Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant forresten også en Dratini i går, så i og med at jeg brukte Pinab berry sparte jeg meg selv for 1,5 mils gange med den som buddy :P Bare 51 candy igjen nå... :P Har bytta buddy til Geodude, da. Der ramler candyen inn siden det bare er 1 km per candy. Kan få Grimer hvis jeg får 1 candy til så mulig jeg bytter buddy til den etter hvert (evt. venter til jeg finner en til siden den har dukket opp jevnlig i det siste) 

Skrevet

Jeg har spunnet 225 poke stopp. Og har fått to metal coat og en up-grade.

Så fant jeg houndour i går, så en ny.

Skrevet

2 nye i dag; Houndour og Donphan. :) 

Fikk også en Ditto og fikk Sandshrew og Grimer i egg. Nå har jeg nok Grimer candy til å evolve til Muk, så blir 3 nye totalt :) 

Ser nå på kartet at det er en Larvitar og en  Quilava der jeg jaktet Pokemon for litt siden. Sistnevnte forsvinner om ca. 1 minutt, men Larvitar kunne jeg ha rukket dersom jeg løper ut... Men det passer så dårlig i og med at vi akkurat kom hjem og det er sovetid for poden. Mannen lager middag så jeg måtte i så fall kledd på yngstemann igjen og fått han med ut, så jeg dropper det :P 

Skrevet

Fant en Dunsparce i går, så det ble totalt tre nye i går (fant også Misdreavus og to stk Wobbuffet)! Fant også enda en Phanpy, så har to av den nå. Totalt tror jeg at jeg fikk 11 nye i pokedexen denne uka, så sier meg fornøyd med uka som har vært 😊

Eneste som irriterer meg er at gymmen utenfor meg har vært level 10 og full nesten hele uka, så har kun fått 10 mynter denne uka. 😐 Jeg orker ikke stå ute i kulda og ta andre gymmer, så når jeg ikke kommer meg inn i den jeg når hjemmefra blir det ingen mynter. Håper på at noen røde eller gule spillere beveger seg forbi gymmen i løpet av neste uke og kjemper den ned et par nivåer!

Skrevet

Ikke spillt mye i dag, men fant en wild Bayleef ved nabohuset, og snurret også frem en King's Rock :)

AnonymBruker
Skrevet

Fått litt nye i det siste, inkludert en King's Rock - så da ble det en Slowking på meg. Ellers er dagens nye Pineco, Dunsparce og Yanma. Fikk utviklet en Ursaring også :yvonne: Nå er det nok ikke lenge før jeg får en Blissey ettersom Chansey er buddyen min. Snurret til meg et 10 km egg også - krysser fingrene for en Snorlax! Enda ikke sett snurten av den. Til sammenligning har jeg møtt på feks to Dragonite og to Aerodactyl... 

Anonymkode: bffd1...401

Skrevet

Fikk en stor overraskelse i dag, bygda har endelig fått en pokestop! Den er ca 1,5km unna der jeg bor, så det er jo helt supert :nordvesta:

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, whitewildfox skrev:

Fikk en stor overraskelse i dag, bygda har endelig fått en pokestop! Den er ca 1,5km unna der jeg bor, så det er jo helt supert :nordvesta:

Så bra da, kan jeg spør hvor det er?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser man hvor mange stops man har snurra?

Anonymkode: 93c9b...608

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at det er mye bedre å bruke incense på steder der det ikke er pokemon på nearby eller sightings. Ofte når jeg bruker incense der det er mange pokemon så får jeg bare vanlige kjedelige pokemon, bare ekstra ofte. Brukte i dag incense der det var ingen pokemon i nærheten og fikk mye tilfeldig. De beste var:

1 snorlax

2 eevee

1 larvitar

1 ursaring

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser man hvor mange stops man har snurra?

Samme plass hvor du sjekker hvor mange egg du har klekket, hvor mange Pokémons du har fanget osv, trykk på den som ligner en pokestop, og du får opp hvor mange du har snurret

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har funnet ut at det er mye bedre å bruke incense på steder der det ikke er pokemon på nearby eller sightings. Ofte når jeg bruker incense der det er mange pokemon så får jeg bare vanlige kjedelige pokemon, bare ekstra ofte. Brukte i dag incense der det var ingen pokemon i nærheten og fikk mye tilfeldig. De beste var:

1 snorlax

2 eevee

1 larvitar

1 ursaring

Anonymkode: 0759e...f1b

Ja det er uten tvil den beste plassen du kan bruke incense, på området hvor det ikke spawner en dritt, da får man helt random pokemon, hva meget bra det du fikk da :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Taperen skrev:

Samme plass hvor du sjekker hvor mange egg du har klekket, hvor mange Pokémons du har fanget osv, trykk på den som ligner en pokestop, og du får opp hvor mange du har snurret

Tusen takk for svar :) Men problemet er at jeg ikke vet hvilken plass jeg ser dette. Haha.. Egentlig helt teit. Er på level 28, liksom. Ser i pokedex at jeg har 183 Pokemon og går jeg inn på hver av de så ser jeg hvor mange jeg har fanget...

Så...eh.. Hvor finner man denne oversikten? *flau*

Skrevet

Man finner det ut der hvor man finner medaljene :) Bare trykk på avataren din nederst i venstre hjørne :) 

Nå var det nettopp en Aerodactyl her. Fant den, men den unnslapp :/ Har bare funnet den en gang før. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Man finner det ut der hvor man finner medaljene :) Bare trykk på avataren din nederst i venstre hjørne :) 

Nå var det nettopp en Aerodactyl her. Fant den, men den unnslapp :/ Har bare funnet den en gang før. 

Herlighet... Der, ja! Djeezzz... Takk :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar :) Men problemet er at jeg ikke vet hvilken plass jeg ser dette. Haha.. Egentlig helt teit. Er på level 28, liksom. Ser i pokedex at jeg har 183 Pokemon og går jeg inn på hver av de så ser jeg hvor mange jeg har fanget...

Så...eh.. Hvor finner man denne oversikten? *flau*

Hehe, skal ikke være lett, trykk på avataren din nede i venstre hjørnet, der hvor det står hvilket level du er i, så får du opp en hel del, så da finner du nok frem, ingenting å være flau over, man lærer så lenge man lever....:)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herlighet... Der, ja! Djeezzz... Takk :)

Så nå fikk du litt mere å sjekke, nå blir det jakt på gullmedaljer fremover :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Taperen skrev:

Hehe, skal ikke være lett, trykk på avataren din nede i venstre hjørnet, der hvor det står hvilket level du er i, så får du opp en hel del, så da finner du nok frem, ingenting å være flau over, man lærer så lenge man lever....:)

Ja, fant det nettopp.. Hehe. Har jo sett der, men trodde det kun var medaljer. Så har ikke sett nærmere på akkurat det.. :)

Skrevet
3 timer siden, Taperen skrev:

Så bra da, kan jeg spør hvor det er?

Hehe, tror nok ikke jeg vil si akkurat hvor det er, men det er en liten bygd i Trøndelag. 

Skrevet
11 minutter siden, whitewildfox skrev:

Hehe, tror nok ikke jeg vil si akkurat hvor det er, men det er en liten bygd i Trøndelag. 

Da er det greit, er jo miiiiilevis i fra sørlandskysten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...