Sirah Skrevet 13. mars 2017 #5821 Skrevet 13. mars 2017 Det finnes ingen triks for å få spesial items? Jeg fikk en på første 7 day streak men etter det har det vært fullstendig tørke. Snurrer jo stopps som om jeg har sett mannen med hjåen
sofie777 Skrevet 13. mars 2017 #5822 Skrevet 13. mars 2017 (endret) Får visst alltid to nye når jeg er ute og går, i dag var det Ledyba (som jeg har utviklingen til allerede) og Phanpy. Fant ut at jeg måtte sette Abra og Bulbasur på "gi lyd"-avdelingen på kartet, for de ser jeg aldri. Har Bulbasur som buddy og kan evolve om en liten stund. Kan egentlig utvikle Abra, men har bare en, så må ha en til for å beholde den jeg har. Den første i gen2 havnet i utvikle-avdelingen, nemlig Hoppip, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg setter på et Lucky Egg. Hadde en runde i forrige uke, så det tar minst en måned om det ikke kommer noe ekstra i påsken (som er om akkurat en måned). Endret 13. mars 2017 av sofie777
Elsoo Skrevet 13. mars 2017 #5823 Skrevet 13. mars 2017 Jeg fikk en Mantine fra 10 km egget i dag, sååå utrolig kjedelig da den ikke kan evolves jeg har mange fra før... Ingen nye hverken i dag eller i går. Men nå har jeg i det minste mange pokéballer.
Ardwinna Skrevet 13. mars 2017 #5824 Skrevet 13. mars 2017 Jeg har bestemt meg for å roe litt ned på PoGo-spillingen. Det har blitt litt for mye besettelse og jeg har vært litt vel ivrig på å kjøpe coins til inkubatorer, incense og lucky egg. Så nå blir det litt mer hardmode med mest mulig gratis spilling. Nå når vi går lysere tider i møte burde jeg klare meg med en eller to inkubatorer til enhver tid. Jeg innser at jeg sliter med å henge med i svingene og jeg skal bli flinkere til å godta at det alltid vil være mange som er bedre enn meg og har flere pokiser enn meg. Heretter skal jeg kun konkurrere mot meg selv Dagens lille lyspunkt: et til 10km-egg. Nå har jeg tre 10km-egg i samlinga, hvor to av dem ruges på. Og om noen uker skal jeg på langweekend til sørlandet så da håper jeg på litt mer variasjon i pokisutvalget. Da kommer jeg nok til å ta opp pokespille-aktiviteten litt ekstra igjen 3
appelsinjuice Skrevet 13. mars 2017 #5825 Skrevet 13. mars 2017 Jeg fikk 5 10 km egg i helga, så jeg håper på noe sånn halvveis spennende når de klekkes Ellers har jeg funnet et spawnested for Totodile (som jeg ikke har) på kartet. I blant er det to stykker der samtidig, men jeg er ikke kjent i området så det er litt tiltak å komme meg dit for å lete Begynner å ane et Houndour-spawn og et Larvitar-spawn også (sistnevnte har jeg heller ikke) 2
appelsinjuice Skrevet 13. mars 2017 #5826 Skrevet 13. mars 2017 Åja, det var visstnok en Dratini i nabolaget for litt siden, og jeg løp ut for å lete med fant den ikke før den forsvant. Jeg fikk ikke kartet til å fungere så måtte lete etter den ved å bruke "nearby", men jeg syntes ikke det fungerte så godt som det gjorde i sommer ? Da pleide jeg å gå i en retning til Pokemon'en hoppet et hakk lenger ned på "nearby"-listen, og da visste jeg at jeg hadde gått forbi, snudde og gikk ned en annen vei. Slik kunne jeg fortsette til jeg fant den (eller den forsvant) men i dag hoppet den nedover på listen bare en gang, så jeg gikk i ring rundt nabolaget og da jeg befant meg på nøyaktig samme sted som da den hoppet et hakk ned på listen så var den fortsatt nærmest i følge "nearby". Uansett hvor jeg gikk ellers var den nærmest, før den forsvant. Kjedelig.
Blomst89 Skrevet 13. mars 2017 #5827 Skrevet 13. mars 2017 Ingen nye her i dag dessverre, men jeg fant en vill Poliwrath og brukte pinap berry, så da fikk jeg plutselig 20 candy og mangler bare 9 candy pluss King's Rock (?) for å få Politoad. 2
whitewildfox Skrevet 13. mars 2017 #5828 Skrevet 13. mars 2017 Klekket forresten min første Stantler i dag. Så med ny pokestop og ny pokemon skal jeg si meg rimelig fornøyd med dagens fangst. 2
Lolitrusa Skrevet 14. mars 2017 #5829 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Fant den lille pølsa med blad på hodet i går, men den sprang bort! Er forresten med i en lokal facebookgruppe for folk som spiller pogo. Bare for å lese (tør ikke poste noe der). De siste dagene har det vært masse krangling og beskyldninger om juks mellom ulike personer og lag! Klarer ikke å engasjere meg like mye som dem om andre sin juks(kanskje fordi jeg ikke holder gymmer lenger?), men syns det er litt gøy å følge med på "ungdommen". Endret 14. mars 2017 av Lolitrusa Presiserte engasjement
Cyndaquil Skrevet 14. mars 2017 #5830 Skrevet 14. mars 2017 På 9.3.2017 den 16.20, appelsinjuice skrev: Syntes fortsatt det er bleh at samme Pokemon dukker opp drøssevis av ganger på samme sted -samtidig. Åh så masse fin Onyx 😄😍 jeg vil ha. Elsker Onyx 😊 Majestetisk steinslangr. Da vêr jeg hvor jeg skal foreslå at vi skal dra på ferie i år 1
Cyndaquil Skrevet 14. mars 2017 #5831 Skrevet 14. mars 2017 ENDELIG, etter 4 idiotiske kongler i 10km egg etter hverandre fikk jeg endelig noe annet. The curse is broken. Fikk en dratini, jeg har fra før men digger den pokemon så det gjør ingenting. Ser mange skriver de finner spennende pokemon og får spesial items. Jeg har ikke fått et eneste item, og finner som regel bare Svinub. Svinub, svinub everywhere . I klase tilogmed, fant 5 Svinub sammen i år. Og alle sugde. Flere enn meg som opplever at de fleste ville pokemon har dårlig apraisal? Er så irriterende. Har snart 400 Eevee candy fordi jeg ikke utvikler noe som ikke er Wonder, og ikke har fått en bra en siden november 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5832 Skrevet 14. mars 2017 Har verken fått kjøpt coins eller items siden sist onsdag. Prøver flere ganger, uten hell. Har logget ut, nullstilt, slått av telefonen og byttet passord. Noen flere, evt. tips? Anonymkode: da55c...7d2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5833 Skrevet 14. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har verken fått kjøpt coins eller items siden sist onsdag. Prøver flere ganger, uten hell. Har logget ut, nullstilt, slått av telefonen og byttet passord. Noen flere, evt. tips? Anonymkode: da55c...7d2 Byttet bankkort? Anonymkode: 6b3f2...aec 1
treningsgal Skrevet 14. mars 2017 #5834 Skrevet 14. mars 2017 I nabobygda var det dukket opp er nytt pokestop, og et av de gamle pokestopene var blitt til et gym det andre gymmet ligger ikke i sentrum så det er svært sjelden jeg er innom der, mens dette nye ligger midt i sentrum Så nå er jeg spent å se om det har skjedd endringer flere steder
Blomst89 Skrevet 14. mars 2017 #5835 Skrevet 14. mars 2017 Måtte løpe en tur ut fra jobben nå, for det var en Aerodactyl 10 min unna! Får den aldri i egg, så måtte ut når den var så nærme nå. Jeg fikk fanget den med første ultra ball, og selv om den har elendig appraisal er jeg veldig fornøyd med å endelig ha fått den i Pokédexen! 😀 Fikk også en søt liten Cleffa i 2 km-egget mitt 😊
charactouy Skrevet 14. mars 2017 #5836 Skrevet 14. mars 2017 I dag fikk jeg ENDELIG Onix 😊 Den dukket plutselig opp når jeg var på senteret i sted 😆
appelsinjuice Skrevet 14. mars 2017 #5837 Skrevet 14. mars 2017 Fikk to Pineco og en Gligar i 10 km eggene mine :/ Fikk nok candy til å evolve Pineco, så kjenner at jeg ikke behøver flere av den akkurat nå
Blomst89 Skrevet 14. mars 2017 #5838 Skrevet 14. mars 2017 Tok meg en liten tur innom sentrum på vei hjem fra jobb i dag og fikk fanget Lapras, Houndour og Mantine (ny), i tillegg til en drøss med diverse vannpokémon (og en Ditto kamuflert som Magicarp).
Elsoo Skrevet 14. mars 2017 #5839 Skrevet 14. mars 2017 Jeg har gått mye i løpet av dagen, og jeg fikk både en Grimer(har nå 39 candies) fra 5 km egget og en Chansey. Nå mangler jeg bare 4 candies til en Blissey! I tilegg var den amazing, så i dag er jeg rimelig fornøyd. Skal bare gå ferdig de siste km for å få en Machamp, så skal Chansey inn som buddy Men jeg har ikke sett noenytt fra gen 2 på en stund, hverken Totodile, Hondour, Mareep, den skilpadda og flere som jeg ser folk her har fanget, har ikke jeg sett snurten av...
Sirah Skrevet 14. mars 2017 #5840 Skrevet 14. mars 2017 14 timer siden, Lolitrusa skrev: Fant den lille pølsa med blad på hodet i går, men den sprang bort! Er forresten med i en lokal facebookgruppe for folk som spiller pogo. Bare for å lese (tør ikke poste noe der). De siste dagene har det vært masse krangling og beskyldninger om juks mellom ulike personer og lag! Klarer ikke å engasjere meg like mye som dem om andre sin juks(kanskje fordi jeg ikke holder gymmer lenger?), men syns det er litt gøy å følge med på "ungdommen". Haha jeg er også medlem av en sånn gruppe (men tør ikke skrive jeg heller 🙈) og der er det også krangling angående juksing! Jeg kjørte tilfeldigvis forbi en tom gym tidligere i dag og kastet inn en pokemon i forbifarten. Kan jo være mange som meg der ute Den har fått være der i seks timer nå, men spørs hvor lenge det varer for gymen ligger midt i sentrum. 6 timer siden, charactouy skrev: I dag fikk jeg ENDELIG Onix 😊 Den dukket plutselig opp når jeg var på senteret i sted 😆 Ååååå jeg vil også ha! Gah irritert! Satt på en parkeringsplass tidligere i dag og ventet på en venninne som var maks forsinket. Satt tilfeldigvis i nærheten av en gym og tenkte at jeg kunne prøve å slå ut den mens jeg ventet. Jeg spiller jo aldri på gymmer og ANER ikke hva jeg holder på med, denne var i tillegg supersterk så man kan jo si det sånn at jeg tapte så det suste etter 😂 Jeg endte iallefall opp med en helt bataljon med "døde" pokemon som jeg måtte vekke til livet igjen og jeg gikk tom får sånn reviev (???) ting. Null stress tenkte jeg, disse får jeg jo hele tiden! Bruker å slette fordi jeg alltid har så mange. Snurret 50 (!!!!) pokestops etterpå (ja, jeg telte) og fikk ikke en eneste en! Er det MULIG! Så har fremdeles noen "døde" pokemons 😥
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå