AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har operert inn 390g silikon i hvert bryst nylig. Det kan høres mye ut men jeg er en 1.70m høy jente som veier ca 60kilo. Jeg er ikke en typisk petit men heller ikke spesielt stor. Jeg sa til kirurgen at jeg ville ha middels store bryst, vi kom frem ril at 390 var passende. Men nå noen uker etter operasjonen ser de så små ut! Mange sier brystene er på sitt største ukene etter operasjonen men jeg ser nesten ikke forskjell på de jeg har nå og de jeg hadde før(og jeg var nesten flat. Ca 75 a/b).. Noen som har brystimplantater som har opplevd det samme? Anonymkode: b645d...d83
lillefrøkensnupp Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tok 300 gram og det er jo mindre enn deg, men jeg synes heller ikke det ble den forskjellen jeg hadde sett for meg. Jeg burde helt klart hatt større, men jeg er høy og tynn, så kirurgen mente det ikke ville passe min kropp. Men at du tok 390 gram og ikke ser forskjell er jo veldig spesielt! Tok du under eller over muskel? Hvis du tok under, så kommer til til å se større ut etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Hvem er det dere vil ha så store pupper for? Anonymkode: e5f4c...a46 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Jeg hadde 65AA og nå har jeg 70C. Tok mellom 230-260g. Man ser ikke resultatet så tidlig. Mine så gigantiske ut etter operasjonen og hadde en stund 65H Men alle er forskjellige og det er ikke sikkert at du har mye hevelse? Jeg er 171 og veide 58 kg da jeg tok silikon. Anbefaler deg å være tålmodig og vente for å se det ekte resultatet om 3 måneders tid. Jeg ble veldig fornøyd til slutt. Anonymkode: 7c4d8...ed2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Jeg er 170 og veier 54 kg, ganske smalt bygget, og har 275 i vært bryst. Syntes de faktisk ble større etter de hadde lagt seg ferdig. I starten føltes de ikke så store ut, men det er fordi selve brystet er så hardt og sitter høyt oppe, etter noen måneder da de var mer falt på plass, så gikk jrg faktisk opp en bh størrelse. Gikk fra 65C til 65F, så de har blitt en god del større for å si det sånn, men ser faktisk fremdles naturlige ut, de ser prikk like ut som flr op bare større Anonymkode: 71fd2...7eb
lillefrøkensnupp Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det dere vil ha så store pupper for? Anonymkode: e5f4c...a46 Meg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tok 400 gram over muskel. Var 18 år og kirurgen mente det var tipp topp str for meg. De ble med årene ekstremt hengete, vi snakker mer hengete enn min mor på 60 år. Enden på visa var at jeg måtte operere de ut igjen, da kom brystene seg sakte men sikkert opp i høyden. Jenter, velg MODERAT når dere skal ha silikon, jeg vet om flere som har opplevd dette når de har valgt over 350 gram. Spesielt over muslel. Det ser pent ut i noen år så blir det bare sorgen. Vær glad de ikke er så store TS, det lønner seg i lengden. Anonymkode: a2a14...67b 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok 400 gram over muskel. Var 18 år og kirurgen mente det var tipp topp str for meg. De ble med årene ekstremt hengete, vi snakker mer hengete enn min mor på 60 år. Enden på visa var at jeg måtte operere de ut igjen, da kom brystene seg sakte men sikkert opp i høyden. Jenter, velg MODERAT når dere skal ha silikon, jeg vet om flere som har opplevd dette når de har valgt over 350 gram. Spesielt over muslel. Det ser pent ut i noen år så blir det bare sorgen. Vær glad de ikke er så store TS, det lønner seg i lengden. Anonymkode: a2a14...67b Signerer denne! Jeg som skrev over her, som la inn 275 gram, la de under muskelen, det glemt jeg å skrive. Er tre år siden nå, og de ser prikk like ut fremdles, vil jo så klart henge mer med tiden, men nå syntes jeg faktisk at jeg har for lite heng. Har ikke noe fold under brystet en gang når jeg står oppreist (hadde ikke det før op heller). En venninne av meg la inn 350 over muskel for to år siden, og hennes har blitt utrolig hengete allerede... Men hun har gått mye uten bh. Jeg bruker så og si alltid bh, bruker god sportsbh ved trening, og sover med en slik bomullstopp aktig ting for å holde på plass Forebygging er mitt motto. Anonymkode: 71fd2...7eb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok 400 gram over muskel. Var 18 år og kirurgen mente det var tipp topp str for meg. De ble med årene ekstremt hengete, vi snakker mer hengete enn min mor på 60 år. Enden på visa var at jeg måtte operere de ut igjen, da kom brystene seg sakte men sikkert opp i høyden. Jenter, velg MODERAT når dere skal ha silikon, jeg vet om flere som har opplevd dette når de har valgt over 350 gram. Spesielt over muslel. Det ser pent ut i noen år så blir det bare sorgen. Vær glad de ikke er så store TS, det lønner seg i lengden. Anonymkode: a2a14...67b Hei. Takk for svar! Jeg tok heldigvis under muskelen slik at de ikke skal bli så voldsomt hengete, men jeg tror også dette kan være grunnen til at de ser mindre ut? For de presses jo ned av musklene? Eller? Anonymkode: b645d...d83
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det dere vil ha så store pupper for? Anonymkode: e5f4c...a46 Nå må du gi deg. Jeg er 100% sikker på at alle de som har tatt silikon har gjort det fordi det var veldig veldig lurt, viktig og utelukkende kun for sin egen del....
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 22 minutter siden, lillefrøkensnupp skrev: Jeg tok 300 gram og det er jo mindre enn deg, men jeg synes heller ikke det ble den forskjellen jeg hadde sett for meg. Jeg burde helt klart hatt større, men jeg er høy og tynn, så kirurgen mente det ikke ville passe min kropp. Men at du tok 390 gram og ikke ser forskjell er jo veldig spesielt! Tok du under eller over muskel? Hvis du tok under, så kommer til til å se større ut etterhvert. Hei! takk for svar. Jeg tok under muskelen ja. Vil de bli større med tiden? Ah nå ble jeg glad! Jeg snakket med kirurgen før operasjonen og vi testet med protesene i en bh rett før jeg skulle opereres. Da så de store og fine ut, og det jeg har nå kan ikke måle seg så håper virkelig de blir større etterhvert. Har brukt veldig lang tid på å spare penger ril dette så blir knust om jeg fortsatt må ha små pupper etter en sum som skulle gi med meloner hahaha Anonymkode: b645d...d83
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok 400 gram over muskel. Var 18 år og kirurgen mente det var tipp topp str for meg. De ble med årene ekstremt hengete, vi snakker mer hengete enn min mor på 60 år. Enden på visa var at jeg måtte operere de ut igjen, da kom brystene seg sakte men sikkert opp i høyden. Jenter, velg MODERAT når dere skal ha silikon, jeg vet om flere som har opplevd dette når de har valgt over 350 gram. Spesielt over muslel. Det ser pent ut i noen år så blir det bare sorgen. Vær glad de ikke er så store TS, det lønner seg i lengden. Anonymkode: a2a14...67b Er det ikke bare til å bytte inn silikoninnleggene etter en stund, og bytte dem i nye modeller? Da er man vel alltid fresh og yppig? Anonymkode: fea94...274
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #13 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, Coolaid skrev: Nå må du gi deg. Jeg er 100% sikker på at alle de som har tatt silikon har gjort det fordi det var veldig veldig lurt, viktig og utelukkende kun for sin egen del.... Noen gjør det fordi de syntes det er fint, noen gjør det for seg selv, noen gjør det for andre, jeg gjorde det pga forskjellig størrelse på brystene! Anonymkode: b645d...d83 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Takk for svar! Jeg tok heldigvis under muskelen slik at de ikke skal bli så voldsomt hengete, men jeg tror også dette kan være grunnen til at de ser mindre ut? For de presses jo ned av musklene? Eller? Anonymkode: b645d...d83 Jepp, det stemmer. Jeg skal legge inn nye om en stund, under muskel denne gangen, og kirurgen advarte at det vil bli mindre da. Jeg vil uansett legge inn lite, kanskje 200 gram. Når man først har hatt store og hengete bryst som man hater virker "små" og faste helt perfekt Anonymkode: a2a14...67b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 23 minutter siden, lillefrøkensnupp skrev: Meg selv. Ja.. for oppmerksomheten mener du? Anonymkode: e5f4c...a46 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Takk for svar! Jeg tok heldigvis under muskelen slik at de ikke skal bli så voldsomt hengete, men jeg tror også dette kan være grunnen til at de ser mindre ut? For de presses jo ned av musklene? Eller? Anonymkode: b645d...d83 Om du legger inn 300 gram over muskel eller under har ikke noe å si, det er bare dårlige kiruger som tror det. Innlegget har samme volum uansett hvor du putter det hen, og dette volumet kan ikke bli mindre. Innlegg over muskelen kan dog ofte stå litt mer ut, men det er uansett individuelt, og volumet er uansett totalt det samme om du har over eller under, som sagt. Om du fyller to poser med 1 dl vann hver, så vil volumet være like stort som om du fyller en pose med 2 dl. Under muskelen hjelper heller ikke så mye i forhold til heng, da muskelen, pecotralis major, uansett bare dekker øverste del av innlegget, bunnen av innlegget vil ikke ha støtte av muskelen, altså den veien tyngdekraften går når man står oppreist, men vektstangen vil jo være nærmere kroppen, noe som kan gjøre at det blir mindre kraft som drar brystet nedover. (Det er tyngre å holde ti kg på strak arm, enn intil kroppen) Anonymkode: 71fd2...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare til å bytte inn silikoninnleggene etter en stund, og bytte dem i nye modeller? Da er man vel alltid fresh og yppig? Anonymkode: fea94...274 Er ikke så enkelt desverre. Selve huden blir strukket av tyngden, brystvev blir presset sammen osv. Selve implantatene var i bra stand etter de ble tatt ut, så det hadde ikke hjulpet å sette inn nye. Jeg hadde ingen kapsel og ingen smerter. Anonymkode: a2a14...67b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #18 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare til å bytte inn silikoninnleggene etter en stund, og bytte dem i nye modeller? Da er man vel alltid fresh og yppig? Anonymkode: fea94...274 Henger huden, så henger jo huden, hjelper ikke å dytte inn bare ny silikon. Da må man evt. dytte inn mye mer, så vil det henge ennå mer etter en stund. Anonymkode: fa841...65c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #19 Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. for oppmerksomheten mener du? Anonymkode: e5f4c...a46 Hvorfor blander du deg? Regner med at du enten har du store pupper og ikke kan fostå hvordan det er for oss som føler oss som ti år gamle gutter, eller så har du små men ikke råd til å ta silikon. Anonymkode: b645d...d83 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #20 Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blander du deg? Regner med at du enten har du store pupper og ikke kan fostå hvordan det er for oss som føler oss som ti år gamle gutter, eller så har du små men ikke råd til å ta silikon. Anonymkode: b645d...d83 Nei, jeg har små pupper. Eller faktisk, jeg har normale pupper. Anonymkode: e5f4c...a46 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå