Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sirah skrev:

Ok :D Jeg fikk en sånn Sun-stone ista, men det er første jeg har fått. Kjedelig!

Tror vi skal være glad i de stenene vi får, er sjelden vare, jeg fikk også Sun Stone, meget bra, for da kan vi evolve til Bellosom :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Tror vi skal være glad i de stenene vi får, er sjelden vare, jeg fikk også Sun Stone, meget bra, for da kan vi evolve til Bellosom :)

Ja jeg er veldig glad for den, missforstå meg riktig :) Syntes bare det er kjedelig at de er sååååå skjeldne...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MissMas skrev:

Fikk 4 nye idag. Ingen special items fra stop :)

Så bra da, jeg har også fanget de 4 der wild :)
Screenshot_2017-02-19-15-17-50.pngScreenshot_2017-02-19-15-30-07.pngScreenshot_2017-02-19-15-33-16.pngScreenshot_2017-02-19-15-59-43.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Ja, har ikke fått noen av gen 2 fra egg enda, så er spent på 10km-egget, har igjen 1,5 km ! Spørs om jeg ikke må ta meg en runde i kveld og få klekket den ;)

Skal reise avsted snart, til et annet sted. Spent på om det er andre pokemons der! For det pleier å være mer vannpokemons der.. de to eneste Schyterne jeg har fanget jeg der :) ! Så vi får se.. Ikke så mye spennende her i hvert fall..

Leste du fikk et item :) Det er artig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirah skrev:

Ja jeg er veldig glad for den, missforstå meg riktig :) Syntes bare det er kjedelig at de er sååååå skjeldne...

Ja kunne kanskje fått de oftere, men skal jo være litt kamp for å få de også, jeg liker at det er litt vanskelig til tider, leter fortsatt etter Grimer jeg......:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Taperen skrev:

Ja kunne kanskje fått de oftere, men skal jo være litt kamp for å få de også, jeg liker at det er litt vanskelig til tider, leter fortsatt etter Grimer jeg......:alice:

Ja, det synes jeg er artig også. Gjør det mer spennende, og man føler man har fortjent det om man finner en man har lett lenge etter :) Jeg mangler mange fra gen1. Bla.a ninetales, har igjen 3 candy (7,5 km) før jeg kan utvikle vulpix. Det har jeg drevet med lenge, siden jeg nesten ikke har fanget noen av dem :P Så måtte ha som buddy. Da føler jeg at jeg fortjener ninetales, hehe. Det triste er at jeg ikke har noen super vulpix :(:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MissMas skrev:

Ja, har ikke fått noen av gen 2 fra egg enda, så er spent på 10km-egget, har igjen 1,5 km ! Spørs om jeg ikke må ta meg en runde i kveld og få klekket den ;)

Skal reise avsted snart, til et annet sted. Spent på om det er andre pokemons der! For det pleier å være mer vannpokemons der.. de to eneste Schyterne jeg har fanget jeg der :) ! Så vi får se.. Ikke så mye spennende her i hvert fall..

Får håpe du får noe bra i egget ditt da, hører nok i fra deg når det er klekket :)

Alltid spennende med nye steder, nye Pokémons :)

Her skal jeg og yngste dattera snart på en biltur til småbyen vår (15 min)  blir jo ikke mange Pokémons i fra sofaen :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissMas skrev:

Ja, det synes jeg er artig også. Gjør det mer spennende, og man føler man har fortjent det om man finner en man har lett lenge etter :) Jeg mangler mange fra gen1. Bla.a ninetales, har igjen 3 candy (7,5 km) før jeg kan utvikle vulpix. Det har jeg drevet med lenge, siden jeg nesten ikke har fanget noen av dem :P Så måtte ha som buddy. Da føler jeg at jeg fortjener ninetales, hehe. Det triste er at jeg ikke har noen super vulpix :(:P

Du har jo en fordel nå med det nye bæret, greit å bruke det på de i fra gen1 man ikke har fått evolvet videre, for jeg tror at lengre ut i spillet vi kommer så blir det mindre og mindre i fra gen1 å finne, kanskje jeg aldri finner......:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Taperen skrev:

Den mangler jeg også :P Og Lapras og Onyx.... Og en drøss til 😂 Hadde håpet at kanskje gen 1 ville bli litt enklere nå som gen 2 er ute, men det er fremdeles den derre fuglen som dominerer 😝

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Taperen skrev:

Får håpe du får noe bra i egget ditt da, hører nok i fra deg når det er klekket :)

Alltid spennende med nye steder, nye Pokémons :)

Her skal jeg og yngste dattera snart på en biltur til småbyen vår (15 min)  blir jo ikke mange Pokémons i fra sofaen :P

Ja, hehe, skriver nok om det her. God tur da :) Nei, du, det blir heller lite pokemons fra sofaen.. her spawner det 1 stk 1 gang i timen, men det er de samme hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en lang tur i dag, men fant bare de samme Pokemonsene som jeg fant i går :/ Fikk evolva en Ledyba til Ledien, så det ble den eneste nye. Klekket også de to 5 km eggene jeg fikk i går kveld, fikk Scyther og Cubone. Det var skuffende, trodde jeg skulle få noen fra gen 2 :/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, momo skrev:

Er det bare meg, eller er det få pokemons ute i dag? På fredag krydde det jo av de, men i dag, synes jeg at det er færre enn det pleier å være. Er mange steder det alltid popper opp mange pokemons, men når jeg har vært de stedene i dag, så kommer det veldig få, eller ingen.

Jeg syntes også det var adskillig mindre pokiser i dag enn i går... Jeg tok en runde både i bil og til fots, og fanget de vanlige (Swinub, Ledyba, Spinarak og Natu), pluss en Machop (har fremdeles ingen Machamp). På ene plassen der det spawnet masse gen 2 i går kveld, var det i dag bare gammelt skrot som pidgey, weedle og krabby.
Jeg samlet så mye Swinub at jeg fikk evolvet en Piloswine, og så fanget jeg min første Remoraid. Så en Teddiursa nearby men rakk ikke dit før den var borte. Og så poppet det opp en Murkrow med 900 cp, men selv om jeg peisa på med razzberry, ultraball og kurvball, hoppet den ut og forsvant :(

Eggklekkinga var en gedigen skuffelse i dag... 2km-egget ga en gutte-Nidoran, de to 5km-eggene ga en Meowth og en Staryu, og 10km-egget ga en Kabuto... Jeg ble så skuffa at jeg nesten begynte å grine! :kjefte:
Håper de neste eggene klekker gen2-pokiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Jogget tur, egentlig utelukkende for å klekke egg. :fnise:  Tikilometersegget ble en Pineco, og femkilometersegget ble en ... Magnemite :dry: Og så fanget jeg Teddiursa, Hoppip, Sudawoodo og Sentret på veien, hadde ikke dem fra før. Har nesten ikke spilt etter at gen 2 ble sluppet, mangler baller (som vanlig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med dagens fangst(selv om jeg ikke fikk noen items til å evolve med). Kabuto har jeg ventet lenge på, og den dukket opp ved en gym. Fra 10km egget fikk jeg en larvitar, som ifølge samboeren skal være like sjelden som dratini😀 Pluss to til som jeg ikke har sett/hørt noe om.

Screenshot_20170219-191909.png

Screenshot_20170219-190323.png

Screenshot_20170219-190357.png

Screenshot_20170219-190409.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Elsoo skrev:

Fra 10km egget fikk jeg en larvitar,

Er det sant? Fanget en slik en på fredag :skya:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens nye pokemons: remoraid, crobat, gligar, snubbull og Espeon :) 

Faren min fant en som så ut som ei ku haha :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Gratulerer, gøy det :)

Det var det jammen meg :) Moro å få litt nye Pokemons :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i desperasjon en tur ut i snøværet og kastet ut en incense. Fikk ingenting å rope hurra for, og mest gen1-pokiser (Oddish, Eevee, Zubat og Nidoran). 2km-egget klekket en Slowpoke, som er grei nok. Kunne ha vært verre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MissMas skrev:

Jeg skal ikke være vanskelig, men vær så snill å si "Pokemon", ikke "Pokemons" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...