AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #21 Skrevet 10. juli 2016 Jeg spiser ikke på restauranter med dårlige råvarer. De fleste spisestedene skriver hvor kjøtt og fisk kommer fra nu til dags. Anonymkode: 0e82d...bce
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #22 Skrevet 11. juli 2016 Den 10 July 2016 at 12.50, AnonymBruker skrev: Den beste og møreste biffen jeg har lagd her hjemme er en frist price mørbrad. At det smaker død og elendighet må du lengre ut på landet med. Anonymkode: 15d20...757 Det er mulig, men da har du hatt flaks. Det meste jeg har prøvd av kjøttprodukter fra first price har holdt fryktelig dårlig kvalitet. Anonymkode: 90ae0...77e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #23 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig, men da har du hatt flaks. Det meste jeg har prøvd av kjøttprodukter fra first price har holdt fryktelig dårlig kvalitet. Anonymkode: 90ae0...77e Ikke meg du siterer, men jeg kjøper alltid biff eller andre kjøttprodukter fra first price. Aldri opplevd at det har smakt noe dårligere enn kjøtt fra andre merker. Har heller opplevd at det smaker bedre. Og jeg nekter å tro at jeg har hatt flaks hver gang jeg kjøper kjøtt fra first price når jeg gjør det ett par ganger i uka altså. Anonymkode: 9d577...cda 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #24 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men jeg kjøper alltid biff eller andre kjøttprodukter fra first price. Aldri opplevd at det har smakt noe dårligere enn kjøtt fra andre merker. Har heller opplevd at det smaker bedre. Og jeg nekter å tro at jeg har hatt flaks hver gang jeg kjøper kjøtt fra first price når jeg gjør det ett par ganger i uka altså. Anonymkode: 9d577...cda Da er nok din gane betydelig mindre kresen enn min. Jeg har holdt på å brekke meg hver gang jeg har prøvd på det. Det eneste first price-produktet jeg har funnet som holder mål er løk. Det er gjerne en og annen dårlig løk der også, men i hovedsak er forskjellen at de er mindre enn løk fra andre produsenter. Anonymkode: 90ae0...77e
Vesentlig Skrevet 11. juli 2016 #25 Skrevet 11. juli 2016 Tja spiser stadig FP. En skeiv gulrot skremmer ikke meg;) 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #26 Skrevet 11. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man har litt over gjennomsnittet interesse for mat vet/merker man fort om maten er laget fra bunnen eller ikke, og velger selvsagt spisesteder ut fra det. Og poenget var? Anonymkode: c9b2c...7c9
prt90 Skrevet 11. juli 2016 #27 Skrevet 11. juli 2016 Den 9.7.2016 at 19.05, AnonymBruker skrev: Om du visste at maten du fikk servert på restaurant var first price, hadde du spist det da? Anonymkode: 7d826...b74 Jepp. Spiser masse firstprice produkter og de har ofte vel gå god kvalitet som andre merker. Snakker da selvfølgelig om rene råvarer, halvfabrikat er råttent uansett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå