belle_ Skrevet 9. juli 2016 #1 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å oversatt en liten tekst fra norsk til spansk, er det noen som vil hjelpe meg med det? Gjelder en allergi da jeg skal på ferie til et spansktalende land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 16. juli 2016 #2 Del Skrevet 16. juli 2016 Ja fyr løs. Kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 16. juli 2016 #3 Del Skrevet 16. juli 2016 Den Saturday, July 09, 2016 at 15.32, belle_ skrev: Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å oversatt en liten tekst fra norsk til spansk, er det noen som vil hjelpe meg med det? Gjelder en allergi da jeg skal på ferie til et spansktalende land Må sitere deg tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2016 Den 16. juli 2016 at 7.42, SunnivaOslo skrev: Må sitere deg tror jeg hehe Sender deg en melding her inne jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 18. juli 2016 #5 Del Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, belle_ skrev: Sender deg en melding her inne jeg Har sendt deg pm nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå