Gå til innhold

En pupp har vokst, er det normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den ene puppen min har vokst har jeg nettopp lagt merke til. Den er nesten en cup-str større enn den andre. Mye mykere enn den andre også (naturligvis siden den er større).  Jeg har nettopp lagt merke til det, så vet ikke om det har kommet "brått".  

Har hatt mensen denne uka, siste dag i dag, det kan kanskje være grunnen? Ellers blir jeg jo litt bekymret for kreft når det er endringer på ting som liksom ikke skal endre seg. 

De har jo aldri vært like, det er vel ingen sine, men jeg husker ikke hvem som pleide å være størst. 

Er det normalt? Kan den andre komme etter?  Eller burde jeg ta en tur til legen for å sjekke? (Finner ingen kuler)

Alder er kanskje relevant også, så jeg kan jo nevne at jeg er i begynnelsen av 30-åra og puppene sluttet å vokse når jeg var 15. 

Anonymkode: 8c94c...58e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det mange ting du ikke opplyser om som er relevant. Gå og snakk med legen din der viktige spørsmål kan bli stilt. 

Anonymkode: 2fafd...80e

AnonymBruker
Skrevet

Har du PMS? Da kan brystene bli større i vannvekt før og rundt mens. 

Anonymkode: 850fd...b6b

Skrevet

Det der skjer av og til med damer når jeg er i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet

Generelt råd er å alltid gå til lege dersom det er endringer med et bryst. Ett bryst som plutselig vokser til en cup større bør utredes. Om alt er ok, er det jo godt for deg å få vite det og slippe unødvendig bekymring.

Anonymkode: 381f0...71c

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke relevante ting er det jeg ikke har opplyst om? Jeg kan gjerne opplyse, men da må jeg vite hva som mangler av info. 

Jeg har aldri slitt med PMS før, men det kan kanskje dukke opp det også etterhvert? 

Anonymkode: 8c94c...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...