Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet
Akkurat nå, Taperen skrev:

Kan det være at  charged attacken din ikke var super effektiv da?

Må nesten være noe slik. Tror jeg har noe Charged under Items så skal teste mer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, padawan skrev:

Må nesten være noe slik. Tror jeg har noe Charged under Items så skal teste mer. 

Jeg har tatt mange raids, og det er ikke alltid jeg oppnår super attack. Varierer litt fra hvilken pokemon jeg bruker og hvilken som er raidboss og hvilke attacks den har. 

Skrevet

Idag har jeg gjort unna 4 field-oppgaver, men har bare innkassert èn. Jeg tenker å ha noen på lager siden man bare får ett stamps pr. dag. Jeg spiller ikke så veldig mye, så ikke sikkert jeg klarer ett oppdrag hver dag. Oppdragene jeg tok idag var: Fange 3 Swablu, fange 10 pokemoner, 5 nice og 3 great throws. Jeg la merke til at når jeg kastet great throws så fikk jeg godkjent for både great og nice.

Ellers er jeg på 3/8 av special. Det står at man skal sloss to ganger i gym, - vil det si at man kan sloss mot èn pokemon, gå ut av gymmen og så inn igjen og ta èn til? 

Gjest Dragoneyes
Skrevet
12 timer siden, padawan skrev:

Det var det jeg trodde det var. Prøvde på en Gym på vei til jobben og nå nettop på en gym jeg når fra kontoret men fikk ikke noe uttelling på Field research'en.

Du må bruke en pokemon som er effektiv mot den du battler, f.eks. vannpokemon mot ildpokemon, da blir angrepet supereffektivt. 

Skrevet

Kjapp oppdatering herfra:

Blitt 40 og har fullført første Field Research uke. Resultatet under.

Fikk Moltres

:yvonne:

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Hanne67 skrev:

Ellers er jeg på 3/8 av special. Det står at man skal sloss to ganger i gym, - vil det si at man kan sloss mot èn pokemon, gå ut av gymmen og så inn igjen og ta èn til? 

Jepp, det kan du :)
Dersom det er to pokemons i en gym, teller det som to dersom du slåss mot begge i samme runde.

28 minutter siden, hog skrev:

Skjul innhold

Heldiggris!!! Jeg har fremdeles 3 dager igjen siden jeg glemte startdagen og kom sent i gang.
Jeg gleder meg til jeg har fullført Field research! :nordvesta:

Jeg er på 5/8 på mythical discovery og sliter med å fange Ditto. Har heller ikke sett snurten av spøkelsespokiser i dag. Det er nok været som er problemet for det pleier å være en del Shuppet i sentrum. Har heller ikke klart 20 great throws enda men jobber med saken :)  Når jeg kommer til utvikling av Gyarados blir jeg nok stående fast i et halvt års tid siden jeg knapt har 50 Magikarp-candy.

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, hog skrev:

Vis skjult innhold

Fikk Moltres

Samme her :) men ikke på 40 da. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Ardwinna skrev:

Jepp, det kan du :)
Dersom det er to pokemons i en gym, teller det som to dersom du slåss mot begge i samme runde.

Heldiggris!!! Jeg har fremdeles 3 dager igjen siden jeg glemte startdagen og kom sent i gang.
Jeg gleder meg til jeg har fullført Field research! :nordvesta:

Jeg er på 5/8 på mythical discovery og sliter med å fange Ditto. Har heller ikke sett snurten av spøkelsespokiser i dag. Det er nok været som er problemet for det pleier å være en del Shuppet i sentrum. Har heller ikke klart 20 great throws enda men jobber med saken :)  Når jeg kommer til utvikling av Gyarados blir jeg nok stående fast i et halvt års tid siden jeg knapt har 50 Magikarp-candy.

Jeg ser klart flest Shuppet om morgenen, i dag så jeg ihvertfall 3-4 Shuppet ifra kl 08.30 - 09.30, ser de nesten aldri på kvelden.

I går tror jeg at jeg fanget 3 Ditto.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, hog skrev:

Vis skjult innhold

Fikk Moltres

Gratulerer med 40 og Moltres :)

Her får jeg ikke siste stempel før i morgen.

Skrevet

Jeg får ikke spinne pokestops i gymmer. Har vært sånn flere dager, har prøvd å starte på nytt flere ganger. Litt kjedelig, da det er flest gymmer på min bussrute. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, momo skrev:

Jeg får ikke spinne pokestops i gymmer. Har vært sånn flere dager, har prøvd å starte på nytt flere ganger. Litt kjedelig, da det er flest gymmer på min bussrute. 

softban?

Anonymkode: 924ca...c2f

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en 100% IV Ninetales som premie etter et utført oppdrag. Kult :)

Screenshot_20180405-143833.thumb.png.3973fdf8f13e60b7787d6208268a3109.png

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

softban?

Det er jeg ganske sikker på at jeg ikke har blitt. Jeg har aldri gjort noe galt. Og siste 2 mnd, har jeg kun spilt i samme by. Jeg får jo gjort alt annet, jeg kan sloss i gym, sette inn pokemons osv.

Skrevet

Tok tre fluer i ett smekk i sta, hadde tre field research samtidig som var, make 3 nice curveball på rad, og to stk av make 3 great curveball på rad :)

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en 100% IV Ninetales som premie etter et utført oppdrag. Kult :)

Screenshot_20180405-143833.thumb.png.3973fdf8f13e60b7787d6208268a3109.png

Nice, gratulerer :)

Skrevet

Så moro det er med Research-oppdragene! Jeg har fanget to nye idag: Numel og Plusle. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få tak i en Ditto...

Skrevet

Har vært en bra dag på pokemon fronten i dag, har kun igjen å fange 6 pokemons med bær før spesial research er komplett, og så har jeg også fanget en shiny Shuppet i dag :)

Skrevet

Da har også jeg fått tak i MEW :)

• Liker 3
Skrevet

Så var også Moltres i boks, men den var vanskelig å fange, brukte ihvertfall 20+ Pokeballer, før den satt etter 5-6 great baller.

Skrevet
1 hour ago, Taperen said:

Så var også Moltres i boks, men den var vanskelig å fange, brukte ihvertfall 20+ Pokeballer, før den satt etter 5-6 great baller.

Jeg hadde lyst til å bruke pinap berry på Moltres, men turte ikke da jeg ikke visste om den kunne stikke av 😄 Ble golden razz isteden gitt. 

Men må si det er kjedelig å ALLTID få Pokemon rewards som er så lav level. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...