AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Noen som har Fiat 500 her? Har dere fått det til å funke med barnevogn, og hvilken barnevogn har dere? Anonymkode: 5f1cc...d11
maria.magdalena83 Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Hva slags barnevogn har du behov for? Bag, eller bare sportsdel?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, maria.magdalena83 skrev: Hva slags barnevogn har du behov for? Bag, eller bare sportsdel? Til nyfødt. Anonymkode: 5f1cc...d11
maria.magdalena83 Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Hva slags bruk? Jeg ville uansett gått for en baby jogger vogn:) En city mini hvis du kun skal bruke den på asfalt veier og kjøpesenter, eller en city elite hvis det er mer turvogn. Det er fullt mulig å dra til en butikk og prøve deg frem til hva som passer inn i bilen.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har ikke prøvd selv siden jeg ikke har barn, men så lenge du ikke har 500C vil jeg tro det kommer helt an på vogna. Det er jo også mulig å legge ned setene, om det skulle hjelpe. (Jeg er mer skeptisk til hvor praktisk det er med et barnesete i en 500, selv om den har Isofix. Det er bare så trangt og kronglete å komme til i baksetet uten å krype helt inn, selv når forsetet er skjøvet frem. Ser for meg at et bakovervendt sete er et temmelig håpløst prosjekt.) Anonymkode: c9f7a...3f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 https://vimeo.com/155521431 Nå vet jeg ikke om baksetet er slått ned i denne videoen, men jeg ville vært mer bekymret for å få plass til bilsetet enn vogna... Anonymkode: 016ea...f30
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://vimeo.com/155521431 Nå vet jeg ikke om baksetet er slått ned i denne videoen, men jeg ville vært mer bekymret for å få plass til bilsetet enn vogna... Anonymkode: 016ea...f30 Som lykkelig barnløs eier av en 500C (som er modellen vi ser på videoene) kan jeg love deg at setene er slått ned, ellers hadde det ikke vært mulig å skyve barnevogna så langt inn. Det er plass til (overraskende mye) større ting på tvers av bagasjerommet enn hva bredden på bakluka tilsier (bakluka på cab'en er mikroskopisk!), men det ser heller ikke ut til at han skyver vogna inn for deretter å vri den på tvers. Bare rett inn og ferdig med det betyr at setene er lagt ned. Anonymkode: c9f7a...3f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke prøvd selv siden jeg ikke har barn, men så lenge du ikke har 500C vil jeg tro det kommer helt an på vogna. Det er jo også mulig å legge ned setene, om det skulle hjelpe. (Jeg er mer skeptisk til hvor praktisk det er med et barnesete i en 500, selv om den har Isofix. Det er bare så trangt og kronglete å komme til i baksetet uten å krype helt inn, selv når forsetet er skjøvet frem. Ser for meg at et bakovervendt sete er et temmelig håpløst prosjekt.) Anonymkode: c9f7a...3f2 Jeg har en vanlig Fiat 500, Italia edition. Har en annen bil i tillegg, men det er greit å bruke begge to. Det har altså ikke noe å si om det er litt kronglete de gangene jeg skal bruke den. Skjønner at det kommer an på vogna, så det er derfor jeg spør om noen har erfaringer. Anonymkode: 5f1cc...d11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en vanlig Fiat 500, Italia edition. Har en annen bil i tillegg, men det er greit å bruke begge to. Det har altså ikke noe å si om det er litt kronglete de gangene jeg skal bruke den. Skjønner at det kommer an på vogna, så det er derfor jeg spør om noen har erfaringer. Anonymkode: 5f1cc...d11 Nesten helt off topic: Noen vil kanskje lure på hvorfor du ikke bare finner en litt mer barnevognvennlig bil, men ikke jeg. Tross enkelte problemer (det er jo en italiener!) er det en herlig liten bil. Men når barna vokser ut av vogna kan jeg anbefale å prøve en 500C. Skinnseter og vind i håret gir det lille ekstra på vei hjem fra jobb! Anonymkode: c9f7a...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå