Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått noen special items, jeg :/ 

Men fikk et rådyr i et egg i går. Husker ikke helt hva den heter. Antler eller noe? :P 

Skrevet

Yay, se hva som plutselig dukket opp her nå! 😊 Tror den skal få kallenavnet Hodor 😛

Screenshot_20170310-103632.png

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Blomst89 skrev:

Yay, se hva som plutselig dukket opp her nå! 😊 Tror den skal få kallenavnet Hodor 😛

Screenshot_20170310-103632.png

Oisann, meget bra, har ikke sett snurten til den jeg....

Skrevet (endret)

Jeg har snurret 1797 pokestops siden i juli i fjor. Jeg har så langt fått to sun stones og håper fortvilt på en metal coat og en dragon scale. Er klar til å evolve til Kingdra og noen få candy unna å evolve Onix til Steelix.

Jeg fikk utrolig nok min første Togepi i 2km-egget i dag! Jippi! :)

Endret av Ardwinna
Fant ut hvordan man ser antall snurrede pokestops :)
Skrevet

Fikk bare en Gligar i 10 km-egget mitt, som jeg hadde fra før, så det var kjedelig. Heldigvis fant jeg en Pineco på Nationaltheatret på vei hjem da, så det veide litt opp for dårlig egg! :) To nye totalt i dag, så sier meg fornøyd med dagens fangst også!

Skrevet

Fikk en Mantine i 10km-egget, og den er ikke wonder engang :roll: Og en Chikorita stakk av fra meg i dag:cry3: Men det bli en Qwilfish i 5km-egget da, og den er ny så det skal jeg ikke klage på! 

Skrevet

Fikk Teddiursa i dag, som jeg ikke hadde fra før. 

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noen spesial items.

Skrevet

Da var de to 10km-eggene klekket, pluss et til 2km-egg. Jeg fikk Pineco, Larvitar og Machop. Veldig fornøyd! En ny pokis i dexen, flere Larvitar-candy (nok til en Pupitar), og flere Machop-candy til å evolve en Machamp. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klekket en Mareep fra et 10km-egg :nordvesta: Min favoritt fra andre generasjon! Ampharos var den første jeg fikk i maks level, og jeg pleide å gruse hele Elite Four med kun den :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Fanget Misdreavus i dag :skya: 

Skrevet

Har ikke fått en eneste special item enda.

Skrevet

Jeg har snurret 13 583 pokestops og fått:

- to King's rock

- tre Metal coat

- to Up-grade

- én Dragon Scale

Mangler to Sun Stone til Gloom og Sunkern. Lurer på hvorfor Sunkern må ha special item :vetikke: 

Skrevet

Hvor ser dere hvor mange pokestops dere har snurret? Er det på medaljer? 

Jeg mangler 1 metal coat til scyther og item til å evolve kingdra. Og den til sunkern (men der har jeg langt ifra nok candies).

I går fant jeg min andre grimer, første fikk jeg i september eller noe. Fikk også ENDELIG dragonite, og evolva teddiursa og Tyrogue. Bra pokédag :)

Screenshot_20170311-081600.png

Screenshot_20170311-081621.png

Skrevet

Jeg har besøkt 1883 Poke stops og har ikke fått en eneste special item. De fleste Poke stopsene spant jeg dog mellom juli og september i fjor. 

Skrevet

Bra pokedag hittil, tre nye i pokedexen :laugh: Shuckle, Pupitar, og ikke minst denne her:

:nordvesta:Kastet rundt 20 ultraballer før den satt, ble helt overlykkelig :fnise: fant også Miltank, Cyndaquil, Slugma og Chikorita :) de tre siste trenger jeg candies til, så veldig fornøyd med det. 

image.jpeg

• Liker 3
Skrevet

Jeg er på fjellet i helga, men selv her var det nye Pokémon! Har ikke spilt så mye i dag, men har rukket å finne en Misdreavus og en Wobbuffet. :) Sistnevnte har overraskende høy hp i forhold til cp (cp 187 og hp 148). Noen som vet om den egner seg bra i gym?

Skrevet

Har vært en skuffende dag på Pokemon-fronten. Hadde en Mareep i nærheten men fant den ikke (dvs. den befant seg utenfor vei og jeg satt i bilen med sovende baby :P

Fant en Chikorita som jeg behøver candy av, samt en Grimer til, Pineco og en Teddyursa og Gligar. Mangler bare en Grimer nå, så kan jeg evolve til Muk :) 

Ellers fikk jeg evolva til en Lanturn, som ble den eneste nye i Pokedexen i dag. 

Skrevet
3 timer siden, appelsinjuice skrev:

Har vært en skuffende dag på Pokemon-fronten. Hadde en Mareep i nærheten men fant den ikke (dvs. den befant seg utenfor vei og jeg satt i bilen med sovende baby :P

Fant en Chikorita som jeg behøver candy av, samt en Grimer til, Pineco og en Teddyursa og Gligar. Mangler bare en Grimer nå, så kan jeg evolve til Muk :) 

Ellers fikk jeg evolva til en Lanturn, som ble den eneste nye i Pokedexen i dag. 

Høres jo ut som en ganske bra dag! Jeg fikk bare ræl i eggene i dag (Psyduck og Growlithe). Men fikk to nye 10km-egg da :)

Skrevet

Jeg og kjæresten spilte sammen fra bil i dag, og vi fikk tak i blant annet den giraffen(ny i dag), cyndaquil, grimer og kabuto. Fra generasjon 1 mangler jeg bare utviklingen til grimer, kabuto og machoke, og det driver meg nesten mer enn å finne nye fra gen2 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...