Gjest Minette-ikke innlogget Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Etter å ha lest så mye positivt om denne serien vil jeg gjerne prøve ett sånt sett? med foundation, pudder etc. Siden jeg ikke har noen hudpleiere i nærheten som fører merket, kommer jeg til å bestille det fra essentialdayspa. Men er det noen av dere som kan guide meg litt i hvilken farge etc jeg burde ha? jeg er lys i huden.
Elze Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Kommer jo helt an på hvor lys du er. 1.0 og 1.2 er de lyseste fargene, men bare 1.2 finnes i sånt prøvesett. Jeg har 1.2, og den passer fint til min hud, jeg bruker stort sett den lyseste fargen av de foundationene som man får kjøpt her i Norge. Er du ekstremt hvit i huden tror jeg 1.2 blir for mørk til deg. 1.0 tror jeg dessuten er litt mer rosatonet, mens 1.2 er litt mer gulaktig.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Jeg bestilte den kiten som inneholdt nr 3 og 2,3 . den 3 er litt i rosa tone,den passer datteren min som er VELDIG hvit og rødhåret. den andre 2,3 passet perfekt til meg som er LITT gultonet i huden. fikk ogsp veil og warmt i SAMME pakken + 3 koster og 60 ml facial wash med M D formulations.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 hva er så spesielt med denne foundationen? Ser folk snakke mye om den...
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 det er 100 prosent naturlig mineraler i den,skader ikke huden ,reklamen sier du kan tilogmed sove med den.
Carmen_ Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Jeg har også litt lyst til å prøve den men bruker fuktighetskrem med farge i så jeg føler at det blir litt mye i ansiktet på en gang. Er den dyr da? er ikke noe særlig fan av foundation heller av en eller annen grunn
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Jeg kjøpte en KIT med en 2,3 + 3 av foundationen,warmt,veil, 3 koster ,og 60 ml MD formulations rens til ca 500 kr med porto.EN kost koster i NORGE 250 KR.KJØPTE PÅ ESSENTIALDAYSPA.2,3 går i gult og 3 går i rosa så du få en av hver tone,går også fint ann å blande de til du har brukt de opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå