Gå til innhold

Ett enslig strekkmerke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden oppdaget jeg en liten rød, skrå strek på magen. Først trodde jeg at jeg hadde skrapt meg, men allerede dagen etter mistenkte jeg at det var et strekkmerke. Og ganske riktig, det er fortsatt der, så jeg vet ikke helt hva annet det kan være. Det vil altså si at man virkelig kan få ett enslig strekkmerke, midt på magen, helt plutselig, uten å ha gått opp i vekt eller noe?! Jeg er over 30 år gammel, og dette gjør meg sur. 

Anonymkode: 78810...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en tynn blodåre som har blitt synlig da? Det kan jo skje. Jeg har noen av de på beina...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og fikk 20-talls av de i begynnelsen av 20-årene(graviditet). De plager meg ikke det minste. Er fortsatt mer sexy enn gjennomsnitts 40-åringen uansett.

Anonymkode: 90d5c...6f5

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, atropos skrev:

Det er ikke en tynn blodåre som har blitt synlig da? Det kan jo skje. Jeg har noen av de på beina...

Hmm, det ser ikke slik ut. Det er helt i overflaten. (Jeg har noen blodårer her og der også. Ser ut til at jeg kanskje arver min mors åreknuter etter hvert.)  

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 40 og fikk 20-talls av de i begynnelsen av 20-årene(graviditet). De plager meg ikke det minste. Er fortsatt mer sexy enn gjennomsnitts 40-åringen uansett.

Anonymkode: 90d5c...6f5

Tviler ikke! ;)  

Men jeg er ikke gravid, og det er bare denne ene. Synes det er rart. 

Har noen på lårene som jeg har hatt i alle år. De er hvite/blanke, og ikke supersynlige, og jeg aner ikke når de dukket opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være hormonforandringer? Det dukket opp to røde streker på magen min en liten stund etter at jeg sluttet på p-piller.. 

Anonymkode: dddf4...28e

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være hormonforandringer? Det dukket opp to røde streker på magen min en liten stund etter at jeg sluttet på p-piller.. 

Interessant. Da har du opplevd det samme. Ble strekene værende? Det er ingenting som tilsier at jeg skulle ha noen hormonforandringer nå, men slike ting kan sikkert skje spontant også. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Da har du opplevd det samme. Ble strekene værende? Det er ingenting som tilsier at jeg skulle ha noen hormonforandringer nå, men slike ting kan sikkert skje spontant også. 

Har de fortsatt, ja. Tydelig at det er strekkmerker. Irriterende at de plutselig kan dukke opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...