AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Hei, jeg bare lurer på om noen vet om en shampoo uten parfyme bortsett fra neutral? Er litt kjedelig å bare kunne bruke en sort shanpoo. De shampooene som det er parfyme de får jeg eksem i hodebunnen av :/ Anonymkode: 12cb0...e1e
Gjest sule Skrevet 14. juli 2016 #2 Skrevet 14. juli 2016 Simple? 😊 synes den er god. Green People? Både med og uten parfyme men de er åså veldig veldig milde og inneholder bare naturlige ingredienser.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Ok takk for svar og hvor får man tak i de produktene altså hvilken butikk? Anonymkode: 12cb0...e1e
Rosewood Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Vita har green people og pure-serien til Jan Thomas ihvertfall Korres og skal være ganske bra
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #6 Skrevet 14. juli 2016 11 minutter siden, Rosewood skrev: Vita har green people og pure-serien til Jan Thomas ihvertfall Korres og skal være ganske bra Ok takk for svar, veldig kjedelig å være så allergisk at man ikke kan gå i butikken å velge hvilken som helst shampoo. Greit med litt flere alternativer Anonymkode: 12cb0...e1e
Paeonia Skrevet 14. juli 2016 #7 Skrevet 14. juli 2016 Jeg bruker Neccin Shampoo Sensitive Balance (4). Jeg får også eksem i hodebunnen, og det kan bli ganske ille. Det er visst litt parfyme i den ser jeg (står helt i bunnen, så kan ikke være så mye, for man lukter det ikke), og dette er den eneste sjampoen jeg kan bruke over lengre tid uten å få eksem. Alle andre må jeg bytte regelmessig. Kan også legge til at jeg bruker John Masters Organics lavender & avocado intensive conditioner. De to produktene har reddet hodebunnen min! Kjøper på blivakker.no:)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #8 Skrevet 14. juli 2016 Englamark sin som de selger på coop extra, og noen coop prix butikker er veldig god og billig. Tror det er 19 kr for den, Anbefales Anonymkode: f6adc...0a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå