Mormont Skrevet 20. april 2017 #6261 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: NOen som vet hva som er i Frognerparken? Anonymkode: c8bac...a6e Vulpix 2
Lolitrusa Skrevet 20. april 2017 #6262 Skrevet 20. april 2017 Utrolig fornøyd med eventen! Hadde noen ønsker, ikke alle ble oppfylt, men overordnet veldig bra: -ønsket meg en Chansey, noe jeg dessverre ikke fikk -Ville klekke Lavitar for å få flere candies til å evolve. Det fikk jeg ikke, men herregud! Jeg fant en Wild tyranitar i dag! Elendig CP, men likevel! - klekket en Mareep og har nå 22 candies, "bare" 103 mangler - klekket 2 Lapras. Hadde bare en med dårlig CP fra før, så de var hjertelig velkommen - klekket igglypuff (den eneste babyen jeg manglet) - fikk Evolvet Hitmontop - fikk Miltank -Gledelig at man nå kan få starterene fra gen 2 i egg - mangler bare 1 sunstone, så har jeg alle jeg trenger. Noen som vet om man bør spare evolutionary items some man har til overs til neste generasjon? - det ser ut som det har kommet et houndornest et stykke nedenfor jobben min! Rekker forhåpentligvis å evolve før det skifter! Har nå 218 i Dexen og er godt fornøyd. Ser at det er flere i byen min som har komplett dex allerede, men tror de bruker kart. Synd at jeg ikke vet om noen kart som fungerer i Nord-Norge, og det er ingen som tør å skrive hvilke kart de bruker på fb-gruppa i Tromsø siden det regnes som juks. Samtidig er det jo litt spennende måtte finne alle pokemonene selv. 😊 3
whitewildfox Skrevet 20. april 2017 #6263 Skrevet 20. april 2017 I dag ble det to runder med lucky egg (hadde ikke nok til å fullføre det siste) og nesten 300 000 XP. Nå er jeg på level 30 og har 201 i dexen Charizard, Granbull og Politoed er nye i dexen og jeg er storfornøyd! Har masse egg fra eventen enda, fordi dagens klekketur ble litt kortere på grunn av regn, men jeg skal ta de etterhvert! 3
Blomst89 Skrevet 20. april 2017 #6264 Skrevet 20. april 2017 Æsj, jeg rakk akkurat ikke å hente ut nye 2 km-egg før eventet var over i kveld, for var i familiemiddag og dro litt for sent hjem.. I tillegg fikk jeg bare Shellder, Slowpoke og Wobbuffet i de tre siste 2 km-eggene, så ikke noe jeg ville ha. Og nå er tydeligvis eventet over, for de siste 7 stoppene jeg snurret etter kl 22 nå ga meg ikke et eneste egg..! 😕 Ja, ja, jeg får krysse fingrene for at 10 km-egget mitt inneholder noe nytt i hvert fall! 2
neon_sun Skrevet 20. april 2017 #6265 Skrevet 20. april 2017 Selv om niantic ikke akkurat favoriserer oss på bygda er jeg fornøyd med eventet. Evolva 10 nye, samt fått candy til å snaart evolve både onix og grimer. Og har gått fra level 26 til 30. Hurra! Brøt dog alle prinsipper og har svidd av 400 kroner til baller, lucky egg og diverse. Nesten litt pinlig, skal aldri skje igjen. 4
momo Skrevet 20. april 2017 #6266 Skrevet 20. april 2017 Jeg var ikke fornøyd med eventen. Jeg klekte ca 70 egg, da en del 10 km egg og. Fikk ingen av de jeg ønsket. Fikk bare kjedelige, som jeg har mange av. Fikk og flere 2 km pokemon i 5 km egg. Da en jeg hadde mange av fra før. Og synes det blir veldig feil. At jeg skulle få dårligere pokemon i egg. Jeg har og 3 pokemon, jeg bare venter på rett item, for å kunne utvikle. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6267 Skrevet 20. april 2017 På 4/20/2017 den 0.12, hog skrev: Det var da virkelig på tide. Gratulerer! Og 100% Chansey I dag. Noe spesielt med eventen og IV, eller bare jeg som har vært litt heldig nå? Du har vært veldig heldig! Jeg har klekket ganske mye under eventet, og tror ikke jeg har fått noen 100%, men masse wonders da. Har nå 218 i pokedexen, har fått 500,000 xp under eventet og er nesten på level 32. Har klekket en hel haug lapraser, porygon og en del av de "vanlige". Gleden var stor da jeg i dag fikk min andre Snorlax! Det var på tide, begynner å bli lei av lapras nå Har også fått en 3-4 Chansey til å up'e blisseyene mine Så godt fornøyd med eventet, selv om det har gått noen hundrelapper på inkubatorer da, men jaja Anonymkode: 76f3f...12a
Ardwinna Skrevet 20. april 2017 #6268 Skrevet 20. april 2017 Jeg har bare såvidt klart å karre meg opp på level 27 og har 198 pokiser i dexen. Eventen var gøy men det var den første klekkerunden som ble noe fres over, og så ble det bare kjedelige pokiser som jeg har i fra før. Det har spawnet en og annen pokis som ikke pleier å spawne nede i sentrum, senest i dag poppet det opp en Abra ved ene pokestopet. Har nok Onixcandy til å evolve en Steelix men mangler metal coat. Håper den kommer i neste 7th day streak. Og så må jeg gå 21 km til med Charmander for å evolve den lenge etterlengtede Charizard. 2
Mormont Skrevet 21. april 2017 #6269 Skrevet 21. april 2017 (endret) Jeg har ikke fått så mye spennende i eggene i eventet, har blitt mye babypokemon, Shellder, Skarmory osv. Fikk en Mareep da, det ble jeg velsig fornøyd med. Gikk fra level 35 til 27, med ca 2,6 mill xp totalt. Nå har jeg 231 i pokedexen, mangler bare Ampharos og Unown, i tillegg til regionale selvsagt. Endret 21. april 2017 av Mormont 4
Tromsøbestemora Skrevet 21. april 2017 #6270 Skrevet 21. april 2017 Lolitrusa . Hvor fant du houndor ?
Pusetatten Skrevet 21. april 2017 #6271 Skrevet 21. april 2017 Endelig fikk jeg en kings rock! Var jammen på tide. De andre objektene har jeg ikke nok candy til å bruke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6272 Skrevet 21. april 2017 Så bra med den nye oppdateringen. Nå er det forskjellig IV, høyde, vekt, angrep på en pokemon for alle som fanger den. Da er det umulig å vite hvor sterk den er før man får fanget den. Tipper det gjør spoofere og de som bruker mye kart veldig sure. Anonymkode: 0759e...f1b 3
momo Skrevet 21. april 2017 #6273 Skrevet 21. april 2017 Nå er det ikke gøy å sloss i gym mer. For er det en bra blissey der, så får man den ikke ut. For man må ha den ut på en viss tid. Jeg prøvde så utrolig mange ganger, men fikk den ikke ut. Og jeg er på Level 34, så jeg har jo noen bra pokemon. Og man får heller ikke noe XP da.
Ardwinna Skrevet 21. april 2017 #6274 Skrevet 21. april 2017 Blissey er et mareritt ja. Jeg klarte å ta en Blissey en gang, til tross for mye lavere CP på mine pokiser, men da var det den eneste pokemonen i gymmen. Hvis den står sammen med andre pokemon er det tilnærmet umulig å overta gymmen.
Pusetatten Skrevet 21. april 2017 #6275 Skrevet 21. april 2017 Vært en bra dag. Fikk endelig sunkern (ny), doduo(ny), yanma (ny), togepi x2 (ny), slugma x2, totodile x2, og en lapras. 😃
Chizue Skrevet 21. april 2017 #6276 Skrevet 21. april 2017 Klekte 2 til egg idag, fikk 2 charmander *yey* bare 52 candy til, så har jeg fått min første Charizard...Jeg har aldri sett spawn av Charmander Har sett ett par Bulbasaurs, men..Blir nok leeeenge til jeg får Venosaur... De pokisene jeg aldri har sett spawn av, men fått i egg er: Charmander Vulpix Mankey Grimer Koffing Kabuto - Så blir nok en stund før jeg får utviklet de XD Ellers; Jeg fant Mantine, Slugma, Skarmory idag x) 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #6277 Skrevet 21. april 2017 38 minutter siden, Ardwinna skrev: Blissey er et mareritt ja. Jeg klarte å ta en Blissey en gang, til tross for mye lavere CP på mine pokiser, men da var det den eneste pokemonen i gymmen. Hvis den står sammen med andre pokemon er det tilnærmet umulig å overta gymmen. Tar blissey hele tiden jeg. Koster noen pokemons men langt fra umulig Anonymkode: 6b3f2...aec
Ardwinna Skrevet 21. april 2017 #6278 Skrevet 21. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar blissey hele tiden jeg. Koster noen pokemons men langt fra umulig Anonymkode: 6b3f2...aec Hvor høyt level er du på?
hog Skrevet 21. april 2017 #6279 Skrevet 21. april 2017 Machamp + lite dodging og blissey er borte. 1
momo Skrevet 21. april 2017 #6280 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tar blissey hele tiden jeg. Koster noen pokemons men langt fra umulig Anonymkode: 6b3f2...aec Har du prøvd i dag? For jeg har aldri hatt problemer før. Og i dag var det umulig, da du må rekke å få ut Blissey på veldig kort tid. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå