AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Vurderer å gå til innkjøp en av slow cooker, men er det verdt det? Hva bruker dere den til? Anonymkode: 696b1...a0c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Jeg bruker den til alt fra steik til supper og kaker. ALT kan omtrent lages I en slow cooker, og synes absolutt det er verdt. Anonymkode: 86235...86a
John_Felipe Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har en slowcooker et eller annen sted i boden.... Den havnet der etter jeg fikk min 1. Pressure cooker. Mine venner som også er flinke hjemmekokker foretrekker også Pressure Cookern. Jeg har 4 av dem Her er noen av mine favoritter å lage i Pressure cookern Oksehalegryte med masse forskjellige aromatiske krydder! YUM! Den deilige saftige og bløte kjøttet passer kjempe fint til potetmos eller i en baguett! Sticky pork belly med en asiatisk saus med chili,ingefær,fish sauce,soya saus, sitron/lime og sukker + kokosris! Andelår med en herlig Honning-Boubon sauce Har også de 2 siste åra brukt den til Pinnekjøtt 1 time inn føltes som jeg hadde kokt den i 4 vanlige timer! Og jau jeg foretrekker faktisk å koke pinnekjøttet direkte i vannet enn å dampe det, blir mer saftig. Hele munnen min er full av vann nå.... så bestile 2kg pinnekjøtt fra Kolonial.no !!!! blir pinnekjøtt til helgen! wooop wooop! Veldig fin til gryteretter å! Spesielt lam og kanin
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 13 timer siden, John_Felipe skrev: Jeg har en slowcooker et eller annen sted i boden.... Den havnet der etter jeg fikk min 1. Pressure cooker. Mine venner som også er flinke hjemmekokker foretrekker også Pressure Cookern. Jeg har 4 av dem Her er noen av mine favoritter å lage i Pressure cookern Oksehalegryte med masse forskjellige aromatiske krydder! YUM! Den deilige saftige og bløte kjøttet passer kjempe fint til potetmos eller i en baguett! Sticky pork belly med en asiatisk saus med chili,ingefær,fish sauce,soya saus, sitron/lime og sukker + kokosris! Andelår med en herlig Honning-Boubon sauce Har også de 2 siste åra brukt den til Pinnekjøtt 1 time inn føltes som jeg hadde kokt den i 4 vanlige timer! Og jau jeg foretrekker faktisk å koke pinnekjøttet direkte i vannet enn å dampe det, blir mer saftig. Hele munnen min er full av vann nå.... så bestile 2kg pinnekjøtt fra Kolonial.no !!!! blir pinnekjøtt til helgen! wooop wooop! Veldig fin til gryteretter å! Spesielt lam og kanin Hvilken pressure cooker har du og hvor mye betalte du for den? Anonymkode: 696b1...a0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå