Gå til innhold

Hvor lenge tenkte du på snus?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært flere måneder uten snus, og jeg kan plutselig tenke på det en dag.. savner lukten og smaken

Du som har sluttet med snus, hvor lenge gikk det før snus var helt ute av hodet?

Anonymkode: 1aae2...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært flere måneder uten snus, og jeg kan plutselig tenke på det en dag.. savner lukten og smaken

Du som har sluttet med snus, hvor lenge gikk det før snus var helt ute av hodet?

Anonymkode: 1aae2...70e

Jeg driver på og slutter nå. Tenker nesten ikke på annet. 

Jeg har vært uten i over et halvår tidligere uten at det slapp taket.

Tror vi må forberede oss på tøffe tak fremover, for det gir seg nok ikke med det første.

Har forøvrig en kollega som har vært snusfri i 25år. Og han har fremdeles lyst på snus.

Skrevet

Jeg har vært uten i 8 mnd...... Savner det og legger fishermans friends under leppa iblandt hehe 😄 noen ganger uten at jeg tenker på det. Savner det fortsatt. Men det blir lettere! 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere en "desperat" -følelse de første dagene, når dere kuttet? Får problemer med å sove og blir ganske rastløs når jeg ikke bruker snusen. Vet ikke helt hvordan jeg skal få kuttet ut. Har dere noen tips til de første dagene uten?

Anonymkode: 7373a...5db

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere en "desperat" -følelse de første dagene, når dere kuttet? Får problemer med å sove og blir ganske rastløs når jeg ikke bruker snusen. Vet ikke helt hvordan jeg skal få kuttet ut. Har dere noen tips til de første dagene uten?

Har brukt løs-snus, men bruker nå pose med litt mindre nikotin.

Skrevet

Begynner du å snuse igjen, så les Endelig Ikke-røyker av Allen Carr. Den burde funke like bra på snus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...