Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der var tydeligvis Alola Exeggutor borte, jeg har igjen ni stk før jeg får gull-badge for dragon type... Sjukt typisk 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Jeg fikk de opp hjemme tidligere i dag. Sikker på at de er borte? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, miss summers skrev:

Articuno :mynona:

Jepp, her også. Jeg visste at den skulle dukke opp i field research etter klokken 22.00 igår, så da var det fint at jeg tok 7. passet idag. Dessuten fanget jeg den på første ballen, - som regel har jeg brukt maaaange.

Skrevet

Noen som vet hvor lenge eventet varer? Slutter det i kveld?

Skrevet (endret)
6 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Noen som vet hvor lenge eventet varer? Slutter det i kveld?

Dette eventet varer t.o.m. 5. juni.  Ekstra lurt å besøke byer man ikke har vært i før, og snurre pokestops og gymmer. Da får man 2100 xp (4200 xp med et lucky egg) for hvert nye.

Endret av Hanne67
Skrevet
2 timer siden, Hanne67 skrev:

Dette eventet varer t.o.m. 5. juni.  Ekstra lurt å besøke byer man ikke har vært i før, og snurre pokestops og gymmer. Da får man 2100 xp (4200 xp med et lucky egg) for hvert nye.

Tusen takk for svar:) Har fremdeles et par dager til på oss, jo:) 

Oi, så mye ekstra xp for å snurre nye stops ja:)  Håper det blir noen morsomme events i sommer også:) 

Skrevet

Finner folket ditto nå? Fanget et par i formiddag innenfor 15 min.

Gjest padawan
Skrevet

det er en stund siden jeg fanget Ditto men da jeg endelig fikk fanget jeg 3-4 stykke ri løpet av kort tid.

Skrevet

Hvis noen er i Oslo eller skal dit, og sliter med å fange nok ghost type: I Botanisk hage kryr det av Misdreavus, bare å tilbringe litt tid der så fyller man kvota raskt 😄

Skrevet
1 time siden, Taperen skrev:

Neida, fortsatt ingen Ditto her, og er fremdeles på 5/8. Jeg får ikke spilt så mye pga. jobben, så om jeg bevilger meg en dag med spilling så øker nok sjansen. 

Kom meg over til level 33 idag, men tar nok et års tid å komme over til neste med 1 mill. i XP. 🙄😉

Skrevet

Jeg er litt treg...
Men er endelig på 4/8, den er jo ganske lett haha.
Det var jo den forrige også, men har bare ikke hatt tid!

Nå har jeg 3 greie field research, hvor den ene en spin 10 pokestops, 5 nicethrows og 5 great :)
Da har jeg kanskje sjans til å fullføre XD

Var litt koselig idag da, vi var jo bare 2 spillere for hu-oh, men var der bare for å fullføre researchen.
Og den andre spilleren var ett barn, med en kompis, kan tenke meg..9-10år gamle..
Den ene ungen sprang bort og bare "Spiller du pokemon??=D" og jeg svarer "joda, jeg gjør det, men desverre ligger vi veldig dårlig for dette raidet =/" 
Gutten ble jo litt trist og etter jeg hadde fått de 2 winsa, spurte jeg om de hadde fått noen legendaries og det hadde de ikke.
Også fortalte jeg og viste de researcha og det at man nesten får en "gratis legendary" på slutten og de ble jo sååå lykkelig :fnise:  

Det visste de ikke, fortalte hvordan det fungerte og gutten ser på kompisen og sier "Du.Vi har mye å gjøre de neste dagene, bra det er snart sommerferie!"
Ønsket de lykke til i jakta, så gikk jeg :)

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, Taperen skrev:

Nei... :(
Men det var to Whismur som stakk av i dag, så det var sikkert Ditto i minst én av dem.

Gjest padawan
Skrevet

På vei til jobb i dag fikk jeg medalje for å ha fullført 100 field research. 

:hoppe:

Skrevet

Da er Water Festival igang og varer til 21. juni kl 22.00

- Økt spawns av vannpokemon, og sjanse for å finne shiny Shellder. 3 x stardust for å fange de.

- Dobbel stardust og candy på klekking av egg.

2 km egg inneholder bl.a. Totodile, Corphish og andre sjeldne pokemons.

I raid kommer Kyogre tilbake, og kan være shiny.

Skrevet
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Da er Water Festival igang og varer til 21. juni kl 22.00

- Økt spawns av vannpokemon, og sjanse for å finne shiny Shellder. 3 x stardust for å fange de.

- Dobbel stardust og candy på klekking av egg.

2 km egg inneholder bl.a. Totodile, Corphish og andre sjeldne pokemons.

I raid kommer Kyogre tilbake, og kan være shiny.

Huff da.  Og jeg som tenkte å ta et par dagers pause😂 Er jo events hele tiden nå. Må snart sykemelde meg, for å holde tritt 😂

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hårstrikk79 skrev:

Huff da.  Og jeg som tenkte å ta et par dagers pause😂 Er jo events hele tiden nå. Må snart sykemelde meg, for å holde tritt 😂

:laugh: samme her. Rekker ikke jobb! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er lei av at det er events hele tiden. Gikk lei av legendary etter legendary også, ble liksom ikke så "eksklusivt" lenger når det står på hele tiden.

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Hehe, og den 16. mellom kl 11.00 - 14.00 er det Community Day igjen, med Larvitar og 3 x catch bonus + 3 timers lure.

Skrevet

Flott med event, jakter fortsatt på gullmedaljen for big Magikarp, og jeg har fanget maaaange tidligere og aldri sett en shiny magikarp.

Har blitt to nye i dag i Articuno, og så fikk jeg en field research "make an excellent throw", og ikke mange minuttene etterpå hadde jeg en Absol :yvonne:

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, Hanne67 skrev:

Hehe, og den 16. mellom kl 11.00 - 14.00 er det Community Day igjen, med Larvitar og 3 x catch bonus + 3 timers lure.

Ja, det stemmer😂 Blir rent stresset av dette jeg. For føler jo at jeg går glipp av noe viktig hvis jeg ikke får med meg alt.  Angrer nesten på at jeg begynte å spille Pokemon, har jo blitt fullstendig hektet 😂

Skrevet
15 timer siden, Taperen skrev:

Flott med event, jakter fortsatt på gullmedaljen for big Magikarp, og jeg har fanget maaaange tidligere og aldri sett en shiny magikarp.

Har blitt to nye i dag i Articuno, og så fikk jeg en field research "make an excellent throw", og ikke mange minuttene etterpå hadde jeg en Absol :yvonne:

What? Fikk du Absol for å kaste excellent throw? 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...