Gjest Hold the door Skrevet 8. juli 2016 #21 Skrevet 8. juli 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Spiderman Skrevet 8. juli 2016 #22 Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Gothminister skrev: Her vrir du deg bare unna med tøv prat. Klarer du å begrunne dette?
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #23 Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev: Klarer du å begrunne dette? Hva skal jeg begrunne? At det er fin moral å se? Som jeg har sagt. Ikke noe galt å se. Det er faktisk helt normalt. Så kan jo du begrunne hva som gjør det umoralsk.
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #24 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg vet ikke. Hvorfor lurer du da? Jeg har for øvrig ikke gardiner noe sted og svinser stadig naken rundt, på bakkeplan. Sikkert mange naboer med mareritt.
Gjest Spiderman Skrevet 8. juli 2016 #25 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: Hva skal jeg begrunne? At det er fin moral å se? Som jeg har sagt. Ikke noe galt å se. Det er faktisk helt normalt. Så kan jo du begrunne hva som gjør det umoralsk. Du skal begrunne hva som var så tøvete med de jeg skrev.. Kom igjen nå, Gothminister!
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #26 Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Plaskebrus skrev: Du skal begrunne hva som var så tøvete med de jeg skrev.. Kom igjen nå, Gothminister! Å nei du. Jeg har svart. Din tur.
Gjest Hold the door Skrevet 8. juli 2016 #27 Skrevet 8. juli 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Spiderman Skrevet 8. juli 2016 #28 Skrevet 8. juli 2016 8 minutter siden, Gothminister skrev: Å nei du. Jeg har svart. Din tur. Hvor er svaret ditt? Dette her heller skummelt mye mot hva jeg mente med "Gothminister-diskusjon" i et av de tidligere innleggene
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #29 Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, visningsnamn skrev: Fordi hun skrev "...så lenge ingen filmer eller tar bilde så gjør det meg ingenting." Og siden hun ikke trekker for gardinene fordi hun bor så høyt oppe, lurte jeg på om hun ikke var redd for (å bli filmet av) droner. Er droner et utstrakt problem?
Gjest Hold the door Skrevet 8. juli 2016 #30 Skrevet 8. juli 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Lofilteret Skrevet 8. juli 2016 #31 Skrevet 8. juli 2016 Du er en kikker ja. Og ekkel er du også. Du kan aldri være åpen om deg selv i noe forhold, vil iallefall like å se den jenta som tenner på en ekkel kikker
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #32 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Betrakteren skrev: Du er en kikker ja. Og ekkel er du også. Du kan aldri være åpen om deg selv i noe forhold, vil iallefall like å se den jenta som tenner på en ekkel kikker 2 minutter siden, Betrakteren skrev: Hva er ekkelt ved å se på mennesker, noe vi alle faktisk gjør?
Gjest Lofilteret Skrevet 8. juli 2016 #33 Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Gothminister skrev: Hva er ekkelt ved å se på mennesker, noe vi alle faktisk gjør? Det vet du godt selv. Orker ikke svare slike kommentarer.
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #34 Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Betrakteren skrev: Det vet du godt selv. Orker ikke svare slike kommentarer. Det er ikke noe ekkelt ved å se. Dette begrepet ekkelt er fjortis språk som går igjen her på KG. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 8. juli 2016 #35 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: Det er ikke noe ekkelt ved å se. Dette begrepet ekkelt er fjortis språk som går igjen her på KG. Det er du som er litt fjortis her inne :-D du syns det er så gøy å opponere. Iblant blir det litt patetisk av en voksen mann. Bare sier det ilisom. Du hadde sitert reagert med en skuldertrekning om det var datteren din en smugså i kikkert på? Andre fedre ville nok knust kikkerten.
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #36 Skrevet 8. juli 2016 21 minutter siden, visningsnamn skrev: Det tror jeg ikke. Nemlig.
Gjest NotNaomi Skrevet 8. juli 2016 #37 Skrevet 8. juli 2016 Ts. Det er å krenke folk. Fatter ikke at du er så simpel,og minner meg om sånne stakkarslige gærninger som ikke har et liv.
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #38 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Det er du som er litt fjortis her inne :-D du syns det er så gøy å opponere. Iblant blir det litt patetisk av en voksen mann. Bare sier det ilisom. Du hadde sitert reagert med en skuldertrekning om det var datteren din en smugså i kikkert på? Andre fedre ville nok knust kikkerten. Jeg er ofte fjortis jeg vet du. Men ikke i denne tråden. Ikke så veldig opptatt av hva du eller andre mener er patetisk eller ikke. Det som er gjenganger her på KG under sex er, fysj, æsj og ekkelt.
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #39 Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Ts. Det er å krenke folk. Fatter ikke at du er så simpel,og minner meg om sånne stakkarslige gærninger som ikke har et liv. Spennende. Hvordan blir mennesker som ikke vet noe krenket? Krenket, den nye folkesporten her i landet. 1
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #40 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Ts. Det er å krenke folk. Fatter ikke at du er så simpel,og minner meg om sånne stakkarslige gærninger som ikke har et liv. Hvordan kan noen føle seg krenket når de ikke vet at det skjer og det som skjer ikke er ulovlig? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå