AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg startet å date en super gutt for et par mnd siden. Nå i sommer er han bortreist. Og siste kvelden vi hadde sammen var ganske trist, for jeg hadde begynt å få ganske sterke følelser for han, og det å være så lenge borte fra hverandre 8 uker føltes ikke godt. Etter noen kjipe dager fra hverandre tenkte jeg "OK, du bare dateter denne fyren. Ta deg sammen og lev livet til han kommer tilbake! Ikke gå rundt å savn han når du ikke en gang vet om dette blir noe seriøst eller ikke". Så jeg blokkerte han litt ute fra sinnet, men skrev litt med han hver dag.. ikke mye, men nok til at vi holdt kontakten. Så brått møtte jeg en gutt jeg alltid har hatt sansen for og kjent en god stund. Han var nå hjemme i vår hjemby på sommerferie. Vi tilbrakte tid sammen, og det ene ledet til det andre... Vi har snakket om at dette kun blir i sommer, da han studerer et godt stykke unna. Problemet er nå at det føles ut som jeg har fått sterkere følelser for han siste (som kun er hjemme i sommer). Jeg syns det er kjempetrist at det ikke kan bli noe mer mellom oss pga avstand. På en annen side vet jeg jo at jeg hadde lignende følelser for han første frem til han dro bort for sommeren. Jeg er superforvirret og det er så mye følelser. Hvordan løse denne situasjonen uten at noen blir såret? Jeg pleier egentlig aldri å bli forelsket.. så har på en måte ikke lyst å la en god sjanse for et bra forhold gå fra meg heller... Anonymkode: d58cf...44c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå