AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Hva vil dere si at man er hvis man (som kvinne) kun har hatt forhold med menn, men kun tenner seksuelt på kvinner og ikke på menn, men forelsker seg i begge kjønn (uten å som sagt føle seksuell tiltrekning for menn). ? Anonymkode: 05aac...b8d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil dere si at man er hvis man (som kvinne) kun har hatt forhold med menn, men kun tenner seksuelt på kvinner og ikke på menn, men forelsker seg i begge kjønn (uten å som sagt føle seksuell tiltrekning for menn). ? Anonymkode: 05aac...b8d Ville nok kalt det bifil siden man kan forelske seg i begge kjønn og ha sex med person av samme kjønn. Anonymkode: e2155...bce
Cathrine88 Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Lesbisk. Homoseksuell og biromantisk hvis du føler behov for å være mer nøyaktig. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Litt flaut, men jeg er mann og tenner både seksuelt og emosjonelt på kvinner, men også seksuelt på noen få menn. Altså, jeg har hatt sex med menn, men aldri noe emosjonelt eller romantisk og tenner heller ikke på veldig maskuline menn. På kvinner synes jeg hele kroppen er attraktiv, men synes oralsex med kvinner er kleint, samtidig så foretrekker jeg det med menn. Foretrekker også å være den "passive" når jeg har sex med menn. Kan også synes at transpersoner er attraktive der menn har skiftet kjønn, men beholdt kjønnsorgan, såfremt de er feminine. Har egentlig aldri tenkt på legningen min som en plass på en skala eller spesiell kategori, men er det korrekt å si at jeg er bifil? Anonymkode: 8cfe2...e95
Silje97 Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Synes spørsmålet fra TS her viser på en veldig fin måte hvorfor jeg synes det er unødvendig å snakke om legninger. Selv blir jeg forelsket i eller tent på andre mennesker og da har ting som kjønn ikke noe som helst å si.
Cathrine88 Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt flaut, men jeg er mann og tenner både seksuelt og emosjonelt på kvinner, men også seksuelt på noen få menn. Altså, jeg har hatt sex med menn, men aldri noe emosjonelt eller romantisk og tenner heller ikke på veldig maskuline menn. På kvinner synes jeg hele kroppen er attraktiv, men synes oralsex med kvinner er kleint, samtidig så foretrekker jeg det med menn. Foretrekker også å være den "passive" når jeg har sex med menn. Kan også synes at transpersoner er attraktive der menn har skiftet kjønn, men beholdt kjønnsorgan, såfremt de er feminine. Har egentlig aldri tenkt på legningen min som en plass på en skala eller spesiell kategori, men er det korrekt å si at jeg er bifil? Anonymkode: 8cfe2...e95 Ja, det er korrekt hvis det er et 'stempel' du føler deg komfortabel med. Du kan sjekke definisjonen av panfil og se om du synes det passer bedre. Jeg må nesten poengtere at jeg vanligvis ikke går rundt og prøver å definere andres legning for dem, men det må være greit å tenke høyt (eller skriftlig!) når noen spør, slik som i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cathrine88 skrev: Ja, det er korrekt hvis det er et 'stempel' du føler deg komfortabel med. Du kan sjekke definisjonen av panfil og se om du synes det passer bedre. Jeg må nesten poengtere at jeg vanligvis ikke går rundt og prøver å definere andres legning for dem, men det må være greit å tenke høyt (eller skriftlig!) når noen spør, slik som i denne tråden. Jo. Jeg har alltid vært ganske komfortabel med sex, altså uten behov for å passe inn under noen kategorier. Anonymkode: 8cfe2...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå