Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2221 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (På 7.11.2023 den 1.48): Om du har mulighet bør du få deg noen ? 😻😻🐈⬛🐈⬛ Ja vi er heldige nå kom Frida og pressa seg bak ryggen min hun er 17,5 år Er det Frida på profilbildet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2222 Del Skrevet 17. november 2023 Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Er det Frida på profilbildet? Yepp 😀😀😻😻 med Vikingvest 😻😻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2223 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Yepp 😀😀😻😻 med Vikingvest 😻😻 Gøy 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2224 Del Skrevet 17. november 2023 Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Gøy 😁 Ja 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2225 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja 😻😻 Min jentepus, Aida 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2226 Del Skrevet 17. november 2023 Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Min jentepus, Aida Den var søt fint navn også 🥰🥰😻😻🐈⬛🐈⬛🐈🐈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2227 Del Skrevet 17. november 2023 Mjaudolf hørte noe skummelt i trappa 😧 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2228 Del Skrevet 17. november 2023 Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Mjaudolf hørte noe skummelt i trappa 😧 Han var også søt 🥰🥰😻😻🐈⬛🐈⬛🐈🐈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2229 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Han var også søt 🥰🥰😻😻🐈⬛🐈⬛🐈🐈 Jeg har en jentepus og to guttepuser 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #2230 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Yepp 😀😀😻😻 med Vikingvest 😻😻 Så nyyydelig hun er 😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Mjaudolf hørte noe skummelt i trappa 😧 Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! Så nyyyydelig og så fine tegninger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. november 2023 #2231 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Så nyyydelig hun er 😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! Så nyyyydelig og så fine tegninger! Takk 😊 Han fikk navnet Mjaudolf på grunn av den lille barten 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #2232 Del Skrevet 17. november 2023 Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Han fikk navnet Mjaudolf på grunn av den lille barten 😁 Haha, kult. Kult og passende navn da 😻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2233 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) jukkapalme skrev (1 time siden): Så nyyydelig hun er 😻 Viktig med refleks, hihi. Er det hun som er 17 år? Åååååååååååh! 😻😻😻 Jeg dååååner! Så nyyyydelig og så fine tegninger! Ja hun er nydelig 😻Ja viktig med refleksvest Ja @jukkapalme hun er 17,5 år det bildet der er ett par år siden det ble tatt Endret 17. november 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #2234 Del Skrevet 17. november 2023 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja hun er nydelig 😻Ja viktig med refleksvest Ja @jukkapalme hun er 17,5 år det bildet der er ett par år siden det ble tatt Jaaa, kjempenydelig. Kattungen min er også helt svart, men hun er langhåret. Fine pusen, håper du får ha henne i mange år til ♥️ Elsker gamle katter, er noe spesielt med dem, selv om jeg selvfølgelig elsker alle katter i alle aldre Min eldste er jo 15 år og 8 mnd, håper jeg får ha henne i mange år til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2023 #2235 Del Skrevet 17. november 2023 jukkapalme skrev (19 minutter siden): Jaaa, kjempenydelig. Kattungen min er også helt svart, men hun er langhåret. Fine pusen, håper du får ha henne i mange år til ♥️ Elsker gamle katter, er noe spesielt med dem, selv om jeg selvfølgelig elsker alle katter i alle aldre Min eldste er jo 15 år og 8 mnd, håper jeg får ha henne i mange år til. Ja hun er det 😻 Søsteren Susi gikk bort i Februar 2019 Søsteren Lussi 28 Sept 2022 Maja gikk bort 31 Jan 2023 ja du har sikkert en nydelig katteunge 😻 ja det håper jeg også at jeg har ja er spesielle dyr det kommer for kos nå ligger Frida ved siden av meg og Tuss ligger i kurven sin ja hele familien min elsker katter spesielt tante ja vi får håpe de blir gode og gamle 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 18. november 2023 #2236 Del Skrevet 18. november 2023 Snusen snuser! 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2237 Del Skrevet 18. november 2023 Neket skrev (På 17.11.2023 den 9.12): Det? Jeg hadde seks på det meste, nede i tre nå 🤪 Nå er det kun et som medisineres, de to andre må bare legge på seg litt mer før vi kan prøve å sette dem i dvale. Purre er på hjemmebesøk hos piggen Ziggen 🤪 Oi der fikk jeg ikke med, dere er rene små piggsvin mamma 🥰 Anonymkode: ebe1c...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 8. desember 2023 #2238 Del Skrevet 8. desember 2023 Tar livet helt med ro i førjulstida 😊 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #2239 Del Skrevet 8. desember 2023 On 11/18/2023 at 10:57 AM, Neket said: Snusen snuser! 4 minutter siden, Pal Fungi said: Tar livet helt med ro i førjulstida 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. desember 2023 #2240 Del Skrevet 9. desember 2023 I går måtte Felix opereres, vi hadde time på dyreklinikken på torsdag, han ville ikke spise, så vi trodde det var noe med tennene. Men de var fine. De tok røngten, å det kunne se ut som litt tett i tarmen. Så de stallet han inn, ga kontrast, å kunne se det ikke var bevegelse i tarmen, og ville ha han natten over. Dagen etter (i går), skulle kontrasten ha gått ut. Så de anbefalte en operasjon, han hadde helt tett forstoppet tarmen, de klarte å få det ut uten å åpne tarmen. Fikk han hjem i går ettermiddag. Veldig glad for vi har forsikringer på dem, å bare betaler egenandelen selv. Han er nokså preget, men det er helt normalt. Men Sølvi, er helt på alerten, og liker ikke i det hele tatt Felix nå. Normalt ligger de sammen om nettene, men i natt måtte vi ha dem adskilt! 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå