AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg har nettopp testet loette og yasminelle da jeg ikke var fornøyd med tidligere merke. På loette merket jeg at jeg fikk bedre humør, behov for mindre søvn (normal mengde søvn), økt sexlyst som jeg hadde slitt med tidligere, men jeg fikk utrolig fet og kvisete hud. Dette gikk utrolig mye ut over selvtilliten min og hverdagen min. Måtte gå å se meg i speilet konstant for å tørke meg med tørkepapir. Tillegg hadde jeg litt blødninger når jeg hoppet over mensen. Nå går jeg på yasminelle. Jeg har ingen kviser og normal hud. Men humøret er litt redusert, jeg må ha 9-10 timer søvn (fungerer ikke med jobben jeg har) og jeg har nedsatt sexlyst igjen. Jeg trenger aldri ha pillefri da jeg ikke før mellomblødninger. Jeg er usikker på hva jeg bør velge å gå på. Trivdes så utrolig godt med meg selv på loette. Men i konstant stress pga huden. Nå går det egentlig mest på søvn og lite sexlyst som gjør denne pillen "negativ". Har prøvd minipillen men da ble huden enda værre enn på loette. Og Yasmin reagerer jeg på samme måte som yasminelle. Så Jeg har prøvd litt av hvert. noen som har noen tanker om hva de ville valgt? Anonymkode: 44be9...ffa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå