Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, Taperen skrev:

Må jo bare være glad du har den i gym, blir coins av det :)

Nå vet jeg ikke hvor mange du har i gym, men hvis du har mere enn ti stk i gym, så hadde du ikke trengt å satt inn din høyeste hvis du trenger den til noe annet ??!!.....kan nevne at jeg har mine fire høyeste i gymmer, har pr nå 11 stk i gym :)

NB...du får den igjen når den blir slått ut....

Wow! 11 stk på en gang! Det er imponerende. Blir mye stardust av sånt da :) Er de alle i samme by eller har du de litt spredt rundt? Har kun klart 3 om gangen og var strålende fornøyd med det :P

Her er det lite utskiftinger i de 5-6 gymmene i nærheten. Som oftest er de blå (samme som jeg) med 10 pokemon inni allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Wow! 11 stk på en gang! Det er imponerende. Blir mye stardust av sånt da :) Er de alle i samme by eller har du de litt spredt rundt? Har kun klart 3 om gangen og var strålende fornøyd med det :P

Her er det lite utskiftinger i de 5-6 gymmene i nærheten. Som oftest er de blå (samme som jeg) med 10 pokemon inni allerede.

Har ingen i min nærmeste småby siden de fyker ut med det samme, har tatt bilen fatt å kjørt litt utenfor alfarvei, en halvtime vestover, og en ca 45 min østover, lenge siden jeg har fartet noe, like etter nyttår så hadde jeg en rundtur, da var jeg i 18 gymmer, den jeg har sittet lengst er en som jeg erobret 1 OKT :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen jukser. Det var et lite "steintårn" som var en gym. Jeg gikk dit og sverger på at jeg var alene. Trente gymmen og la inn en egen pokemon. Etterpå så jeg på mobilen at det var noen som sloss mot denne gymmen, men jeg så ingen person i nærheten. Gikk rundt gymmen for å se om jeg fant noen, men jeg var helt alene. Skjønner ikke hvor denne personen kom ifra. Jeg tror kanskje han jukser??

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 1
Skrevet

Tok en runde med lucky egg i dag fordi jeg hadde nesten full storage, og vipps ble det 10 nye i dexen! :nori:

• Liker 1
Skrevet

Fikk en Phanpy i dag i 5km-egg. Og det var det.

• Liker 1
Skrevet

Drømte i natt at jeg skrudde på Pokémon go og at jeg på et eller annet mystisk vis hadde fått masse special items uten å ha fått med meg hvor de kom fra. Dessverre var det bare en drøm, og jeg har fortsatt bare en (foreløpig ubrukelig) sun stone.. 🙁

• Liker 2
Skrevet

Fanget en Togetic i dag. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Blomst89 skrev:

Drømte i natt at jeg skrudde på Pokémon go og at jeg på et eller annet mystisk vis hadde fått masse special items uten å ha fått med meg hvor de kom fra. Dessverre var det bare en drøm, og jeg har fortsatt bare en (foreløpig ubrukelig) sun stone.. 🙁

Da kan vi bytte! Jeg fikk min første idag, en steal coat... men lenge igjen til jeg får brukt den ja...

• Liker 2
Skrevet

Nå fanget jeg en Aerodactyl på samme sted som den unnslapp nylig. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jippi! Fikk endelig oppgradert til denne:nordvesta:

IMG_0328.PNG

• Liker 6
Skrevet

Dagens egg har vært supre! Først en wonder Tyrogue som kommer til å bli en Hitmontop, og så en wonder Bulbasaur pluss 9 candy :hjerte:

• Liker 2
Skrevet
På 14.3.2017 den 20.08, Sirah skrev:

Haha jeg er også medlem av en sånn gruppe (men tør ikke skrive jeg heller 🙈) og der er det også krangling angående juksing! Jeg kjørte tilfeldigvis forbi en tom gym tidligere i dag og kastet inn en pokemon i forbifarten. Kan jo være mange som meg der ute :P Den har fått være der i seks timer nå, men spørs hvor lenge det varer for gymen ligger midt i sentrum.

Bra vi er flere som ikke tør å vise vår sanne lidenskap offentlig :fnise: Ville også ha puttet min Pokémon inn dersom jeg så en tom gym! Tror ikke det betyr at noen tror at du jukser. 

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom denne tråden. Artig at den er så aktiv etter at jeg startet den i sommer.

Her irriterer jeg meg over følgende med spillet

1. Spoofere. Altså folk som manipulerer gpsen og kan sitte hjemme å ta gyms/pokemons. Det verste er når noen tar et gym rett etter du har brukt masse tid på å battle det opp slik at du skal  få plass.

2. Folk på eget lag som har flere kontoer og putter pokemons fra alle kontoene i ett gym som dermed opptar plasser som andre kunne benyttet seg av.

3. Folk fra eget lag som har en til konto i en annen farge som battler ned et lvl 10 gym til lvl 9 for å kunne gjøre plass til seg selv. Etter min mening så er gymmet fullt når det er lvl 10 og da skal man la det være å heller se etter andre. Bare ufint å battle ut sine egene teammates

4. Folk som mistenker og anklager hverandre for ulike typer juks uten bevis. Alle vet at det er folk som jukser, men man skal være forsiktige med å anklage noen uten tilstrekkelig med bevis. Hallo det er bare et mobilspill.

5. de Special itemsan. Har kun fått tak i 2 og jeg spiller MYE.

6. ratata og magicarp medaljen. Ting tar tid.... alt for mye tid.

Kom gjerne med flere ting som irriterer dere med spillet haha

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg spunnet 2000 Poke stops og jeg har fortsatt ikke fått en eneste special item :/ 

Skrevet

Ingen nye Pokémon her de siste dagene, men fikk en Wonder-Phanphy pluss ca 15 candy i et egg, så er ett steg nærmere en Donphan, i tillegg til Girafarig nr 6. Helgens største opptur er at da jeg våknet i går var gymmen plutselig level 2 rød, og ikke level 10 blå, så nå har jeg endelig fått kommet meg inn på gymmen og kan begynne å spare til inkubatorer igjen. I dag var den level 2 blå, men med en ledig plass, så var bare å hoppe rett inn 😊

Skrevet

I går kveld fanget jeg en Vaporeon på CP 1248 som var en wonder, de som jeg har fanget wild før har vært dårlige, men endelig...:)

Skrevet
36 minutter siden, Blomst89 skrev:

Ingen nye Pokémon her de siste dagene, men fikk en Wonder-Phanphy pluss ca 15 candy i et egg, så er ett steg nærmere en Donphan, i tillegg til Girafarig nr 6. Helgens største opptur er at da jeg våknet i går var gymmen plutselig level 2 rød, og ikke level 10 blå, så nå har jeg endelig fått kommet meg inn på gymmen og kan begynne å spare til inkubatorer igjen. I dag var den level 2 blå, men med en ledig plass, så var bare å hoppe rett inn 😊

Forskjeller her i landet ser jeg, har ikke fått Girafarig enda, mens jeg har fanget 4 wild Donphan.....

• Liker 1
Skrevet

Da ble det ingen St.Patrick's event, får spare på Candy og evolving til påske da, regner med at det blir noe med lucky egg da, kanskje det varer i en time.....så nå at jeg har 306 i favoritter som kan evolves, pluss jeg har en haug som jeg ikke har gjort klar enda, sitter med myyye Candy, der i blant 4296 Eevee candy, hva skal jeg med de.......:P

Skrevet
10 minutter siden, Taperen skrev:

Da ble det ingen St.Patrick's event, får spare på Candy og evolving til påske da, regner med at det blir noe med lucky egg da, kanskje det varer i en time.....så nå at jeg har 306 i favoritter som kan evolves, pluss jeg har en haug som jeg ikke har gjort klar enda, sitter med myyye Candy, der i blant 4296 Eevee candy, hva skal jeg med de.......:P

Du kan sende noen Eevee-candy hit, jeg har vært alt for sløsete og har bare 10-15 stk nå. :P Har alle utviklingene da, men skulle gjerne fått de to nye litt bedre i cp/level.

Skrevet
19 timer siden, Snadder skrev:

Lenge siden jeg har vært innom denne tråden. Artig at den er så aktiv etter at jeg startet den i sommer.

Her irriterer jeg meg over følgende med spillet

1. Spoofere. Altså folk som manipulerer gpsen og kan sitte hjemme å ta gyms/pokemons. Det verste er når noen tar et gym rett etter du har brukt masse tid på å battle det opp slik at du skal  få plass.

2. Folk på eget lag som har flere kontoer og putter pokemons fra alle kontoene i ett gym som dermed opptar plasser som andre kunne benyttet seg av.

3. Folk fra eget lag som har en til konto i en annen farge som battler ned et lvl 10 gym til lvl 9 for å kunne gjøre plass til seg selv. Etter min mening så er gymmet fullt når det er lvl 10 og da skal man la det være å heller se etter andre. Bare ufint å battle ut sine egene teammates

4. Folk som mistenker og anklager hverandre for ulike typer juks uten bevis. Alle vet at det er folk som jukser, men man skal være forsiktige med å anklage noen uten tilstrekkelig med bevis. Hallo det er bare et mobilspill.

5. de Special itemsan. Har kun fått tak i 2 og jeg spiller MYE.

6. ratata og magicarp medaljen. Ting tar tid.... alt for mye tid.

Kom gjerne med flere ting som irriterer dere med spillet haha

Irriterer, er det noe som irriterer folket i pokemon??!!

Hvis det er noe som irriterer MEG, så vet ALLE her inn hva det er, jeg har nemlig ikke fanget ?????? enda, men kan ikke si at jeg irriterer meg over det, koser meg så godt jeg kan med spillet :)

Soesial items har jeg fått 6 stk av, Rattata er så sjeldent syn at jeg tror ALDRI jeg kommer til å ta gull der, har den på 26 nå, Magikarper har jeg fanget 615 stk av, men kun 94 stk av de har vært noen store feite jævler, det eg meget skuffende siden jeg er tidligere yrkesfisker......

Pokedexen syner nå 201, men har flere nye som jeg kan evolve til, men venter til et evt event hvor en kan score litt XP på, er forresten i lvl 35, bor veldig øde til, er vel kun en 30 hus her jeg bor, må gå et kvarter til nærmeste pokestop og gym i bygda hvor det bor en 300 mennesker, så hender jeg tar en tur til nærmeste småby med ca 6000 innbyggere, så folket som bor i storbyer her til lands har jo en STOR fordel med pokestop på hvert eneste hjørne, eneste fordelen med å bo øde til er gym, er kun EN dag siden 1 OKT hvor jeg ikke har kollektet i fra 10 gym, og det var i jula mens jeg var på ferie, da var det en dag hvor jeg bare fikk 90 coins...:P kjøper noen inkubatorer i ny og ne, noen lucky egg, men sitter alikavel nå med 5760 oppsparte coins:)

Nå er det pinadø en Dragonite i sighthings .....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...