til.

Dere vil jo bare se de krasse innleggene fra gjester.

Get over it! Synes dere det er så ille med disse gjestene, så flytt til et lukket forum eller overse det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da kan man sjekke IP'en til den som slenger dritt med annonymt nick for så å sjekke om det er noen av de faste brukerne med samme IP.. Man kan jo og sjekke masken og hosten for sikkerhets skyld.. ;) Gjorde mye av det på IRC da jeg var @ på kanaler der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...