Blomst89 Skrevet 5. april 2017 #6101 Skrevet 5. april 2017 I dag så jeg for første gang en vill Dratini et annet sted enn Tjuvholmen, på kontoret mitt langt fra vannet. Fikk fanget den med pinap berry, så nå mangler jeg "bare" 60 candy for kunne utvikle en god Dragonite. Fant også en Grimer på soverommet mitt sent i går kveld. Litt skummelt med et gjørmemonster på soverommet så sent på kvelden, men jeg fikk heldigvis fanget han. 2
Ardwinna Skrevet 5. april 2017 #6102 Skrevet 5. april 2017 Jeg fant en vill Granbull i dag. Og en Pikachu. Ellers intet nytt å melde. 1
Taperen Skrevet 6. april 2017 #6103 Skrevet 6. april 2017 Har vært litt bedre på spesial items fronten i det siste, har nå totalt fått 8 Sun stone, 5 King's rock, 2 Metal Coat , 1 Dragon scale, så må si meg godt fornøyd med det 😀 4
Lolitrusa Skrevet 7. april 2017 #6104 Skrevet 7. april 2017 21 timer siden, Taperen skrev: Har vært litt bedre på spesial items fronten i det siste, har nå totalt fått 8 Sun stone, 5 King's rock, 2 Metal Coat , 1 Dragon scale, så må si meg godt fornøyd med det 😀 Wow! Ikke verst! Da har du jo alle du trenger? Mangler selv to sunstone og en Kings rock, men har trua! Fikk min første Tyrogue i går i egg, men den hadde "dessverre" like god HP, attack og defense sånn at den ikke er garantert å evolve til Hitmontop! Krysser fingrene for at det ikke er lenge til neste Tyrogue, og at den har best HP. 1
appelsinjuice Skrevet 8. april 2017 #6105 Skrevet 8. april 2017 4 Scyther samtidig på samme sted på Nesøya nå. Hva er vitsen med klyngespawn? 1
Blomst89 Skrevet 8. april 2017 #6106 Skrevet 8. april 2017 Fikk en King's Rock på 7 day streak i dag, så nå har jeg fått utviklet Slowking 😀 Fant også en Dratini i botanisk hage, og har tidligere i uken funnet min fjerde (!) sun stone, og en up-grade. ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #6107 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, appelsinjuice skrev: 4 Scyther samtidig på samme sted på Nesøya nå. Hva er vitsen med klyngespawn? Mye godtesnop til pokemonene Anonymkode: 05922...194 4
whitewildfox Skrevet 9. april 2017 #6108 Skrevet 9. april 2017 Enda en ny pokestop har dukket opp i bygda, denne gangen to minutter unna huset mitt! Nå skal det endelig bli sjudagers-streak og evolution items på meg og 4
Viljaa Skrevet 10. april 2017 #6109 Skrevet 10. april 2017 Fint påskevær har ført til at jeg så smått har begynt å spille igjen etter et halvt års pause. Morsomt at det har kommet så mye nytt! Har problemer med å skjønne alt, men har fått flere rare items de siste dagene: King's rock, metal coat og dragon scale hva er dette for noe?
charactouy Skrevet 10. april 2017 #6110 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, Viljaa skrev: Fint påskevær har ført til at jeg så smått har begynt å spille igjen etter et halvt års pause. Morsomt at det har kommet så mye nytt! Har problemer med å skjønne alt, men har fått flere rare items de siste dagene: King's rock, metal coat og dragon scale hva er dette for noe? Gjenstander du trenger for å evolve enkelte pokémon. Metal coat trengs til Onix og Schyther, king's rock for Slowpoke til Slowking (og en til, husker ikke hvilken), dragon scale for Seadra til Kingdra. Det er flere items også - up-grade til Porygon, sun stone til Sunkern og én til som jeg ikke husker. Jeg har ikke full oversikt selv.
Mayoo Skrevet 10. april 2017 #6112 Skrevet 10. april 2017 Venter i spenning på påskeevent. Har mistet litt gnisten og et lite event vil nok være med på å vekke den igjen. Har måtte oppdatert appen to ganger nå på kort tid, så vil tro (håpe) det kommer et påskeevent. Mest sannsynlig i løpet av i dag/morgendagen. 1
whitewildfox Skrevet 10. april 2017 #6113 Skrevet 10. april 2017 Jeg tror alle eventer slippes på onsdager og varer ut onsdag uka etter, så det kommer nok!
Angelheart2 Skrevet 10. april 2017 #6114 Skrevet 10. april 2017 Har forresten lagt merke til at det spawner veldig mange Growlithe og Vulpix for tiden. Er det en greie nå, kanskje? Det dukket faktisk opp en Arkanine rett utenfor her i går, det har jeg aldri opplevd før. Har totalt fanget 10 Vulpixer og to av disse var denne helgen, har fanget 12 Growlither totalt, 4 i helgen. 1
Mormont Skrevet 10. april 2017 #6115 Skrevet 10. april 2017 Spent på om det kommer noe påskeevent! Har spart opp en hel haug av candy, så er mildt sagt klar for dobbel xp, så håper på det. Hadde vært gøy med noe eggrelatert også, type bare ti km-egg. Har litt store forhåpninger 2
Ardwinna Skrevet 10. april 2017 #6116 Skrevet 10. april 2017 Endelig en til Kings Rock og denne grønne sjarmøren! 5
sofie777 Skrevet 11. april 2017 #6117 Skrevet 11. april 2017 Er det flere enn meg som har hatt problemer med innlogging i dag?
Diis Skrevet 12. april 2017 #6118 Skrevet 12. april 2017 Hvor blir det av påskeeventen?? Blir faktisk litt skuffa hvis det ikke blir noe av, det er jo den perfekte anledning til å gjøre noe egg-relatert... 1
Sirah Skrevet 12. april 2017 #6119 Skrevet 12. april 2017 Noen som vet hvilken pokemon som er god til å ta Snorlax? Jeg har såvitt begynt å prøve meg litt på gym og får det sånn rimelig greit til. En gym i nærheten er derimot proppfull av Snorlax og de sliter jeg med altså. Bruker gjerne 2-3 pokemons for å slå ut EN snorlax på 2500-3000 mens jeg bruker 1-2 til å slå ut de fleste andre.
Ardwinna Skrevet 12. april 2017 #6120 Skrevet 12. april 2017 (endret) 1 time siden, Sirah skrev: Noen som vet hvilken pokemon som er god til å ta Snorlax? Jeg har såvitt begynt å prøve meg litt på gym og får det sånn rimelig greit til. En gym i nærheten er derimot proppfull av Snorlax og de sliter jeg med altså. Bruker gjerne 2-3 pokemons for å slå ut EN snorlax på 2500-3000 mens jeg bruker 1-2 til å slå ut de fleste andre. Fighting type pokemon eller andre pokemon med fighting-moves skal fungere bra mot Snorlax og andre høy-HP pokemon. Jeg skadet en Blissey ganske kraftig med en Pinsir med "Rock smash"-moves. Endret 12. april 2017 av Ardwinna 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå