Taperen Skrevet 28. mars 2018 #8421 Skrevet 28. mars 2018 2 timer siden, Fossekall skrev: Jeg fikk tangela i egg i dag! 😃😃😃 Eneste jeg manglet fra gen 1 bortsett fra de legendariske. Trodde egentlig alt håp var ute for å få den. Fantastisk! 😃😃😃 Gratulerer, da er påsken berget 1
Hanne67 Skrevet 28. mars 2018 #8422 Skrevet 28. mars 2018 3 timer siden, Fossekall skrev: Jeg fikk tangela i egg i dag! 😃😃😃 Eneste jeg manglet fra gen 1 bortsett fra de legendariske. Trodde egentlig alt håp var ute for å få den. Fantastisk! 😃😃😃 Gratulerer! Det er lenge siden jeg fikk Tangela, men har bare fått én. Av de som ikke kan evolves, mangler jeg bare Hitmonlee fra gen 1 + de legendariske og de som ikke har kunnet fanges her i landet da (Taurus og Kangaskhan) 1
Fossekall Skrevet 28. mars 2018 #8423 Skrevet 28. mars 2018 3 timer siden, Hanne67 skrev: Gratulerer! Det er lenge siden jeg fikk Tangela, men har bare fått én. Av de som ikke kan evolves, mangler jeg bare Hitmonlee fra gen 1 + de legendariske og de som ikke har kunnet fanges her i landet da (Taurus og Kangaskhan) Takk, taurus har ikke jeg heller. Men veldig gøy å få den siste som jeg har mulighet til å få! Påskens høydepunkt! 😃🐣 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #8424 Skrevet 28. mars 2018 Mareep, ja. Nå som jeg har gått over 450 kilometer med den ENE mareepen jeg har fått tak i, og jeg ENDELIG har nesten nok til å evolve - da skal den komme i haugevis, ja. Flott det. Strålende! Anonymkode: b83b9...105 2
Taperen Skrevet 28. mars 2018 #8425 Skrevet 28. mars 2018 Har klekket 5x 2 km egg i dag, lite spennende, eneste som var bra var en Treecko, det mest spennende som er fanget i dag er en Dratini.
Hanne67 Skrevet 29. mars 2018 #8426 Skrevet 29. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mareep, ja. Nå som jeg har gått over 450 kilometer med den ENE mareepen jeg har fått tak i, og jeg ENDELIG har nesten nok til å evolve - da skal den komme i haugevis, ja. Flott det. Strålende! Anonymkode: b83b9...105 Argh, ja kjenner følelsen! Jeg hadde min eneste Dratini som buddy i en evighet og rakk akkurat å evolve den til en Dragonite, - rett før community day med haugevis av Dratini. 2
Taperen Skrevet 29. mars 2018 #8427 Skrevet 29. mars 2018 Var ute og gikk en god tur i vinden og kulden, var ikke så mye godt i påskeeggene i dag heller, 2x Magby, Spheal og Swablu, og det beste på fangstfronten ble vel Dratinien.
Taperen Skrevet 29. mars 2018 #8428 Skrevet 29. mars 2018 Og etter den nye oppdateringen så har de plassert vær symbolet oppe i høyre hjørnet, ikke den beste plasseringen etter min mening, men regner med at det kommer noe nytt nede i høyre hjørnet nå. Ellers så eg bugen fikset med st vi kommer tilbake til vanlig pokeball etter at vi feks har fanget mons med en ultra ball.
fro Skrevet 29. mars 2018 #8429 Skrevet 29. mars 2018 33 minutter siden, Taperen said: Og etter den nye oppdateringen så har de plassert vær symbolet oppe i høyre hjørnet, ikke den beste plasseringen etter min mening, men regner med at det kommer noe nytt nede i høyre hjørnet nå. Ellers så eg bugen fikset med st vi kommer tilbake til vanlig pokeball etter at vi feks har fanget mons med en ultra ball. Flott! Lei av å oppdage at jeg har brukt en ultraball på en Pidgey uten å mene det. Lurer på når quest-oppdateringen kommer i morgen? Gleder meg! 3
Hanne67 Skrevet 29. mars 2018 #8430 Skrevet 29. mars 2018 3 timer siden, Taperen skrev: Og etter den nye oppdateringen så har de plassert vær symbolet oppe i høyre hjørnet, ikke den beste plasseringen etter min mening, men regner med at det kommer noe nytt nede i høyre hjørnet nå. Ellers så eg bugen fikset med st vi kommer tilbake til vanlig pokeball etter at vi feks har fanget mons med en ultra ball. Ja, nå skal det komme opp en kikkert der værsymbolet var før. Når man klikker på den ser man fremgangen i oppdragene man får. Mer info her: https://pokemongolive.com/en/post/research/
Taperen Skrevet 29. mars 2018 #8431 Skrevet 29. mars 2018 47 minutter siden, Hanne67 skrev: Ja, nå skal det komme opp en kikkert der værsymbolet var før. Når man klikker på den ser man fremgangen i oppdragene man får. Mer info her: https://pokemongolive.com/en/post/research/ Javel ja, har vært på familiebesøk i løpet av dagen, så nå må en vel lese seg opp på hva som skjer. 1
Ardwinna Skrevet 29. mars 2018 #8432 Skrevet 29. mars 2018 På 28.3.2018 den 15.26, Hanne67 skrev: Gratulerer! Det er lenge siden jeg fikk Tangela, men har bare fått én. Av de som ikke kan evolves, mangler jeg bare Hitmonlee fra gen 1 + de legendariske og de som ikke har kunnet fanges her i landet da (Taurus og Kangaskhan) Nå er jeg litt usikker på hva du mener, men mener du at man ikke kan evolve seg til Htimonlee? Eller mener du at man ikke kan evolve Hitmonlee videre? Man kan jo evolve Tyrogue og få Hitmonlee. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Mareep, ja. Nå som jeg har gått over 450 kilometer med den ENE mareepen jeg har fått tak i, og jeg ENDELIG har nesten nok til å evolve - da skal den komme i haugevis, ja. Flott det. Strålende! Anonymkode: b83b9...105 Jeg slet noe enormt med å få tak i Dratini og var langt unna Dragonite før eventet i februar. Etter det har jeg fått flere Dratini i egg og jeg utviklet nettopp en Dragonite til. Nå blir jeg nesten irritert når jeg får Dratini siden jeg ikke mangler utviklingene lenger. Event med både Mareep og 1/4 lengde for å klekke egg er tilnærmet drømme-eventet for min del! Jeg har bare fått én Mareep så langt og i tillegg elsker jeg å klekke egg! I går klekket jeg fire 2km-egg og ett 10km-egg og fikk: to Dratini (en i 2km og en i 10km), Torchic, Smoochum og Beldum. Ble veldig skuffet over Smoochum... Ville mye heller ha hatt Magby siden jeg mangler den.
pinar Skrevet 29. mars 2018 #8433 Skrevet 29. mars 2018 Har ikke hatt så mye flaks med egg, fått en haug med Azurill. Men har fått Shiny Lugia til slutt. Og Mewtwo. 1
Hanne67 Skrevet 29. mars 2018 #8434 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 1 time siden, Ardwinna skrev: Nå er jeg litt usikker på hva du mener, men mener du at man ikke kan evolve seg til Htimonlee? Eller mener du at man ikke kan evolve Hitmonlee videre? Man kan jo evolve Tyrogue og få Hitmonlee. Oi, det var jeg faktisk ikke klar over! Jeg måtte google litt og fant dette: https://rankedboost.com/pokemon-go/tyrogue-evolution/ Der står det at om Tyrogue har attack som det beste ved appraisal, så blir det Hitmonlee. Min eneste, som jeg har fått i egg og fikk med seg 20 candy, har nettopp det. Dermed får jeg gå inn 5 candy og dermed har jeg Hitmonlee! Jeg mangler Hitmontop også, men da må Tyrogue være best på stamina. Tusen takk for info! Endret 29. mars 2018 av Hanne67 2
Gjest padawan Skrevet 29. mars 2018 #8435 Skrevet 29. mars 2018 Spiste is og spilte poGo på Aker brygge der. Fikk fanget veldig mange. Klekket 3 egg også
Ardwinna Skrevet 29. mars 2018 #8436 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 1 time siden, Hanne67 skrev: Oi, det var jeg faktisk ikke klar over! Jeg måtte google litt og fant dette: https://rankedboost.com/pokemon-go/tyrogue-evolution/ Der står det at om Tyrogue har attack som det beste ved appraisal, så blir det Hitmonlee. Min eneste, som jeg har fått i egg og fikk med seg 20 candy, har nettopp det. Dermed får jeg gå inn 5 candy og dermed har jeg Hitmonlee! Jeg mangler Hitmontop også, men da må Tyrogue være best på stamina. Tusen takk for info! Bare hyggelig at jeg kunne hjelpe deg Jeg fikk ganske mange Tyrogue i egg en periode og alle hadde best stamina, så jeg utviklet flere Hitmontop. Så bra at du får deg en Hitmonlee snart! Endret 29. mars 2018 av Ardwinna 1
Ardwinna Skrevet 29. mars 2018 #8438 Skrevet 29. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mareep NÅR? Anonymkode: 924ca...c2f Søndag 15. april kl 11-14.
Hanne67 Skrevet 30. mars 2018 #8439 Skrevet 30. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mareep NÅR? Anonymkode: 924ca...c2f Anbefaler deg å sjekke denne siden: https://pokemongolive.com/en/events/ Det skal være Community Day én gang i måneden. Noen dager etter at et sånt event har vært, så får man info om det neste. Man får også info om oppdateringer om man går inn her: https://pokemongolive.com/en/post/ 1
Taperen Skrevet 30. mars 2018 #8440 Skrevet 30. mars 2018 Vært på klekketur, litt bedre det som poppet ut ut i dag, men har jo fått flere av de før da, Swinub, Slakoth, Numel og Wynaut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå