Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Hanne67 skrev:

Her var det også massevis av Dratini, - fanget 82 stk på snaut tre timer og av dem var det 5 shiny. :) Jeg fant også endel Swablu + én ny: Numel. Temmelig sliten etter all vandringa med snørrete nese og sår hals, men det var verdt det. 

Jeg tok også et Swablu-raid. Jeg så ingen høye level raids, og det var litt dumt for idag var det virkelig mange ute på pokemon-jakt, og kunne fint fått hjelp til å ta de ned. 

Her er den beste av de shiny: Den får topp appraisal men har bare 82 i IV, best på Attack.

Screenshot_20180224-143439.png

Du må være godt fornøyd med den siden den scorer høyest på attack, fikk du toppscore på attack(15)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Taperen skrev:

Du må være godt fornøyd med den siden den scorer høyest på attack, fikk du toppscore på attack(15)?

Ja, det er 15 på Attack, 8 eller 9 på Defense og 14 eller 13 på Stamina. Jeg har ikke sjekket alle Dratiniene jeg har fanget, men skal uansett evolve denne. 

Jeg hadde ingen shiny fra før, så moro å få så mange av Dratini. 

Skrevet

Var ikke klar over dratini event, men var en tur i byen, så fikk fanget noen, og 2 shiny. så da har jeg en shiny dragonite. Veldig fornøyd med det.

Skrevet

Har jeg skjønt det riktig hvis guttungen ikke kan spille pokemon go med sin iPhone 5 etter 28. februar? 😳😳😳

Anonymkode: 53c60...bc5

Skrevet

Oppdaget ikke dette med iPhone 5 før nå. Nå blir det panikk i leiren.... Kanskje en av dere kan anbefale en annen telefon som ikke er en iPhone, som har en god batterikapasitet til en tiåring? En tiåring som kommer til å bli helt knust, fordi han spiller pokemon go hver eneste dag - og om fire dager raser verdenen hans sammen? (Nei, jeg overdriver ikke...) 

Skrevet
4 timer siden, Amantheia skrev:

Fekk heile 4 shiny Dratini, og evolva den beste til Dragonite. Sia eg evolva mens det framleis var event, så fekk den special move, draco meteor. Veldig nøgd med det! :nori:

Åh var det derfor min fikk Draco Meteor? Så gøy, jeg visste ikke at det var noen special move involvert, jeg bare utviklet fordi jeg var utålmodig etter å få min første Dragonite! :ler: Det var nå en gang det skulle lønne seg å være utålmodig :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg skjønt det riktig hvis guttungen ikke kan spille pokemon go med sin iPhone 5 etter 28. februar? 😳😳😳

Her kan du se hvilke produkter som ikke oppfyller kravene etter 28/2

The following devices are no longer supported by Pokémon GO:

Name Release year Model numbers
image1.png  iPhone 5c 2013 A1456, A1507, A1516, A1529, A1532
 image4.png iPhone 5 2012 A1428, A1429, A1442
 image2.png iPad 
(4th generation)
Late 2012 A1458, A1459, A1460
 image6.png iPad 
(3rd generation)
Early 2012 A1416, A1430, A1403
 image5.png iPad mini 
(1st generation)
Late 2012 A1432, A1454, A1455
 image3.png iPad 2 2011 A1395, A1396, A1397

If you’re not sure which iOS device you own, please view Apple’s website for detailed information on identifying the different iPhone models and iPad models.

What do I need to do?

If your device is listed as an affected device:

Trainers using affected devices will need to switch to a device that meets our supported device requirements to continue to access Pokémon GO. Trainers who attempt to access Pokémon GO using any of the devices listed above will no longer be able to sign in and will see a message stating that they need to switch to a supported device.

If your device is not listed as an affected device:

No action is required. You will continue to be able to access Pokémon GO without interruption.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget ikke dette med iPhone 5 før nå. Nå blir det panikk i leiren.... Kanskje en av dere kan anbefale en annen telefon som ikke er en iPhone, som har en god batterikapasitet til en tiåring? En tiåring som kommer til å bli helt knust, fordi han spiller pokemon go hver eneste dag - og om fire dager raser verdenen hans sammen? (Nei, jeg overdriver ikke...) 

Jeg har Motorola E4 Plus, og den er både rimelig og har bra batterikapasitet (5000 mAh) Dessuten er laderen som følger med hurtiglader, og lader ganske raskt opp igjen.

Den har bare 16 GB lagringsplass, men det kan utvides med minnekort. Om han bare skal spille PoGo, og ikke skal ta så mange bilder, holder det i massevis. 

Her kjøpte jeg min nå i høst, og nå koster den kr 1.111,- 

Motorola E4 Plus

Endret av Hanne67
Skrevet
1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg har Motorola E4 Plus, og den er både rimelig og har bra batterikapasitet (5000 mAh) Dessuten er laderen som følger med hurtiglader, og lader ganske raskt opp igjen.

Den har bare 16 GB lagringsplass, men det kan utvides med minnekort. Om han bare skal spille PoGo, og ikke skal ta så mange bilder, holder det i massevis. 

Her kjøpte jeg min nå i høst, og nå koster den kr 1.111,- 

Motorola E4 Plus

Tusen takk for svar. Skal absolutt vurdere den! 😊

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Skal absolutt vurdere den! 😊

Jeg kjøpte forøvrig deksel og skjermbeskyttelse (tempered glass) på eBay.co.uk. Jeg bestilte fra England, og det tok ca 10 dager før jeg fikk det.

Skrevet (endret)

Sannelig to splitter nye i dag også! Klekket en Wynaut og fanget en Plusle. Ikke verst på en sådan rolig dag på pokemonfronten! :)

Endret av Ardwinna
Merkelig skrivefeil
Skrevet
37 minutter siden, Ardwinna skrev:

Sannelig to splitter nye i dag også! Klekket en Wynaut og fanget en Plusle. Ikke verst på en sådan rolig dag på pokemondagen! :)

Gratulerer :) har klekket mange 5 km egg men aldri Wynaut....

Skrevet
20 timer siden, Taperen skrev:

Gratulerer :) har klekket mange 5 km egg men aldri Wynaut....

What? Har jeg en pokemon som du ikke har??? Wow! Det er jo helt utrolig! :blink::nigo:

Skrevet (endret)

Fikk endelig tatt groudon og kyogre  :pinar:

Endret av pinar
  • Liker 6
Skrevet

Kjedelig med samme event som sist PokemonGo day, Pikachu med party hatt....:fart2:

Skrevet

Og neste Community day ser det ut som at vi blir overrøst med Bulbasaur... Ganske kjedelig. Hva med en litt uvanlig fra gen 2 eller 3?

Skrevet
9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Og neste Community day ser det ut som at vi blir overrøst med Bulbasaur... Ganske kjedelig. Hva med en litt uvanlig fra gen 2 eller 3?

Hvor finner man ut det? Har sett en del, eller noen bulbasaurer rundt om siste uka. 

Skrevet
På 24.2.2018 den 14.51, Taperen skrev:

Var i småbyen i vel en time og spilte, ble 4 shiny ut av de 66 stk som jeg fanget, godt fornøyd med det, men elendig IV på de som var shiny, fikk også gullmedaljen for Dragon. :)

Jeg var blakk, fikk fanget kanskje 10 stk og ingen av dem var shiny

Er der nie folk visste skulle dukke opp? stod ingenting om det på Pokémon go

Anonymkode: 924ca...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...