Honey Dew Skrevet 9. juli 2016 #41 Skrevet 9. juli 2016 Siden du spør hvilken flekk dette er, vil jeg si at det er en pigmentflekk
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #42 Skrevet 9. juli 2016 4 minutter siden, Braah skrev: Som du tror er medfødt? Er jo bare 18 år, så merkelig om det har kommer pga for mye. Den må ikke skyldes sol. Jeg har en gigantisk pigmentflekk på kroppen min som kom da jeg var seks år. Ingen kan forklare hvorfor, men jeg hadde knapt vært i sola og aldri uten solkrem. Anonymkode: 2a0e4...a8f
Braah Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #43 Skrevet 9. juli 2016 15 minutter siden, Honey Dew skrev: Siden du spør hvilken flekk dette er, vil jeg si at det er en pigmentflekk Hmm okei. Har du tips til noen kremer som blekner flekkene? Lest mye bra om denne kremen her http://www.vita.no/hudpleie/dagkremer/superglandin-anti-pigment-creme
Braah Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #44 Skrevet 9. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den må ikke skyldes sol. Jeg har en gigantisk pigmentflekk på kroppen min som kom da jeg var seks år. Ingen kan forklare hvorfor, men jeg hadde knapt vært i sola og aldri uten solkrem. Anonymkode: 2a0e4...a8f Har du bilde av den? Om du vil dele
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå