MorTil2 Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Sønnen min har et skateboard som jeg gjerne skulle ha funnet en måte å henge opp på veggen,eller på annen måte ha på et ryddig sted når ikke i bruk. Rommet hans er relativt lite, og det er ikke plass inni klesskapet eller lignende. Noen ideer/tips til veggoppheng på gipsvegg ?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Kan noe á la denne funke? Tipper liknende er å få på nesten hvilken som helst jernvare. Eller hva med å finne kroker i en interiørbutikk, om du vil ha noe penere? Jernvaren kan også fortelle deg hva slags skruer du trenger for å henge den opp på gipsveggen, men antakelig trenger du gipsanker e.l. (jeg kan ikke noe om gips ). Anonymkode: eb217...809
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Google: "how to wall mount your skateboard". Der får du mange tips til hvordan du kan henge skateboard på veggen. Noen enkel og andre litt mer avanserte løsninger Anonymkode: 00c87...08a
MorTil2 Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2016 Takk til begge svar. Tar en nærmere titt på den på Clas Ohlson. Ser ut til at den kunne være en god ide. Evnt to av denne http://www.clasohlson.com/no/Redskapskroker/40-7223.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå