AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Har nettopp fått meg nytt Ikea kjøkken inkl. benkeplate derfra. At det akkurat er Ikea er vel ganske likegyldig, men den er svart laminat og mottakelig for ALT. Fingermerker, støv....ja, alt. Noen tips til hvordan jeg unngår dette? Finnes det noe å kline på for å slippe det? Angrer som en hund at jeg tok svart Anonymkode: a6267...3e2
bordogstol Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Jeg har nettopp fått en benkeplate fra ikea. Svart mineral heter fargen. Har ikke brukt den ennå, så jeg skal følge med i denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Ts her. Da her jeg fått nok. Kan ikke sette en finger på platen uten at jeg må frem med såpe og vann for å få det bort. Deretter er det 2 sek så er den full av støv. ALT viser. Nå stikker jeg til KVIK og bestiller meg en ny. Koste hva det koste vil. Ikea er bra på kjøkken, men benkeplater og forsåvidt vasker, det er de elendige på. Huff og huff!! Anonymkode: a6267...3e2
Ms. Steele Skrevet 14. juli 2016 #4 Skrevet 14. juli 2016 Hva er galt med benkeplatene generelt? At du valgte den sorte er nå så, men er de andre like ille da syns du? Jeg har en lys i laminat og den er jeg veldig fornøyd med. Lett å holde ren. Og hva er galt med vaskene derfra?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5 Skrevet 14. juli 2016 Jeg mener at benkeplatene fra Ikea generelt er dårlige, men det er kun min personlige mening. Tåler mindre enn laminatplater av litt bedre kvalitet. Stålvaskene til Ikea er noe dritt, rett å slett fordi de tåler ingenting. De blir oppskjørt bare du setter en tallerk i vasken. I tillegg setter det seg "vannflekker". Nytter ikke å vaske eller tørke. Flekkene er der. Ikke noe god kvalitet. Ts. Anonymkode: a6267...3e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå