Gå til innhold

Mekler har meldt inn til bv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Både bv, familiekontor, skole, bhg er på min side av denne saken. Men det er hos mekler vi ikke blir enige om samvær, da jeg ikke vil sende felles barn på samvær hos far pga det som har hendt, og far vil helst gå for 50/50, noe som mekler heller ikke går med på. Jeg forholder meg til hva bv og jeg har blitt enige om og da er det samvær under oppsyn, i tillegg til at de skal på observasjonsbesøk hos han. Jeg vil heller ikke være oppe hos x/far når det er samvær pga han hele tiden oppfører seg sexuelt og vil kun en ting. Men han innser ingenting. Skal på ny time hos mekler snart, og håper det går Ann å bli enige om noe... 

Anonymkode: 03ce4...ab4

Har du sagt rett ut hos mekler at bv anbefaler samvær under tilsyn? 

Jeg sa rett ut at bv anbefalte at overnatting skulle opphøre og samvær kuttes til en ettermiddag i uka samt en dag annenhver helg. Mekler anbefalte da at vi rettet oss etter den anbefalingen og minnet eksen på hvilke virkemidler  (omsorgsovertagelse) bv har tilgjengelig dersom slike anbefalinger ikke tas til følge. 

Anonymkode: f21cd...aa6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sakt at bv mener det er bedre med ett par timer i uken, slik at felles barn får to timer med far som er gøye. Og mekler virket veldig enig i det. Overnatting var helt uaktuelt. Og at det er jeg som havner i saksa om det skulle skje noe med felles barn når far har samvær. Men at bv kom med et forslag om at noen kom uanmeldt innom ila samvær for å observere eventuelt. Håper litt at bekymringsmelding blir fort delt ut, selv om det er sommerferie sesong. 

Ts

Anonymkode: 03ce4...ab4

Skrevet (endret)

,,,,,,,,

Endret av charactouy
Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...