AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5241 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg fikk en Metal Coat i dag Anonymkode: 4bbe3...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5242 Del Skrevet 19. februar 2017 25 minutter siden, MissMas skrev: Jeg får ikke sånn 7-days streak, jeg. Siden jeg bare får snurret stops i uka Men håper jeg får noen items selvom 😅 Bor du SÅ øde til, har du ikke tilgang til bil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5243 Del Skrevet 19. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en Metal Coat i dag Anonymkode: 4bbe3...3f7 Var det 7 dagers streak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5244 Del Skrevet 19. februar 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: Var det 7 dagers streak? Nei, en dags Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5245 Del Skrevet 19. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, en dags Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lucky you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5246 Del Skrevet 19. februar 2017 41 minutter siden, Taperen skrev: Bor du SÅ øde til, har du ikke tilgang til bil? Jeg kjører ikke 20 min hver vei for å spille pokemon 😂 ja, jeg bor øde til. Men jeg har mye ansvar, så sitter ofte fast i helgene. I uka e rart null problem Men mener du at man KUN får slike items på streaken? Det hadde vært superteit.. det er vel bare at sjansene øker siden man får så mye på én gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5247 Del Skrevet 19. februar 2017 11 timer siden, Taperen skrev: Det er Misdreavus ser det ut som, har fanget et par av de, ghost type, har lav CP de jeg har fanget, pilen er ikke halvveis på CP skalaen 294 CP Ok ser den nok igjen, men da vet jeg det. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5248 Del Skrevet 19. februar 2017 8 timer siden, SunnivaOslo skrev: Jeg fikk en sånn metal coat så oppgraderte Onix til steelix. Man får vel et sånt item på 7day streak?Så man må vente 1 uke pr gang man har mulighet da eller? Kult ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5249 Del Skrevet 19. februar 2017 7 timer siden, Mormont skrev: Klarte ikke vente med å utvikle, det resulterte blant annet i disse to veldig fornøyd med Blissey, den kostet meg mye star dust. Begge to er amazing, så de skal nok få prøvd seg i gym fremover. Blissey 😍 heldig som fant chansey! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5250 Del Skrevet 19. februar 2017 59 minutter siden, MissMas skrev: Jeg kjører ikke 20 min hver vei for å spille pokemon 😂 ja, jeg bor øde til. Men jeg har mye ansvar, så sitter ofte fast i helgene. I uka e rart null problem Men mener du at man KUN får slike items på streaken? Det hadde vært superteit.. det er vel bare at sjansene øker siden man får så mye på én gang? Nei enig i at en kan ikke kjøre 20 min for å spinne et hjul, får da være måte på Nei en får de utenom streaken også, og det er ingen garanti at du får de på streaken heller, datteren min var så heldig å få en i går, og det var ikke på streaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5251 Del Skrevet 19. februar 2017 37 minutter siden, Taperen skrev: Nei enig i at en kan ikke kjøre 20 min for å spinne et hjul, får da være måte på Nei en får de utenom streaken også, og det er ingen garanti at du får de på streaken heller, datteren min var så heldig å få en i går, og det var ikke på streaken Bra det. Håper vi får noen snart har candy klart for seadra (?). Ut og gå noen km idag. Må knekke et egg ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 19. februar 2017 #5252 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Blissey 😍 heldig som fant chansey! Ja, har vært så helsig at jeg har fått den i egg noen ganger og den er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5253 Del Skrevet 19. februar 2017 27 minutter siden, MissMas skrev: Bra det. Håper vi får noen snart har candy klart for seadra (?). Ut og gå noen km idag. Må knekke et egg ha en fin dag! Her skal vi også snart ut på en tur i heia, har to 10 km egg som er halvveis, og de kommer til å klekke, og et 5 km er også netopp startet, fikk en Elekid i 5 km til frokost, kjører forbi ett pokestop på veien, og da er det tid for 7 dagers streak, ha en god rugetur og fin fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 19. februar 2017 #5254 Del Skrevet 19. februar 2017 Er det bare 2 nye eeviee evolvinger? Og jeg har ikke "tilbud" om å evolve til slowking eller kingdra 😔 Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. februar 2017 #5255 Del Skrevet 19. februar 2017 12 minutter siden, boblevann skrev: Er det bare 2 nye eeviee evolvinger? Og jeg har ikke "tilbud" om å evolve til slowking eller kingdra 😔 Why? Jeg hadde heller ikke tilbud om å utvikle til Slowking med en gang, men det dukket plutselig opp igår! Merkelig nok. Kanskje det bare bruker litt tid på å oppdatere seg? Jeg har ikke nok candy så det hjelper jo ikke men Hvem evolver du Kingdra dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 19. februar 2017 #5256 Del Skrevet 19. februar 2017 3 timer siden, MissMas skrev: Jeg kjører ikke 20 min hver vei for å spille pokemon 😂 ja, jeg bor øde til. Men jeg har mye ansvar, så sitter ofte fast i helgene. I uka e rart null problem Men mener du at man KUN får slike items på streaken? Det hadde vært superteit.. det er vel bare at sjansene øker siden man får så mye på én gang? Samme med meg også, må avgårde med båt for å komme til nærmeste stop. Det er også på en liten plass så frister ikke å henge der 2 timer lørdag og søndag bare for å få de 7 dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5257 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Mormont skrev: Ja, har vært så helsig at jeg har fått den i egg noen ganger og den er så søt Heldig da ja ! 1 time siden, Taperen skrev: Her skal vi også snart ut på en tur i heia, har to 10 km egg som er halvveis, og de kommer til å klekke, og et 5 km er også netopp startet, fikk en Elekid i 5 km til frokost, kjører forbi ett pokestop på veien, og da er det tid for 7 dagers streak, ha en god rugetur og fin fin dag du også Takk du får si hva du fikk i eggene når de er klekket. 2 minutter siden, Noldus skrev: Samme med meg også, må avgårde med båt for å komme til nærmeste stop. Det er også på en liten plass så frister ikke å henge der 2 timer lørdag og søndag bare for å få de 7 dagene.. Skjønner jeg godt! Får belage oss på å få noe i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. februar 2017 #5258 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg trenger å kjøre nærmere 10 min til nærmeste pokestop (bortsett fra en som ligger klint oppi hovedveien i 80-sone, som er litt utilgjengelig), så jeg vurderer å kjøre en søndagstur for å snurre stops og snuse opp nye pokiser. Dersom jeg drar mens det er lyst kan det hende jeg tar meg en spasertur rundt i sentrum også. Jeg måtte fnise litt i går da jeg kjørte rundt, det er ikke vanskelig å se at flere var ute i samme ærend Både biler og hundeluftere som tilfeldigvis var innom akkurat pokestoper, gymmer og spawningssteder Gøy at flere har fått spillelysten opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5259 Del Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg trenger å kjøre nærmere 10 min til nærmeste pokestop (bortsett fra en som ligger klint oppi hovedveien i 80-sone, som er litt utilgjengelig), så jeg vurderer å kjøre en søndagstur for å snurre stops og snuse opp nye pokiser. Dersom jeg drar mens det er lyst kan det hende jeg tar meg en spasertur rundt i sentrum også. Jeg måtte fnise litt i går da jeg kjørte rundt, det er ikke vanskelig å se at flere var ute i samme ærend Både biler og hundeluftere som tilfeldigvis var innom akkurat pokestoper, gymmer og spawningssteder Gøy at flere har fått spillelysten opp igjen! Jeg burde egentlig hatt en hund jeg og, så mye som jeg går hehe. Kjipt å gå alene... gøy at mange er ute, da men vi kan vel regne med at neste runde med nye pokemons kommer om 6 mnd? Så for min del tar jeg det med ro mtp å fange alle har igjen 50 stk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. februar 2017 #5260 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg skulle ønske jeg hadde venner som likte pokemon go, så jeg hadde hatt noen å gå sammen med. Nærmeste er vel svigermor som tilbød seg å bli med og lufte hunden nede i sentrum sammen med meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå