Lala Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Er dette normalt? Nå har jeg tatt et helt 28 pillersbrett og ikke fått mensen. Grunn til å engste meg da? Har tatt hver eneste pille på samme minutt(!) hver eneste dag.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Det er helt normalt å miste mensen når du tar minipiller.
lene24 Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 ja, helt normalt å miste mensen! Jeg mista mensen de to første månedene jeg gikk på minipillen, men fikk den tilbake etter det, og har gått på den i 7 måneder nå, og har mensen hver gang... :-)
Gjest asb Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 OK. Godt å høre! jeg er ei jent på 19 og har nå gått på minipillen ceracette i ett år. siden jeg startet har jeg bare hatt mensen en gang og dette var etter å ha glemt å tatt pillen på to dager. jeg har forhørt meg med legen min og en farmasøyten jeg kjenner om dette er normale bivirkninger; de fortalte meg at dette var normalt og at jeg ikke skulle bekymre meg. men å ikke ha mensen i det hele tatt, føles litt rart, og jeg lurer fortsatt på om dette er bra for kroppen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå