Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne henn, så tok en sjans her. Saken er den at jeg hadde en heftig diskusjon med ei venninde av meg, der hun mente at man må røyke i mange år før man tar skade av det, mens jeg mente at det kan skade nesten med en gang. Hvem av oss har rett? Hun røyker 30 sigaretter daglig, og det er jeg veldig sjokkert over, så det må jo skade. Men, kanskje jeg tar helt feil? På rykpakken står det jo at røyking dreper og er svært skadelig. Vi diskuterte så mye at vi nesten ble uvenner. Venninden min er bare 18 år gammel. Jeg er beskymeret. Men er det slik at man må røyke i nnoen år før man tar skade av det? Håper noen kan komme med noen innspill av hva folket der ute mener. Ha en fortsatt fin kveld! :)

Anonymkode: dc42c...b87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røyking er skadelig. Ferdig :P

Det hun sikkert har forvekslet det med er at de fleste må røyke en viss mengde før man tar permanent skade av det. Altså før man kommer til det punktet at det er umulig å for kroppen å lege alle skader. Men herregud. Så klart røyking er skadelig. Og selv om man ikke har røyket mye eller "bare et par år" er det snakk om lang tid før kroppen har fikset skadene man har påført seg.

Anonymkode: 12890...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...