Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg hadde heller ikke tilbud om å utvikle til Slowking med en gang, men det dukket plutselig opp igår! Merkelig nok. Kanskje det bare bruker litt tid på å oppdatere seg? Jeg har ikke nok candy så det hjelper jo ikke men :P Hvem evolver du Kingdra dra?

Seadra tror jeg :-D

sjekket nå, nå kan jeg få Slowking! Men må ha noe sånn spesialgreier 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, boblevann skrev:

Er det bare 2 nye eeviee evolvinger? Og jeg har ikke "tilbud" om å evolve til slowking eller kingdra 😔 Why?

Der er bare to Eevee evolving nå, resten kommer vel i senere generasjoner.

Du trenger vel noen stener i fra pokestop for å evolve til Slowking og Kingdra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Taperen skrev:

Der er bare to Eevee evolving nå, resten kommer vel i senere generasjoner.

Du trenger vel noen stener i fra pokestop for å evolve til Slowking og Kingdra

Kjedelig, jeg som har nispart både Eevee og candy i flere måneder.... menmen, får spare videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med en søndagstur i heia med familien hjemme på besøk :)

Først snurret jeg for 7 dagers streaken, fikk en Sun Stone :)

Så klekket jeg et 5 km egg, og ut hoppet en Omanyte, den har jeg kun fanget en wild av i fra før, men har ikke evolvet den siden IV var lav, denne var ikke wonder, men bedre, så godt fornøyd :)

Egg nr 2 som knakk var en som gjorde dattera mi sur, vil ikke gå med deg lengre.....ut av 10 km egget jumpet en Larvitar, heller ikke den var en wonder, men godt fornøyd alikavel :nordvesta:

Det siste egget som klekket på turen var et 10 km egg, ut kom en som jeg har fanget 3 stk av før wild, nemlig en Gligar, den var en wonder:nordvesta:

Så godt fornøyd med søndagsfangsten :nordvesta:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, boblevann skrev:

Kjedelig, jeg som har nispart både Eevee og candy i flere måneder.... menmen, får spare videre!

Spart har jeg også, sitter med 16 stk Eevee som er wonder, og har 3600 Candy, så kan bli mye god snacks ut av det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nydelige fine skatten hoppet ut av et 5-km egg i sted ❤❤❤ eg er like forelsket som jeg var i igglybuff og magby 😂 

Har ellers fått en del av de samme, og 4-5 nye. Gleder meg litt til å komme tilbake til storbyen og se hva som gjemmer seg der! Av erfaring vet jeg at det ikke er de samme på bygda og i byen :) 

IMG_0689.PNG

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Åååå så søøt :)

Ja 😍 jeg elsker babyene! Har 3 stk nå! Var veldig redd de bare klekket under juleeventet, men har fått mange etter det :) får ofte igglybuff i 2km-egg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er. Jeg har bare to. Magby og cleffa.

Og jeg må bare si. Ikke oppgrader magby. Jeg har også siste evolven av henne og hun er så stygg. Ønsker meg babyversjoben av jynx. Liker ikke henne men babyen er syykt søt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Heldig du er. Jeg har bare to. Magby og cleffa.

Og jeg må bare si. Ikke oppgrader magby. Jeg har også siste evolven av henne og hun er så stygg. Ønsker meg babyversjoben av jynx. Liker ikke henne men babyen er syykt søt

Hvorfor ikke? Jeg fikk en ganske fet magmar av magbyen min. Er vel ett fett hvorvidt en pokemon er stygg eller ikke om man vil fulleføre pokedexen og/eller vil bruke den i kamp :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, boblevann skrev:

Ja 😍 jeg elsker babyene! Har 3 stk nå! Var veldig redd de bare klekket under juleeventet, men har fått mange etter det :) får ofte igglybuff i 2km-egg.

Når du får flere Pichu så kan du evolve de, det teller med som om du har fått en ny en i kampen om å få gullmedaljen i electric , jeg har 5 stk Pichu som venter på evolving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg fikk en ganske fet magmar av magbyen min. Er vel ett fett hvorvidt en pokemon er stygg eller ikke om man vil fulleføre pokedexen og/eller vil bruke den i kamp :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Fordi magmar ser så fæl ut syns jeg. Men nå er jeg mer opptatt av å fange pokemonsene enn å ha de i kamper da jeg syns kampene er litt kjedelige. Men for all del om det er kampene man er opptatt av så er det jo viktigst hvor sterk pokemonen er og ikke hvor søte de er sikkert:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, i stad fikk jeg evolvet Seadra til Kingdra :nordvesta: Fikk det jeg trengte (husker ikke hva den heter) når jeg snurret i dag, sånn 7 dagers :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller er det få pokemons ute i dag? På fredag krydde det jo av de, men i dag, synes jeg at det er færre enn det pleier å være. Er mange steder det alltid popper opp mange pokemons, men når jeg har vært de stedene i dag, så kommer det veldig få, eller ingen.

Så fikk jeg en sånn greie til å evolve, var bare på et vanlig pokestop. Ikke dag 7, eller første for denne dagen. Så det er håp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å fange fra bil lenger? Er på kjøretur med kjæresten og med en gang den "going to fast" greien kommer, forsvinner alt... spawner ikke en eneste pidgey en gang :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Prague skrev:

Hihi, i stad fikk jeg evolvet Seadra til Kingdra :nordvesta: Fikk det jeg trengte (husker ikke hva den heter) når jeg snurret i dag, sånn 7 dagers :) 

Gratulerer, gøy det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, boblevann skrev:

Er det ikke mulig å fange fra bil lenger? Er på kjøretur med kjæresten og med en gang den "going to fast" greien kommer, forsvinner alt... spawner ikke en eneste pidgey en gang :( 

Joda, går greit det, bare ikke kjør fortere enn 15 km/t, jeg fanger de fleste monsa i fra bil da jeg bor veldig øde til:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Taperen skrev:

Joda, går greit det, bare ikke kjør fortere enn 15 km/t, jeg fanger de fleste monsa i fra bil da jeg bor veldig øde til:)

Ja, jeg og bor veldig øde til :( men før fikk jeg fanget uansett tempo, fikk jo ikke klkekket egg da, men fikk opp pokisene og fikk fanget dem :( nå kommer det ikke opp noe....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, boblevann skrev:

Seadra tror jeg :-D

sjekket nå, nå kan jeg få Slowking! Men må ha noe sånn spesialgreier 😩

Ok :D Jeg fikk en sånn Sun-stone ista, men det er første jeg har fått. Kjedelig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, boblevann skrev:

Ja, jeg og bor veldig øde til :( men før fikk jeg fanget uansett tempo, fikk jo ikke klkekket egg da, men fikk opp pokisene og fikk fanget dem :( nå kommer det ikke opp noe....

Stemmer det, var lettere før, men synes det bare er greit at de senket hastigheten, er jo ment at vi skal GÅ og spille, ikke rase avsted i bil :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...