Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5321 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg og datteren min hadde en givende stund på byturen, ble 7 nye på oss, der i blant en Crobat på HELE 160 CP Har nå samlet i sammen 47 stk i fra Johto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5322 Del Skrevet 19. februar 2017 55 minutter siden, Fame skrev: Men ja. "Pokemon" står for Pocket monsters. Så når du skriver "Pokemons " sier du egentlig Pocket monsterss. Prøver ikke være krass, jeg bare sier det Hender jeg også skriver Pokémons når jeg mener flertall, sikkert feil skrivemåte, men tror de fleste her inn forstår ordspråket, vi er jo en oppegående gjeng med Pokémon fangere, ha en fin kveld 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5323 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Hender jeg også skriver Pokémons når jeg mener flertall, sikkert feil skrivemåte, men tror de fleste her inn forstår ordspråket, vi er jo en oppegående gjeng med Pokémon fangere, ha en fin kveld Jeg skulle bare oppklare i tilfelle folk ikke visste det ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5324 Del Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, Fame skrev: Jeg skulle bare oppklare i tilfelle folk ikke visste det ^_^ Helt i orden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. februar 2017 #5325 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Javel, er vel ikke noe å bry seg om ser det ut til Nei jeg skjønner fremdeles ikke hva vitsen med critical catch er Jeg håper på bedre pokis-lykke i morgen. Skal fange noen på tur hjem fra jobb. Jeg har også et håp om at det kan klekkes noen gen2 ut av eggene som ligger til ruging nå. Skulle ønske de laget en minievent på noen få dager der man kun kan få gen2 i eggene og man hadde fått 1-gangs inkubatorer i pokestopene. Det hadde vært spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 20. februar 2017 #5326 Del Skrevet 20. februar 2017 7 timer siden, Fame skrev: Jeg skulle bare oppklare i tilfelle folk ikke visste det ^_^ Og så stikker du av fra diskusjonen når du treffer på en som faktisk svarer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5327 Del Skrevet 20. februar 2017 Til påske skjer det nok et event som inneholder noe slikt som inkubator, lucky egg og vanlige egg, men er jo nesten et par mnd til, kan vi håpe på et event før det, vet ikke om det er noen "spesielle" dager før vi kommer til påske, andre som har peiling på hva evt amerikanerne feirer nå i vinter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5328 Del Skrevet 20. februar 2017 6 minutter siden, MissMas skrev: Og så stikker du av fra diskusjonen når du treffer på en som faktisk svarer tilbake Ja ja, våken du også MissMas, god morgen, blir det jakt i dag? Her må jeg en liten tur til en liten by som ligger rundt 25 min kjøring her i fra, får se om det kan være noe annet som spawner der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 20. februar 2017 #5329 Del Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Til påske skjer det nok et event som inneholder noe slikt som inkubator, lucky egg og vanlige egg, men er jo nesten et par mnd til, kan vi håpe på et event før det, vet ikke om det er noen "spesielle" dager før vi kommer til påske, andre som har peiling på hva evt amerikanerne feirer nå i vinter? Det er St. Patricks day 17. mars. Regner med at det blir feiret litt i USA og. Vi var i Eurodisney under denne dagen en gang, og der ble det feiret veldig stort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. februar 2017 #5330 Del Skrevet 20. februar 2017 Finner fortsatt bare de samme Pokemon, syntes det er litt kjedelig... Den eneste nye er at jeg har fått den store ugla (som jeg snart har fanget nok små-ugler, Hootoot, eller hva den nå heter, til å evolve uansett) Sitter på jobb et rimelig sentralt sted (dog uten Pokestops innen rekkevidde fra kontoret) og får opp en rekke Pokemon som finnes på Pokestop på nearby, og har bare sett to skygger jeg ikke har fra før. Da jeg skrev "evolva" ville stavekontrollen forresten endre det til "avliva". Så telefonen min vil tydeligvis ta disse Pokemon'ene av dage 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. februar 2017 #5331 Del Skrevet 20. februar 2017 4 timer siden, MissMas skrev: Og så stikker du av fra diskusjonen når du treffer på en som faktisk svarer tilbake Eh? Det skulle ikke være en diskusjon. Slutt å vær så hårsår 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 20. februar 2017 #5332 Del Skrevet 20. februar 2017 Fame prøvde vel ikke å diskutere, bare bedrive folkeopplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5333 Del Skrevet 20. februar 2017 3 timer siden, momo skrev: Det er St. Patricks day 17. mars. Regner med at det blir feiret litt i USA og. Vi var i Eurodisney under denne dagen en gang, og der ble det feiret veldig stort. Ok ja, har hørt om den dagen, og hvis den er nokså stor i USA så kan vi nok regne med et event forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. februar 2017 #5334 Del Skrevet 20. februar 2017 St. Patricks er veldig stor i USA med parader osv. Ekte irer er ofte forskrekket/fascinert over det amerikanske oppstyret såvidt jeg har skjønt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5335 Del Skrevet 20. februar 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: St. Patricks er veldig stor i USA med parader osv. Ekte irer er ofte forskrekket/fascinert over det amerikanske oppstyret såvidt jeg har skjønt. Ja USA liker vel all slags feiring, er jo mange innflyttere der, og Irer er det mange av, husker vi var på Irsk bar en gang på slutten av 80 tallet, var et helsikens liv der, om det var pga av en gal nordmann vites ikke.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5336 Del Skrevet 20. februar 2017 Er det noen av dere som har sett eller fanget noen av de derre "Unown" ? Vet ikke hva de egentlig er godt for, men er viss en medalje vi kan få etter å ha fanget en hel del, skjønner ikke en dritt jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 20. februar 2017 #5337 Del Skrevet 20. februar 2017 19 minutter siden, Taperen skrev: Er det noen av dere som har sett eller fanget noen av de derre "Unown" ? Vet ikke hva de egentlig er godt for, men er viss en medalje vi kan få etter å ha fanget en hel del, skjønner ikke en dritt jeg Ikke sett engang ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 20. februar 2017 #5338 Del Skrevet 20. februar 2017 Oi.. dukket plutselig opp en Scarmory på skjermen! Pineco fikk jeg i 10 km-egg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. februar 2017 #5339 Del Skrevet 20. februar 2017 Syntes dere andre får så mange spennende nye Pokemon! Jeg finner bare de samme, jeg... Edderkoppen, ugla (Hootoot eller hva den nå heter), kråka, den søte lille grønne fuglen og den derre brune som kan evolves til Furret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. februar 2017 #5340 Del Skrevet 20. februar 2017 Fikk evolva den lille svinekula (Swinob eller hva den nå heter) til en stor rar blanding mellom en bøffel og en mammut nå (Pilo-et-eller-annet ? piloswine ?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå