Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke andre brukere kunne se kallenavnet på pokemonene dine jeg?

Anonymkode: 76f3f...12a

Hun kan jo det, når hun står ved siden av meg og ser jeg gir Lapras nick :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke andre brukere kunne se kallenavnet på pokemonene dine jeg?

Navnet på pokemonen blir synlig i gymmen. I tillegg så kommer jo navnet på spilleren/eieren av pokemonen opp.

Skrevet
14 timer siden, Hanne67 skrev:

Navnet på pokemonen blir synlig i gymmen. I tillegg så kommer jo navnet på spilleren/eieren av pokemonen opp.

Det opprinnelige navnet ja, som "Lapras", men om du kaller Laprasen din for "Elvis" så vises det ikke i gym. Da kommer det bare opp "Lapras".
Med mindre noe har endret seg i det siste.

Jeg fikk plutselig en Lileep i et 5km-egg! Den er dritsjelden heromkring! Har funnet to av dem i nabokommunen, og thats it. Jeg visste ikke at man kunne få dem i 5km-egg så jeg ble veldig overrasket.

AnonymBruker
Skrevet

Det satt to lileep på hjørnet utenfor huset mitt her nå. Hadde den ikke fra før, så sjelden er den her omkring... Tydelig at et nytt event er i gang. Kanskje jeg får utviklet lileep :jepp: 

Anonymkode: 53c60...bc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Ardwinna said:

Det opprinnelige navnet ja, som "Lapras", men om du kaller Laprasen din for "Elvis" så vises det ikke i gym. Da kommer det bare opp "Lapras".

Det var det jeg mente

Skrevet
21 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk plutselig en Lileep i et 5km-egg! Den er dritsjelden heromkring! Har funnet to av dem i nabokommunen, og thats it. Jeg visste ikke at man kunne få dem i 5km-egg så jeg ble veldig overrasket.

Jeg har ikke satt nytt navn på så mange, men denne har jeg endret til Scizor100 og det er det navnet som kommer opp når jeg trykker på den i gymmen.

Screenshot_20180525-092349.png

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hanne67 said:

Jeg har ikke satt nytt navn på så mange, men denne har jeg endret til Scizor100 og det er det navnet som kommer opp når jeg trykker på den i gymmen.

Screenshot_20180525-092349.png

Ja men det er kun du som kan se kallenavnet, ingen andre.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er kun du som kan se kallenavnet, ingen andre.

OK, da skjønner jeg. :)

Skrevet

Candy når man gir bær til pokemons i gym?

Hvordan fungerer dette? Av og til (veldig sjeldent?) får man en candy når man gir bær til pokemons i en gym.

Dama får det rett som er. Jeg har opplevd det tre ganger siden nyttår. To ganger i samme gym til samme tid. 

Er det noe triks?

Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Candy når man gir bær til pokemons i gym?

Hvordan fungerer dette? Av og til (veldig sjeldent?) får man en candy når man gir bær til pokemons i en gym.

Dama får det rett som er. Jeg har opplevd det tre ganger siden nyttår. To ganger i samme gym til samme tid. 

Er det noe triks?

Nei, det er heilt tilfeldig. :) 

Skrevet
1 minutt siden, Amantheia skrev:

Nei, det er heilt tilfeldig. :)

Ja, men hva er sannsynligheten? Omtrent som å vinne i lotto 😄

Jeg har prøvd å mate alle blissey'er og chansey'er jeg har kommet over en stund nå. Fordi jeg trenger den type candy 🙂

Uten suksess, og jeg har prøvd mange ganger.

Men jeg har bare matet disse pokemonene, kanskje man må mate alle i en gym for å få candy?

Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Ja, men hva er sannsynligheten? Omtrent som å vinne i lotto 😄

Jeg har prøvd å mate alle blissey'er og chansey'er jeg har kommet over en stund nå. Fordi jeg trenger den type candy 🙂

Uten suksess, og jeg har prøvd mange ganger.

Men jeg har bare matet disse pokemonene, kanskje man må mate alle i en gym for å få candy?

Sist eg sjekkea det, trur eg det låg på rundt 0.5% sjanse. Så er ikkje veldig høg, med andre ord. 😅

Skrevet
3 minutter siden, Amantheia skrev:

Sist eg sjekkea det, trur eg det låg på rundt 0.5% sjanse. Så er ikkje veldig høg, med andre ord. 😅

Okay. En candy pr 200 bær. Da får nok chansey'n være buddy en stund til 😁

Skrevet
4 minutter siden, stan skrev:

Okay. En candy pr 200 bær. Da får nok chansey'n være buddy en stund til 😁

Greit at det er event no då, så slepp du å gå like langt 😜

• Liker 1
Skrevet

Da fikk jeg ett par nye idag.

Baltoy, lileep, anorith

Spoink klekket jeg fra ett egg ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sinnsyk xp for å snurre nye stop nå. Hvis man har på lucky egg får man 4200 xp. Jeg er på jakt etter nye stop, fikk tatt rundt 20 i dag. Det blir 84 000 xp 😃 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Skrevet (endret)

Så gøy! Hvor lenge varer eventet?

edit: Åja, til 5.juni

Endret av Macaroni
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt sinnsyk xp for å snurre nye stop nå. Hvis man har på lucky egg får man 4200 xp. Jeg er på jakt etter nye stop, fikk tatt rundt 20 i dag. Det blir 84 000 xp 😃 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for tipset. Akkurat i kveld var jeg også ved en liten by jeg ikke har spilt Pokémon før. En kjapp tur og jeg er på level 33.

Skrevet

Noen som er så heldige at de har funnet noen shiny i dette eventet, her er det ihvertfall et stort NULL :icon_frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...