Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg raidet med en av dere i stad her i Oslo :fnise:  Aner ikke hvem av dere det var, men vi var great friends, så det ga meg en ekstra ball.

Jeg gadd ikke å ta så mange raids i dag, tok seks stykker. Ble fire Zapdos, sier meg fornøyd med det:)

Endret av Mormont
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo alltid alene i raidene i min lille by, så jeg stakk bare innom to raids for å få de siste raiddeltakelsene jeg trengte i Special Research. Fant nemlig ut at det er nok å gå inn i raidet for så å gå ut igjen, for å få godkjent som deltakelse i raid. Så nå er jeg på 7/8 og må jobbe med å få til et excellent curveball throw og fange 50 pokiser ved hjelp av bær. Så Mew er snart innen rekkevidde, endelig! :)

Kjenner jeg gleder meg til gen 4! Er litt lei av de pokisene vi har nå og selv min pokedex begynner å fylles godt opp. Dessuten er det gøy at flere gen 1, 2 og 3 kan videreutvikles til en gen 4 pokis.

AnonymBruker
Skrevet

20 raids i dag, 2 shiny, fornøyd med det. :) 

Gleder meg også til gen 4, tror ikke det er lenge til nå. Forhåpentligvis før neste community day sånn at det blir enda flere utviklingsmuligheter for Eevee. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes zapdos day og community day greiene er noe bullshit. 11-14 liksom, det er ikke mye til "day".

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 3
Skrevet

Jeg og så en herfra i raid. Deltok bare i 3, så ingen shiny. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes zapdos day og community day greiene er noe bullshit. 11-14 liksom, det er ikke mye til "day".

Anonymkode: 76f3f...12a

Glad det ikke er mer jeg, ellers hadde jeg hatt gnagsår og vært helt utslitt 😅

3 timer siden, Mormont skrev:

Jeg raidet med en av dere i stad her i Oslo :fnise:  Aner ikke hvem av dere det var, men vi var great friends, så det ga meg en ekstra ball.

Jeg gadd ikke å ta så mange raids i dag, tok seks stykker. Ble fire Zapdos, sier meg fornøyd med det:)

Hva heter du i spillet? Hvis du vil fortelle. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad det ikke er mer jeg, ellers hadde jeg hatt gnagsår og vært helt utslitt 😅

Hva heter du i spillet? Hvis du vil fortelle. 

PidgeyChampion :):fnise:

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Mormont skrev:

Kanskje det var meg som raida med deg i Oslo 😁

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var meg som raida med deg i Oslo 😁

Det var et brukernavn som begynte på A😊

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Mormont skrev:

Det var et brukernavn som begynte på A😊

Stemmer nok det :) Du kan veldig gjerne holde resten av brukernavnet for deg selv ;) 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok det :) Du kan veldig gjerne holde resten av brukernavnet for deg selv ;) 

Morsomt! Selvsagt :)

Skrevet

Jeg har oppdaget at to av pogo-vennene mine sender gaver fra pokestops på et lite sted jeg straks skal dra på ferie til! :) Kanskje jeg hiver meg med i et raid og plutselig treffer på dem? Det hadde vært litt gøy 😄 Selv om jeg er litt sjenert av meg 🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i København i går, og det var ikke mye spilling der. Veldig uventet, da jeg pleier å spille i Oslo, og ser sinnsykt mange mennesker som spiller. Fikk kun tatt to raid, selv om jeg var i nærheten av masse gym. Folk spilte rett og slett ikke. Kjedelig!!

Anonymkode: 2fb0a...e82

Skrevet

Familie min og jeg var på 10 raid igår, og de tre første zapdosene jeg fikk var shiny. Men vanskelig å se at den er shiny.

Gleder meg til eeveedagene jeg ;) 

dessverre så er sekken min stappfull, så jeg får hverken åpnet gaver eller snurret for å få gaver de første dagene. Ikke har jeg nok lever til å oppgradere den. Må ut å tjene penger 😎

Skrevet

Det er jo bare å slette noe. Du får jo nytt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg sletter masse, av sånt jeg har mye av eller ikke trenger.

Jeg sletter endel potion, revive og nanab berry.

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, Ardwinna said:

Jeg har oppdaget at to av pogo-vennene mine sender gaver fra pokestops på et lite sted jeg straks skal dra på ferie til! :) Kanskje jeg hiver meg med i et raid og plutselig treffer på dem? Det hadde vært litt gøy 😄 Selv om jeg er litt sjenert av meg 🤪

Amalfi? 😅

Anonymkode: 84a62...421

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amalfi? 😅

Anonymkode: 84a62...421

Nei :) Et sted i Norge ;)

Skrevet
23 timer siden, Mormont skrev:

Jeg fikk litt hakeslepp av 50,000 xp for ultra friends. Du ble min første og eneste enn så lenge :ler: 

Gjest padawan
Skrevet

Har jeg gått glipp av et eller annet event? Virker som man får klekket egg på halve distansen om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...