momo Skrevet 14. april 2017 #6141 Skrevet 14. april 2017 Jeg får bare 2 km egg, gått en del tur med egg i dag, og resultatet er nå 9 stk. 2 km egg. Ganske frustrerende, for jeg vil ikke bruke de inkubatorene jeg kjøper, på 2 km egg. Er det andre som bare får 2 km egg? Og jeg har vært i både Oslo og Drammen i dag. 1
Ardwinna Skrevet 14. april 2017 #6142 Skrevet 14. april 2017 9 minutter siden, momo skrev: Jeg får bare 2 km egg, gått en del tur med egg i dag, og resultatet er nå 9 stk. 2 km egg. Ganske frustrerende, for jeg vil ikke bruke de inkubatorene jeg kjøper, på 2 km egg. Er det andre som bare får 2 km egg? Og jeg har vært i både Oslo og Drammen i dag. Nå kan det faktisk være verdt å bruke inkubatorer på 2km-egg siden du kan få sjeldne pokemon i 2km-eggene nå frem til neste torsdag! Jeg fikk nettopp en Tyrogue i 2km-egg og de får man vanligvis i 5km-egg. Det er nok også derfor man får ekstra mange 2km-egg nå under påskeeventen. 8
charactouy Skrevet 14. april 2017 #6143 Skrevet 14. april 2017 Satt ute hos mamma en time nå i kveld. Her spawner ingenting, men hos naboen 100m borti veien er det 2-3 punkt. Og akkurat der jeg satt så drifter gps'en bort til naboen og tilbake. Driftet 2.9km på den timen. I nydelig kveldssol. 3
Viljaa Skrevet 14. april 2017 #6144 Skrevet 14. april 2017 9 timer siden, Lolitrusa skrev: Har merket det samme! Finner mye mer Growlithe nå enn jeg gjorde før! Finner også mer ekans. Minner meg litt om de pokemonene jeg fant da jeg var på ferie i en ørken... Hvor bor du/dere? Jeg merket flere Growlithe i Oslo i ukene før påske. Nå er jeg på ferie, og her finner jeg nesten bare Magnemite og Electrode. Forsåvidt helt greit, siden det er lenge siden jeg sist fanget en Electrode i Oslo, men likevel så virker det som om det er en stor fordel å forflytte seg mellom landsdeler Nå er jeg veldig spent på den Egg-challengen. Ironisk nok er jeg på hytta de neste dagene og her er det kun ett (!!) pokestop i mils omkrets, og jeg har ikke fått ett eneste egg Og det til tross for at jeg gikk innom fire ganger i dag. Satser på bedre flaks i morgen. Men på den positive siden så gikk jeg en laang tur i dag og fikk klekket nesten alle eggene jeg hadde fra før av, så nå har jeg i alle fall plass til å sanke super-egg.
momo Skrevet 14. april 2017 #6145 Skrevet 14. april 2017 57 minutter siden, Ardwinna skrev: Nå kan det faktisk være verdt å bruke inkubatorer på 2km-egg siden du kan få sjeldne pokemon i 2km-eggene nå frem til neste torsdag! Jeg fikk nettopp en Tyrogue i 2km-egg og de får man vanligvis i 5km-egg. Det er nok også derfor man får ekstra mange 2km-egg nå under påskeeventen. Takk for tipset, da får jeg bruke noen inkubatorer på 2 km egg. 1
Pusetatten Skrevet 14. april 2017 #6146 Skrevet 14. april 2017 Jeg er i Polen på ferie, og hadde håpet på litt mer spennende pokemon, men det går stort sett i pidgey, rattata, marill og natu, akkurat som hjemme 😕 Ikke når jeg pokestop fra hotellet heller. Men blir mye gåing, så har klekket noen egg. Og fant en ny en i dag, Pineco 😃
Taperen Skrevet 14. april 2017 #6147 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Første runde med lucky egg endte på rundt 155 000 xp, og med det bikket jeg level 31! Fikk fem nye i pokedexen, pluss en Pineco som jeg klekket fra egg. Anonymkode: 8ab53...fc4 Slo deg med HELE 1000 poeng 1
momo Skrevet 14. april 2017 #6148 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Taperen skrev: Slo deg med HELE 1000 poeng Jeg slo dere begge, fikk 161 000 XP, og kom meg til Level 34. 1
whitewildfox Skrevet 14. april 2017 #6149 Skrevet 14. april 2017 Klekketuren ble noe annerledes enn planlagt da en Bayleaf spawnet ved et av bygdas pokestop, så da ble det en ny en i dexen på meg! Klekket også en Grimer (min andre), og har nå to 10km egg gående og to 2km egg, pluss et 2km som ligger å venter. Blir spennende å se hva jeg får Mangler forresten kun 8 Charmander candy før Charizard også. Bygda har fått et tredje pokestop, så nå mangler vi bare en gym. Krysser fingrene og satser på at det kommer en rett ved huset mitt (en passende plassering i forhold til andre gymmer i nærområdet).
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #6150 Skrevet 14. april 2017 4 timer siden, momo skrev: Jeg får bare 2 km egg, gått en del tur med egg i dag, og resultatet er nå 9 stk. 2 km egg. Ganske frustrerende, for jeg vil ikke bruke de inkubatorene jeg kjøper, på 2 km egg. Er det andre som bare får 2 km egg? Og jeg har vært i både Oslo og Drammen i dag. Det burde du absolutt gjøre, nå kan du nemlig få Lapras og andre 10km Pokémons fra 2km. Og @Taperen - du kan få grimer i 2km egg under eventet! Anonymkode: 76f3f...12a 1
Taperen Skrevet 14. april 2017 #6151 Skrevet 14. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde du absolutt gjøre, nå kan du nemlig få Lapras og andre 10km Pokémons fra 2km. Og @Taperen - du kan få grimer i 2km egg under eventet! Anonymkode: 76f3f...12a Jau jau, er en god i trua så kan det skje....rensker ut de gamle egga nå, har fire 10 km egg som står på 9,89 nå, og et par 5 km som også klekkes i morgen, så da blir den nye egg som kanskje inneholder en ......krysser fingre
boblevann Skrevet 14. april 2017 #6152 Skrevet 14. april 2017 Er det noe spesielt som foregår når eller, er det bare det egg-eventet? Jeg finner så sykt mye stein-pokemon! Er Onix og Rhyhorn rundt hvert ett hjørne. Har fått utviklet Rydon. Fant første Onix for to dager siden, og siden har det ballet på seg! Har nå 43 onix candy, finner flere på vei til jobb hver dag. Aldri sett onix eller rhyhorn her før 😄😄😄 nå er jeg glad jeg har to Metal Coat, så blir det Onix-evolving snart👏🏼👏🏼 1
Maleficenta Skrevet 15. april 2017 #6153 Skrevet 15. april 2017 12 timer siden, boblevann skrev: Er det noe spesielt som foregår når eller, er det bare det egg-eventet? Jeg finner så sykt mye stein-pokemon! Er Onix og Rhyhorn rundt hvert ett hjørne. Har fått utviklet Rydon. Fant første Onix for to dager siden, og siden har det ballet på seg! Har nå 43 onix candy, finner flere på vei til jobb hver dag. Aldri sett onix eller rhyhorn her før 😄😄😄 nå er jeg glad jeg har to Metal Coat, så blir det Onix-evolving snart👏🏼👏🏼 Ja det er vel noe med at xp blir fordoblet. Ellers husker jeg ikke
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6154 Skrevet 15. april 2017 Ikke all verden i de fire 10 km eggene som klektes i formiddag Pineco, Gligar og 2x Dratini
momo Skrevet 15. april 2017 #6155 Skrevet 15. april 2017 12 minutter siden, Taperen skrev: Ikke all verden i de fire 10 km eggene som klektes i formiddag Pineco, Gligar og 2x Dratini Er det 10 km egg, fra før eventen? Jeg hadde 3 fra før eventen, og fikk min nummer 16 pineco, og 2 dratini. Men nå kan jeg få dragonite nummer 2, så litt gøy det da. Jeg har fått Lapras i 2 km egg.
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6156 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, momo skrev: Er det 10 km egg, fra før eventen? Jeg hadde 3 fra før eventen, og fikk min nummer 16 pineco, og 2 dratini. Men nå kan jeg få dragonite nummer 2, så litt gøy det da. Jeg har fått Lapras i 2 km egg. Ja det var før eventet, har 5 Dragonite i fra før da, men ingen wonder. Har knekt ett 2 km etter event start, ble en Eevee. Fint med en Lapras på deg da
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6157 Skrevet 15. april 2017 5 minutter siden, Taperen skrev: Ja det var før eventet, har 5 Dragonite i fra før da, men ingen wonder. Har knekt ett 2 km etter event start, ble en Eevee. Fint med en Lapras på deg da Hva betyr wonder? Anonymkode: 8fbc0...a98
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6158 Skrevet 15. april 2017 Sletter dere pokemon dere ikke vil bruke i gym, eller tar dere være på ett eksemplar av hver? Jeg har konstant dårlig plass.... Anonymkode: 25297...6a8
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6159 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr wonder? Anonymkode: 8fbc0...a98 Det betyr at den har en IV på minst 82%
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6160 Skrevet 15. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sletter dere pokemon dere ikke vil bruke i gym, eller tar dere være på ett eksemplar av hver? Jeg har konstant dårlig plass.... Anonymkode: 25297...6a8 Ja jeg sletter all dritten jeg ikke kommer til å bruke, har maxet ut både pokemon og item bagen til 1000, er konstant full fortsatt, men nå hjelper det, har evolvet to ganger siden eventet begynte, skal enda evolve noen ganger til, skulle hatt tid til og fange mere mons nå i påske, for har haugevis av candys til gode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå