Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 timer siden, padawan skrev:

Har jeg gått glipp av et eller annet event? Virker som man får klekket egg på halve distansen om dagen.

Ja eventet har holdt på i en uke nå, slutt i kveld kl 22, du får dobbel Candy når du klekker egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg nesten få lov til å klage litt over de av dere som er på vennelista mi :P :fnise: 

Jeg har 37 stykker på vennelista (det var 38 men en har visstnok slettet meg) For et par dager siden gjorde jeg en innsats for å få sendt alle gaver, og siden da har jeg blitt sittende med fullt opp av gaver i bag’en min siden så mange bruker så lang tid på å åpne de (sikkert av en eller annen strategisk grunn, men det er irriterende likevel :P

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bruke litt tid på å åpne for jeg gidder ikke de eggene lenger. I dag gikk jeg over grensen på åpnede/sendte gaver, så da ble det enda en stopp. Så det kan gå en dag eller to innimellom før jeg får åpent og resendt. Er bare så lei ørti rattatasser og grimere og whatnot. 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Taperen skrev:

Lucky pokemon kan du få når du trader, kan ikke fanges.

Har det blitt bekreftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg kan bruke litt tid på å åpne for jeg gidder ikke de eggene lenger. I dag gikk jeg over grensen på åpnede/sendte gaver, så da ble det enda en stopp. Så det kan gå en dag eller to innimellom før jeg får åpent og resendt. Er bare så lei ørti rattatasser og grimere og whatnot. 😆

Den store fordelen med å sende/motta gaver, er at vennskapsnivåene øker. Hver gang man kommer over en ny grense får man ekstra XP. Good friend gir 3.000, great friend 10.000, ultra friend 50.000, best friend 100.000 

https://pokemongohub.net/post/guide/friendship-level-bonuses-in-pokemon-go/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg nesten få lov til å klage litt over de av dere som er på vennelista mi :P :fnise: 

Jeg har 37 stykker på vennelista (det var 38 men en har visstnok slettet meg) For et par dager siden gjorde jeg en innsats for å få sendt alle gaver, og siden da har jeg blitt sittende med fullt opp av gaver i bag’en min siden så mange bruker så lang tid på å åpne de (sikkert av en eller annen strategisk grunn, men det er irriterende likevel :P

Anonymkode: 18264...2bb

Det kan vere, som i mitt tilfelle, at folk har full bag. Etter laurdagen og over 30 Zapdos-raid, er baggen min overfylt, og det er nesten ingenting eg har lyst å slette. Sletter aldri pokeballer, fordi eg alltid manglar til community days. Har også fått sånn 150 rare candy, som eg ikkje har bestemt meg for kor eg vil bruke. Så har ikkje fått lov å opne gåver før i går, då eg sletta over 200 bær. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hanne67 skrev:

Den store fordelen med å sende/motta gaver, er at vennskapsnivåene øker. Hver gang man kommer over en ny grense får man ekstra XP. Good friend gir 3.000, great friend 10.000, ultra friend 50.000, best friend 100.000 

https://pokemongohub.net/post/guide/friendship-level-bonuses-in-pokemon-go/

Det vet jo jeg og syns jeg er rimelig grei på gaver. Men er eggene tomme så må jeg ut og spinne stops først, tipper ingen dauer av å vente med gaver til i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Har det blitt bekreftet?

Ja, det står i beskrivelsen. Ukjent opprinnelse, så skal være random hvem som kommer som lucky. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Det vet jo jeg og syns jeg er rimelig grei på gaver. Men er eggene tomme så må jeg ut og spinne stops først, tipper ingen dauer av å vente med gaver til i morgen.

Vennskapsnivåene øker om du bare mottar/åpner gaver også, men selvfølgelig er det greit å gi tilbake. Hvis en venn har åpnet en gave fra deg, lønner det seg å vente med å åpne en gave fra den til dagen etter. 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg nesten få lov til å klage litt over de av dere som er på vennelista mi :P :fnise: 

Jeg har 37 stykker på vennelista (det var 38 men en har visstnok slettet meg) For et par dager siden gjorde jeg en innsats for å få sendt alle gaver, og siden da har jeg blitt sittende med fullt opp av gaver i bag’en min siden så mange bruker så lang tid på å åpne de (sikkert av en eller annen strategisk grunn, men det er irriterende likevel :P

Anonymkode: 18264...2bb

Får kun åpnet 20 gaver per dag, så med 50 i vennelista går det ikke alltid opp! Hvis du er villig til å skrive brukernavnet ditt kan jeg love å prioritere deg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Hanne67 skrev:

Vennskapsnivåene øker om du bare mottar/åpner gaver også, men selvfølgelig er det greit å gi tilbake. Hvis en venn har åpnet en gave fra deg, lønner det seg å vente med å åpne en gave fra den til dagen etter. 

Har ingen oversikt over hvem jeg har åpnet fra og når. Du må huske på at jeg er en gammel dame og har nok problemer med å huske om jeg har tatt på rene sokker. 😆😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hog skrev:

Får kun åpnet 20 gaver per dag, så med 50 i vennelista går det ikke alltid opp! Hvis du er villig til å skrive brukernavnet ditt kan jeg love å prioritere deg :ler: 

Jeg skulle ha gjort det, men nå er jeg tom for gaver siden så mange hadde åpna gavene mine i går kveld/natt :P Hadde de åpna de da jeg var på Poke runde kunne jeg ha sendt de da og fortsatt hatt full bag med gaver :P 

Jaja :P 

(og nå må jeg faktisk innrømme at jeg ikke åpner gaver akkurat nå jeg heller, for jeg er nesten tom for egg etter gåturen i går og gidder ikke flere alolan egg :P Så åpner de seinere i dag når jeg forhåpentligvis har fått noen flere egg. For mannen ville gå hjem fra der alle pokestopene er akkurat i det eggene mine klekket, nemlig :P

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 19.10, hog skrev:

Jeg fikk litt hakeslepp av 50,000 xp for ultra friends. Du ble min første og eneste enn så lenge :ler: 

Haha, jeg og! Du er min eneste ultra friend du også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, miss summers skrev:

Ja, det står i beskrivelsen. Ukjent opprinnelse, så skal være random hvem som kommer som lucky. 

Ja så det nå :)
Ser ut som at jo lengre man har hatt en pokemon i dexen, jo større er sjansen for at den blir en Lucky når man trader den.
Schtilig. Bare så synd at jeg ikke kommer til å få noen glede av dette da jeg ikke har noen å trade med. Jeg har ingen spennende pokemon å trade heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, padawan skrev:

Power up vil ikke påvirke IV?

Nei. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har fått fudget opp gave/vennelisten? Før kom alle gaver øverst. Nå er de random og listen hopper opp til førstemann når jeg har vært inne på en. Ganske annoying å måtte bla gjennom hele listen ørti ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...