Gå til innhold

Har du opplevd tafsing fra kvinner?

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja har opplevd det to ganger. Ei som bare ville tulle og kneip meg i skrittet. Hun burde forstå at menn blir stiv av sånt. Hun sa bare sorry. Frekkeste er når noen klår for å få den opp så gir de faen i å få den ned igjen. 

Så var det ei på et utested men hun var dritings. Der ble det heldigvis noe mer etterpå. Inne på et do. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja har opplevd det to ganger. Ei som bare ville tulle og kneip meg i skrittet. Hun burde forstå at menn blir stiv av sånt. Hun sa bare sorry. Frekkeste er når noen klår for å få den opp så gir de faen i å få den ned igjen. 

Så var det ei på et utested men hun var dritings. Der ble det heldigvis noe mer etterpå. Inne på et do. 

Er du stolt av det?

Anonymkode: 3395d...986

• Liker 2
Skrevet

Jeg tafser ikke uten å være velkommen. Jeg har sosiale antenner...

Tror det er mer vanlig blant menn, men har opplevd et par ekle kvinner som tafser på meg. Selv om jeg hinter til at jeg ikke er interessert i kvinner. Ei av dem fulgte det opp med å synge en sang til meg(!!!). Fryktelig ubehagelig :P

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplever at kvinner ofte kikker på utstyret. Særlig opplever en dette når en er på trening. Om damer som trener mye er mer opptatt av menns utstyr enn andre vites ikke, men pytt pytt, en skjemmes ikke over det en har. På byen i lystig lag hender det at enkelte er borti, og enkelte lukter på en. Damer er vell som menn, glad i det annet kjønn. Andre er mer forsiktige, men det non verbale sier ofte mer enn ord. Rødming, nesebor, sjenanse, blikket, pusten, posering osv sier sitt. Ikke det at en hiver seg med nødvendigvis, men hvorfor ikke bare være hyggelig tilbake når folk signaliserer interesse? Særlig hvis de er edru og høflige. Som mann aksepterer jeg at jeg er et seksuelt vesen, og at kvinner ikke er så ulike menn som vesen. Og bra er det.

Anonymkode: 6df0b...ed5

Haha, jeg gjør dette. Klarer seriøst ikke dra øynene bort fra en penis i trange klær x) Ikke fordi det er så jævla hot, men fordi det er så...idk. Eye catching.

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke opplevd det, liker å være rundt mennesker som respekterer andres grenser og følelser da jeg gjør det samme ovenfor andre. Tafser aldri på ukjente menn, hva skulle poenget med det vært? Synes det er tacky oppførsel. 

Anonymkode: 99355...a54

Skrevet

Tråden ryddet for avsporing. 

Bond, forumansvarlig

Skrevet
Den 7/10/2016 at 12.42, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier sitt, har du det?

Jeg opplever det til stadighet, spesiel når jeg har på trange jeans. Det fremhever konturene av XL-stellet og det øket tafse-lysten til endel kvinner, både unge i 20-åra til de på rundt 50. Er selv 35 og veltrent.

Til kvinnene her inne: Hender det at dere tafser på ukjente menn?

Anonymkode: 14b7f...83e

Tafser ikke fysisk *fysj*  Om det er litt blikkontakt med fyren, så kan jeg tafse med blikket og smile til han :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Skjedd et par ganger på byen og fest(under bordet) Ble  veldig tent av det og stiv, men kunne ALDRI falt meg inn og gjøre det samme mot en tilfeldig dame. (Med mindre hun selv dro hånden min dit, noe som har skjedd en gang. Det endte med at vi kjapt fant oss et sted hvor vi kunne ta det helt ut :)

mann 30

Anonymkode: a138d...e4c

AnonymBruker
Skrevet
Den 10.7.2016 at 23.12, AnonymBruker skrev:

Er du stolt av det?

Anonymkode: 3395d...986

Blir han stoltere av å punge ut 1000 kr til hotell for en natt?

Anonymkode: e2afd...64a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir han stoltere av å punge ut 1000 kr til hotell for en natt?

Anonymkode: e2afd...64a

Lite smart å ligge med noen som er dritings.

Anonymkode: de5ff...264

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har blitt tafset på av kvinner og kvinne selv, så forundrer meg ikke at de også tafser på menn. Det er vanvittig mange ekle kvinner der ute som har et forvrengt syn på menn. De er liksom alltid klare og skal like all oppmerksomhet som kommer fra kvinner. Uansett hva.

Anonymkode: de5ff...264

Gjest Nordavind
Skrevet

Skjedd én gang. På jobbfest av alle steder.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kvinnelig sjef som stod såpass tett på bak meg når jeg satt i kontorstolen at jeg kjente kroppen hennes innpå meg. Skjedde flere ganger og var ubehagelig.

Anonymkode: 364e7...c45

Skrevet
Den 10.7.2016 at 12.42, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier sitt, har du det?

Jeg opplever det til stadighet, spesiel når jeg har på trange jeans. Det fremhever konturene av XL-stellet og det øket tafse-lysten til endel kvinner, både unge i 20-åra til de på rundt 50. Er selv 35 og veltrent.

Til kvinnene her inne: Hender det at dere tafser på ukjente menn?

Anonymkode: 14b7f...83e

Ja jeg opplever til tider at andre kvinner tafser på meg. Enten skal de sjekke om jeg har silikon, kniper meg i rumpa og noen har tatt meg i skrittet. Jeg har også opplevd noen kvinner som har tatt tak i buksa eller shortsen min og dratt den hardt opp.
Men det er nok menn som tafser mest.

Jeg har nok tafset litt på ukjente menn, og ja det har skjedd når jeg har sett en mann i trange jeans med ei bul. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...