appelsinjuice Skrevet 21. april 2017 #6281 Skrevet 21. april 2017 Fikk en Tyrogue til i dag så jeg fikk evolva til Hitmontop. Ellers bare kjedelige pokemon i eggene.
Lolitrusa Skrevet 21. april 2017 #6282 Skrevet 21. april 2017 (endret) 10 timer siden, Tromsøbestemora skrev: Lolitrusa . Hvor fant du houndor ? Det er i Botanisk hage! Endret 21. april 2017 av Lolitrusa Endret smily
Ardwinna Skrevet 21. april 2017 #6283 Skrevet 21. april 2017 I dag fikk jeg en Cleffa og en Squirtle i egg. kunne vel ha vært verre men likevel litt skuffende. Fikk også fatt i en Teddiursa ved ene pokestopen, fanget med pinab berry. Rykker stadig nærmere en Ursaring
Ardwinna Skrevet 21. april 2017 #6284 Skrevet 21. april 2017 5 timer siden, hog skrev: Machamp + lite dodging og blissey er borte. Ja fighter-pokiser er god knall Jeg mangler fremdeles Machamp men klarte å knerte en Blissey med en spenstig liten Pinsir med fightingmoves 1
Tromsøbestemora Skrevet 21. april 2017 #6285 Skrevet 21. april 2017 Noen andre som synes at det er en nedtur å spille etter et event ? 😐 6
Ardwinna Skrevet 21. april 2017 #6286 Skrevet 21. april 2017 1 minutt siden, Tromsøbestemora skrev: Noen andre som synes at det er en nedtur å spille etter et event ? 😐 Ja det er litt sånn meh... Har fremdeles en del 2km-egg etter eventen som skal klekkes men nå har jeg brukt opp inkubatorene og vet ikke om jeg gidder å bruke penger på flere. 1
Blomst89 Skrevet 22. april 2017 #6287 Skrevet 22. april 2017 9 timer siden, Tromsøbestemora skrev: Noen andre som synes at det er en nedtur å spille etter et event ? 😐 Ja, jeg synes det. Spesielt siden jeg nå i tillegg nesten ikke får nye egg (har snurret sikkert 50-100 stopp siden eventet, og kun fått to nye (en ledig plass), som selvfølgelig er 5 km-egg. Har et øøøørlite håp om å snart få en Tangela i ett av dem da! Er det forresten noen her som bor i Trondheim og vet hvor de beste stedene i sentrum er, med tanke på sjeldne Pokémon? Jeg er på besøk i byen nå i helga Får nok ikke så mye tid til å spille, for er her med samboeren min som hater at jeg spiller, men skal i hvert fall lure meg til litt eggklekking
hog Skrevet 22. april 2017 #6288 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, Blomst89 skrev: ... Er det forresten noen her som bor i Trondheim og vet hvor de beste stedene i sentrum er, med tanke på sjeldne Pokémon? Solsiden, hvis du orker deg ut i dette drittværet så 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6289 Skrevet 22. april 2017 noen flere enn meg som har fått dette advarselet? Har byttet passord og slettet iv-app:/ Vet ikke hva mer jeg kan gjøre:( Anonymkode: 88631...82d
Blomst89 Skrevet 22. april 2017 #6290 Skrevet 22. april 2017 26 minutter siden, hog skrev: Solsiden, hvis du orker deg ut i dette drittværet så Hehe, ja, det var det da. Burde komme meg ut i løpet av dagen for å finne et pokestop da, så jeg ikke mister streaken min (bor litt utenfor byen, og her var det dårlig med pokestop), men noen lang gåtur blir det nok ikke i dette været, nei!
Taperen Skrevet 22. april 2017 #6291 Skrevet 22. april 2017 1 time siden, hog skrev: Solsiden, hvis du orker deg ut i dette drittværet så Men er vel godt nok vær på SOLsiden 1
Blomst89 Skrevet 22. april 2017 #6292 Skrevet 22. april 2017 1 time siden, Taperen skrev: Men er vel godt nok vær på SOLsiden Vi kom oss ut en tur til Solsiden, men det var særdeles vekslende vær vil jeg si. Regn og sol om hverandre 😛 Fant en Dratini der da, som jeg fikk fanget med pinap berry, så nå mangler jeg bare 14 Dratini-candy for å utvikle en bra Dragonite. Fikk også en Magby i et 5 km-egg, så en ny i Pokédexen i dag også. I tillegg fikk jeg en King's Rock på 7 day streak, så da kan jeg endelig utvikle Politoed 😊 Alt i alt en bra Pokémon-dag! Blir nok inne resten av dagen nå, for ser ut som det er et uvær på vei. Håper på å få klekket ferdig 10 km-egget mitt i morgen da, og håper på noe nytt der, for da når jeg 200 i Pokédexen! 😊
Ardwinna Skrevet 22. april 2017 #6293 Skrevet 22. april 2017 Heller laber dag på pokisfronten i dag også. Klekket en Togepi og en Onix i egg (greit nok) og fanget en vill Dratini med pinab berry. Prøvde å fange en Abra og en Chikorita også men de hoppet ut av ballen og rømte.
Pusetatten Skrevet 22. april 2017 #6294 Skrevet 22. april 2017 Hvilke items sletter dere når dere får for mange i sekken?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6295 Skrevet 22. april 2017 3 minutter siden, Pusetatten skrev: Hvilke items sletter dere når dere får for mange i sekken? pokeballer og nanab bær Anonymkode: 0759e...f1b 2
Ardwinna Skrevet 22. april 2017 #6296 Skrevet 22. april 2017 Er det noen som synes nanab berries er brukbare til noe som helst? De få gangene jeg har prøvd dem har de ikke funket i det hele tatt, så her blir de slettet. 2
Mormont Skrevet 22. april 2017 #6297 Skrevet 22. april 2017 Jeg sletter nanab berries og potions. Beholder ofte bare max revive, noen få vanlige revives og max potions. Kjemper lite i gyms. Syns nanab berries er helt ubrukelige. Hadde de i det minste fungerte kunne jeg kanskje tatt vare på dem, men det er jo ikke noe problem å planlegge et kast uansett. 4
Pusetatten Skrevet 22. april 2017 #6298 Skrevet 22. april 2017 Nanab er ubrukelige ja! Men får meg ikke til å slette alle... sletter alle potions utenom Max. Og så sletter jeg noen bringebær. Hender jeg sletter de røde ballene, i håp om å få noe bedre
Pusetatten Skrevet 22. april 2017 #6299 Skrevet 22. april 2017 Jeg er ny på gym. Har gjort det noen få ganger og vet ikke helt hva jeg holder på med 🤣 Høres dette greit ut? Jeg velger de pokemonene med best cp og iv. Tenker ikke på moveset og hvem som er bra for å ta de som er i gymmet. (For det aner jeg ikke...) Jeg trykker på skjermen litt fort, og sveiper til sidene litt vilkårlig. Når den lilla streken er full holder jeg fingeren stille på skjermen. Jeg bytter pokemon litt innimellom, hvis det går dårlig. Noen ganger har jeg slått ut alle, men ikke fått mine pokemon inn... Hvorfor ikke? Bør jeg spare den som skal være i gymmet? Når får jeg mulighet til power up? Er det når den har vunnet kamper? Kjemper de en og en, eller som et lag? Sorry for dumme spørsmål asså 🙈😂 Vil gjerne ha litt veiledning fra noen som kan det. 😃
Ardwinna Skrevet 22. april 2017 #6300 Skrevet 22. april 2017 2 timer siden, Pusetatten skrev: Noen ganger har jeg slått ut alle, men ikke fått mine pokemon inn... Hvorfor ikke? Mest sannsynlig er noen veldig kjappe og putter inn en pokemon så snart du har tatt gymmen. Pleier det å være pokemon fra ditt eller andre team der rett etterpå? Bør jeg spare den som skal være i gymmet? Ja det kan nok være lurt så du kjapt kan putte den inn i gymmen etterpå. Når får jeg mulighet til power up? Er det når den har vunnet kamper? Såvidt jeg har skjønt kan du ikke gjøre power up på en pokemon så lenge den står i gymmen. Kjemper de en og en, eller som et lag? I utgangspunktet kjemper man en og en, men flere kan kjempe samtidig i en gym, både fra samme lag og fra forskjellige lag. Det skal vel komme enda flere muligheter til samarbeid senere, tror jeg. Sorry for dumme spørsmål asså 🙈😂 Vil gjerne ha litt veiledning fra noen som kan det. 😃 Jeg er ingen ekspert så folk må bare korrigere om jeg tar feil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå