Gå til innhold

Mener han han er for god for meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett scenario; truffet en mann flere ganger, endt med sex hver gang. Han har skjønt at jeg liker han godt, han var veldig gira og opptatt av meg, helt til vi egentlig begynte å ha sex. Her i helgen sa jeg et eller annet, jeg husker ikke helt hva det var, men da sa han; pass deg, ellers blir det faen ikke noe på deg. 

Jeg kjente jeg ble litt paff? Det var liksom ikke noe latter eller noe heller, og jeg skal passe meg, ellers blir det ikke noe på meg? Er det en tjeneste han gjør meg ut av godhet da eller? Hva med det faktumet at han sjekket opp meg, og han flørtet med meg først? 

Kjente det egentlig plaget meg skikkelig at jeg nærmest står på nåde for å få ligge med han, heldige meg liksom.. 

Anonymkode: 45781...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stygg kommentar! Spesielt hvis den var sagt i ramme alvor. Tror nesten det hadde vært gyldig grunn til å avslutte flørten for min del, kvalmt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hjärtat skrev:

For en stygg kommentar! Spesielt hvis den var sagt i ramme alvor. Tror nesten det hadde vært gyldig grunn til å avslutte flørten for min del, kvalmt.

Takk for svar. 

Jeg sa sikkert et eller annet frekt/flørtende/ertende, jeg husker ikke helt i farten. Mulig han mente det som et humoristisk svar, men jeg tok det ikke akkurat slik. Jeg fikk liksom veldig den følelsen av at jeg skulle være glad om jeg fikk være med han liksom. Jaggu blitt særdeles sikker på seg selv denne karen, etter at jeg kom frem med at jeg liker han. Nå er liksom bordet snudd helt, fra at han var masete/opptatt av meg/flørta med meg, til at han omtrent er helt care, å kan finne på å si slike ting, som om jeg er skikkelig skikkelig heldig som får lov til å ligge med han, liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ha sex, det er vondt å innse det 

Anonymkode: 1c865...0c7

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Jeg sa sikkert et eller annet frekt/flørtende/ertende, jeg husker ikke helt i farten. Mulig han mente det som et humoristisk svar, men jeg tok det ikke akkurat slik. Jeg fikk liksom veldig den følelsen av at jeg skulle være glad om jeg fikk være med han liksom. Jaggu blitt særdeles sikker på seg selv denne karen, etter at jeg kom frem med at jeg liker han. Nå er liksom bordet snudd helt, fra at han var masete/opptatt av meg/flørta med meg, til at han omtrent er helt care, å kan finne på å si slike ting, som om jeg er skikkelig skikkelig heldig som får lov til å ligge med han, liksom. 

Æsj, sjeldent jeg sier det, men: drit i hele fyren. Vet det kan være vanskelig, men han høres ikke ut som noe jeg ville brukt følelsene mine på, i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett scenario; truffet en mann flere ganger, endt med sex hver gang. Han har skjønt at jeg liker han godt, han var veldig gira og opptatt av meg, helt til vi egentlig begynte å ha sex. Her i helgen sa jeg et eller annet, jeg husker ikke helt hva det var, men da sa han; pass deg, ellers blir det faen ikke noe på deg. 

Jeg kjente jeg ble litt paff? Det var liksom ikke noe latter eller noe heller, og jeg skal passe meg, ellers blir det ikke noe på meg? Er det en tjeneste han gjør meg ut av godhet da eller? Hva med det faktumet at han sjekket opp meg, og han flørtet med meg først? 

Kjente det egentlig plaget meg skikkelig at jeg nærmest står på nåde for å få ligge med han, heldige meg liksom.. 

Dumpa han....

Gjest Lofilteret
Skrevet

Jeg ville kun tatt det humoristisk. Mannen min kan finne på å si slikt og det er på ingen måte ufint, heller en morsom "oss"-greie. Men, kanskje er dere for "nye" sammen til at det blir en bra kommentar, jeg vet ikke. Uansett, jeg synes ikke du skal tenke at det er ment sagt i sammenheng med at du ikke er god nok - all den tid det er mulig at han kun mente det som en spøk. Iallefall hadde ikke jeg tolket det som kritikk.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han sa det samme som tusenvis av kvinner sier til sine menn. Men det er klart, de hellige kvinner kan da ikke få slikt servert. Da blir de såret må vi vite. Synes det var flott sagt av mannen. Burde vært flere som han.

• Liker 5
Gjest *Micki*
Skrevet

Høres ikke så verst ut i mine ører 

AnonymBruker
Skrevet

Han mente det nok humoristisk. Uansett synes jeg ikke det var en ufin ting å si. Jeg tror du oppfattet det som verre enn det var ment, nettopp fordi du er usikker på ham. Ikke ødelegg det som sikkert kan bli et fint forhold med en mann du liker godt, bare fordi du er usikker. Ikke prøv å tolke alt han sier og gjør, det er ikke alt som har en dypere mening. Lev litt i nuet, og nyt mannen og forelskelsen!

Anonymkode: db313...5f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på hvordan det ble sagt. Jeg ville bare ansett det som en spøk.

Men uansett - hvis du føler at du liker ham bedre enn han liker deg, så er det antakelig noe i det. Det er vanlig at "maktbalansen" snus etter sex, spesielt med kvinner som knytter seg emosjonelt og for menn som er noe opptatt av "jakten".

Anonymkode: 798be...940

• Liker 1
Skrevet

Du sa noe som ikke falt i smak, han sa noe som ikke falt i smak. Hva med å prate litt sammen, så dere vet hvor dere har hverandre, isteden for å gå rund å lure.

Gjest Evans
Skrevet

Det kan jo hende at dette bare var en helt uskyldig spøk, men som du ikke så humoren i. Du skulle spurt han med det samme hva han mente, så hadde du sluppet å grunne på det i ettertid. Vedlig lett å si i etter på klokskapens lys, og du ble jo paff. 

Hvis det er noe som plager deg, eller noe du ikke forstår fortsatt kan du jo ta det opp på en hyggelig og avvæpende måte, bare spørre han hva han egentlig mente med det - var det spøk, eller lå det noe annet bak. Kanskje husker han ikke selv lenger at han sa det.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo helt an på hvordan det ble sagt. Jeg ville bare ansett det som en spøk.

Men uansett - hvis du føler at du liker ham bedre enn han liker deg, så er det antakelig noe i det. Det er vanlig at "maktbalansen" snus etter sex, spesielt med kvinner som knytter seg emosjonelt og for menn som er noe opptatt av "jakten".

Anonymkode: 798be...940

Kanskje det ligger noe i dette.. 

Før vi faktisk begynte å ha mye kontakt og sex, var han veldig gira på meg. Nå, etter at jeg 'gav etter', etter ganske lang tid, virker han plutselig ikke like interessert lengre, virker i grunn mer interessert i sex, enn noe annet. Og han oppfører seg generelt sett litt som om han er litt for god for meg. Tidligere kunne han si ting som at han ikke forsto at ei dame som meg kunne like han osv, så var vel bare jakten kanskje da (selv om vi har ji forsatt en god stund etterpå da).

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det ligger noe i dette.. 

Før vi faktisk begynte å ha mye kontakt og sex, var han veldig gira på meg. Nå, etter at jeg 'gav etter', etter ganske lang tid, virker han plutselig ikke like interessert lengre, virker i grunn mer interessert i sex, enn noe annet. Og han oppfører seg generelt sett litt som om han er litt for god for meg. Tidligere kunne han si ting som at han ikke forsto at ei dame som meg kunne like han osv, så var vel bare jakten kanskje da (selv om vi har ji forsatt en god stund etterpå da).

Kanskje han tror han har deg på kroken, men har han egentlig det?

Anonymkode: c4444...dc4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han tror han har deg på kroken, men har han egentlig det?

Anonymkode: c4444...dc4

Håh, han vet nok så veldig, veldig godt at jeg har likt han lenge, men ikke har tord/villet noe mer.. Og ja, han vet nok at jeg er betatt som bare det, det er jeg rimelig sikker på. 

Men med den oppførselen den siste tiden (har vært litt andre ting og), så er jeg neimen ikke sikker lengre. Jeg gikk liksom litt ut i fra at han bare var ute etter å se om han fikk meg, men så tenkte jeg at så lenge han var så gira som han var, kanskje det lå litt mer der. Men da gjorde det sikkert ikke det. 

Gjest Minesveiper
Skrevet

Sa han det på tull eller? Hvis ikke så er det bare frekt..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg kan finne på å si noe slikt humoristisk . Bare pass deg ellers så blir det ingen fitte i kveld ,med et glimt i øyet mens jeg ler. Men om han var helt alvorlig uten å erte, synes jeg det var rart..

AnonymBruker
Skrevet

Var ingen latter eller humor i dette så vidt jeg kunne se, derfor jeg ble så satt ut. Men han har gått fra å være ydmyk og søt, til å bli selvsikker og overlegen nærmest etter at han fikk meg i seng, så syns ikke så mye om denne oppførselen i grunn. 

Gjest *Micki*
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ingen latter eller humor i dette så vidt jeg kunne se, derfor jeg ble så satt ut. Men han har gått fra å være ydmyk og søt, til å bli selvsikker og overlegen nærmest etter at han fikk meg i seng, så syns ikke så mye om denne oppførselen i grunn. 

Høres snodig ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...