Gå til innhold

Silikon i utlandet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lenge tenkt på å ta silikon, og nå når økonomien endelig kanskje tillater det har jeg begynt å vurdere det seriøst. Har sett på norske klinikker, men de er veldig dyre, og ut fra det jeg leser virker det ikke som at de nødvendigvis er så mye bedre enn rimeligere alternativ i utlandet... Eneste fordelen er vel at man får mer rettigheter og trygghet hvis noe skulle skje, men igjen har jeg lest mang en skrekkhistorie om folk som bare får et fnys fra kirurgen når komplikasjoner har oppstått selv om de er aldri så mye i Norge, så det er kanskje en risiko jeg er villig til å ta. 

Men, problemet mitt er at det er fryktelig vanskelig å finne god informasjon om utenlandske klinikker! Finner mye info om Tallinn-klinikken, men de har visst sluttet med silikonimplantater, og om Budapest-klinikken som nå ser ut til å ha gått over til tannpleie?! Hva er alternativene mine da? Kan jo så klart bare kontakte ulike klinikker men jeg vil jo helst høre litt om andres erfaringer, fra litt mer pålitelige kilder enn klinikkenes egne hjemmesider... :( 

Noen??

Anonymkode: a5857...02a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville IKKE spart på dette området. Skal du til utlandet burde det være for en enda bedre klinikk, f.eks. London, New York, Los Angeles osv. 

Anonymkode: 5b3c7...a3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville IKKE spart på dette området. Skal du til utlandet burde det være for en enda bedre klinikk, f.eks. London, New York, Los Angeles osv. 

Anonymkode: 5b3c7...a3b

Selvfølgelig, men Norge er ikke kjent for sine plastikk-kirurger, så jeg betaler ikke 40K bare fordi det er i Norge hvis jeg kan få en like trygg og god operasjon til halve prisen pluss en flyreise. :) 

Anonymkode: a5857...02a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke turt å dra utenlands for det om jeg var deg.  Dyrt får det være, men sikkerhet er viktigst. 

Anonymkode: ca9b8...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...