AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #1 Skrevet 14. juli 2016 Jeg vurderer å kjøpe en leilighet som trenger oppussing. Da tenker jeg mest slik som maling/sparkling av vegger, skifte av gulv og gjerne noe oppgradering av bad og kjøkken. Hva kostet det da du pusset opp? Og hva gjorde du? Har du noen tips til hvordan en enkelt og billigst mulig kan pusse opp? Jeg vil gjøre det billigst mulig, jeg trenger ikke noe designkjøkken. Det eneste er at jeg vil det skal se fint og stilrent ut. Anonymkode: 6a1cc...570
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #2 Skrevet 15. juli 2016 Kjøkken er ikke nødvendigvis så dyrt som alle vil ha det til, trenger du ikke elektriker eller rørlegger så kan du gjøre alt selv. Vi har akkurat kjøpt nytt ikea kjøkken, det ble under 30 000 med benkeplater, kran, vifte++. Legge nye gulv er billig om du har rimelig rette gulv fra før, vi har lagt nytt i stue og gang, tilsaman ca 23 m2, under 10 000, klikk parkett og laminat er så enkelt at alle kan klare det! Maling kan du også gjøre selv, sparkling er litt verre om det er snakk om å helsparkle en hel vegg. På badet har vi lagt fliser på gulv, malt vegger og tak, og satt on kabinett. Legge fliser og membran koster litt, resten kan bli veldig billig om du velger billige produkter. Skal du dusje direkte på vegg så må du ha membran og fliser, eller belegg. Det eneste som har kostet endel hos oss var elektriker og rørlegger. Anonymkode: 218b5...86f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå