Gå til innhold

-


Gjest_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som det er sunt for deg å komme deg litt bort. Trondheim er en flott plass å studere. Hvis du ikke finner deg til rette der... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt ha valgt etter fagenes nytteverdi (med andre ord Trondheim). Studiested er til dels viktig, men dette kommer i andre rekke. 

Det er jo uansett fadderuker og et mye større studentmiljø i Trondheim enn det er i Oslo, så jeg ser ikke helt hvorfor akkurat dette gjør at du holder en sterkere knapp på Oslo. Som student er det absolutt ikke vanskelig for de fleste å få seg et godt nettverk som nyinnflytter i Trondheim. 

Anonymkode: 9a871...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stan skrev:

Det høres ut som det er sunt for deg å komme deg litt bort. Trondheim er en flott plass å studere. Hvis du ikke finner deg til rette der... 

Hvis man ikke finner seg til rette der så hva? Da er det noe galt med folk?

Anonymkode: d9175...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke finner seg til rette der så hva? Da er det noe galt med folk?

Anonymkode: d9175...a1e

Jeg tror det er godt for alle å komme seg bort fra hjemplassen. Det virker som TS er fra Oslo og jeg tror det vil gjøre godt å komme til Trondheim. 

Det skal godt gjøres å ikke finne et miljø der. Jeg har god erfaring både som student selv og siden jeg kjenner mange som har studert der gjennom mer enn tjue år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...