Ny Bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Del Skrevet 9. juli 2016 Virker som bloggen er lagt ned og jeg finner ikke ut noe ved å Google.. Håper alt står bra til med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 9. juli 2016 #2 Del Skrevet 9. juli 2016 Siste jeg fikk med meg var at hun flyttet til stavanger å fikk jobb på psykiatrisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 9. juli 2016 #3 Del Skrevet 9. juli 2016 westerheim_89 på insta. Ser ut til å klare seg bra. Trener, ser lykkelig ut, er vel ferdig sykepleier. Ikke sammen med kjartan lenger slik jeg har forstårr. Men det er kanskje gammelt nytt(?) Hun har ihvertfall fått DEn flotte kroppen, jobber hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frupedersen_ Skrevet 2. august 2016 #4 Del Skrevet 2. august 2016 Shit så bra hun ser ut !!! 😀 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. august 2016 #5 Del Skrevet 3. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 8. august 2016 #6 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som vet om hun har åpen snap? Hadde vært gøy og følge henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 4. september 2016 #7 Del Skrevet 4. september 2016 Har ene sønnen hennes byttet navn? Barna het Leander og Jesper på unge mødre, mens nå fremstår det på insta at de heter Leo og Jesper. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 4. september 2016 #8 Del Skrevet 4. september 2016 19 minutter siden, Abrahima skrev: Har ene sønnen hennes byttet navn? Barna het Leander og Jesper på unge mødre, mens nå fremstår det på insta at de heter Leo og Jesper. Noen som vet? Barna heter vel leander og jonas ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 4. september 2016 #9 Del Skrevet 4. september 2016 Barna heter Leander og Jonas. Virker som hun bruker Leo som et kjælenavn på yngste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 4. september 2016 #10 Del Skrevet 4. september 2016 1 time siden, silje1989 skrev: Barna heter vel leander og jonas ? Ja, Jonas mente jeg selvfølgelig! Men heter Leander Leo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 5. september 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 5. september 2016 21 timer siden, Abrahima skrev: Ja, Jonas mente jeg selvfølgelig! Men heter Leander Leo nå? Kan vel ikke forkortes til Lea Leo er en fin forkortelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. september 2016 #12 Del Skrevet 5. september 2016 Nei. Det høres ut som et annet navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg