Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå fikk jeg jammen meg dunsparce! Cp 900-ish

Fikk hoppip istad og. Yay

Anonymkode: e8266...a6b

7 minutter siden, MissMas skrev:

Fikk en ariados nå :) strong. 😀

Dunsparce har jeg ikke sett, men Ariados har jeg fanget :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Taperen skrev:

Dunsparce har jeg ikke sett, men Ariados har jeg fanget :)

Har sett skyggen av en tidligere, ble glad da jeg fikk den :) synes det er kult med edderkopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MissMas skrev:

Lykke til med det! Og kos deg med far-datter-tid. 

Ble en givende stund, datteren var godt fornøyd med fangsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har kjøpt noen klekkere men har ett 10km-egg som bruker opp den ene. Bare 5km igjen nå :nigo:
Hadde en Porygon i fra før men denne var visst litt bedre. Har fremdeles ikke nok candy til å klare å oppgradere den til Porygon2, men har jo ikke upgrade-dingsen heller.

Nå har jeg tint av bilen så nå kjører jeg faktisk på en liten pokemontur ned til sentrum! :nori:

Sånn skal det være, lykke til :)

Var liten trafikk her i sør pga heftig regnvær, så var perfekt å kjøre rundt i boligområder og sentrum å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

814 og 786, ikke veldig mye. Tror jeg må sove på det :P 

Anonymkode: bfb95...b03

Hadde gått for den på 786 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MissMas skrev:

Hvem er dette? Så istad, men var så kaldt så orka ikke å lete..

2017-02-18 20.45.49.png

Det er Misdreavus ser det ut som, har fanget et par av de, ghost type, har lav CP de jeg har fanget, pilen er ikke halvveis på CP skalaen 294 CP 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste runden i et boligfelt som jeg aldri har lett før i ble bra, skulle bare ha en liten runde før vi kjørte hjem, først ble det en Pineco på 588 CP , og så ble det en Sudowoodo på 1237 CP, og i tillegg ble det tre andre nye på oss, så vi var godt fornøyd med kveldsturen :)

Og så hjalp det å klage på egg distribusjonen, fikk en som lignet veldig på en fyr jeg liker godt, nemlig sauen Shaun, denne heter Mareep og har en ok CP på 486, og den kan evolves videre da den bare krever 25 Candy , og jeg fikk 27 Candy for den, kom ut av et 10 km egg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pokisråneturen over og jeg fikk følgende nye i pokedexen: Noctowl (evolvet etter fjørti Hoothoot som ble fanget), Furret, Chinchou, Azumarill, Aipom og Gligar.
Og best av alt: jeg fikk faktisk en solstein i ene pokestopet! :nordvesta: Da fikk jeg evolvet denne søte lille gutten i skjørt! :nigo:

16831204_10154863211696405_6021789067760

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en slow king 😄 Nok candy men atferd evolve er det et mystisk mynt tegn. Hva er det? Hvordan får jeg det?

IMG_0259.PNG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, aicelain skrev:

Jeg vil ha en slow king 😄 Nok candy men atferd evolve er det et mystisk mynt tegn. Hva er det? Hvordan får jeg det?

Det er en "King's Rock" som du får fra pokestops hvis du er heldig :)

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt på PoGo fronten her i dag. Men fikk evolvet en Kingdra :) 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mye nytt på PoGo fronten her i dag. Men fikk evolvet en Kingdra :) 

Ooooh, lucky you! :)
Jeg er klar som et egg for en Kingdra, men mangler dragon's shard eller hva den nå heter. Blir vel lenge til jeg får den siden jeg var så heldig å få sun stone i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ooooh, lucky you! :)
Jeg er klar som et egg for en Kingdra, men mangler dragon's shard eller hva den nå heter. Blir vel lenge til jeg får den siden jeg var så heldig å få sun stone i dag.

Thanks! Var første "utviklings item" jeg fikk. Blir nok lenge til neste gang her også :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dere vært heldige med utviklings item i fra pokestop, vet ikke hvor mange hundre jeg har snurret, null gevinst, men på turen i kveld så fikk datteren min en "up grade" item, så noen er heldige :)

Men i morra er det 7 dagers for meg, håper på en da :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Taperen skrev:

Da har dere vært heldige med utviklings item i fra pokestop, vet ikke hvor mange hundre jeg har snurret, null gevinst, men på turen i kveld så fikk datteren min en "up grade" item, så noen er heldige :)

Men i morra er det 7 dagers for meg, håper på en da :)

Jeg har full tro på at det dukker opp noe spennende :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en sånn metal coat så oppgraderte Onix til steelix. Man får vel et sånt item på 7day streak?Så man må vente 1 uke pr gang man har mulighet da eller?

Screenshot_2017-02-19-00-19-45.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steelix ser skikkelig underbitt ut! :ler:

Jeg fikk sun stone helt tilfeldig uten å snurre for 7. dag på rad, så man kan være heldig utenom også :)

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente med å utvikle, det resulterte blant annet i disse to :laugh: veldig fornøyd med Blissey, den kostet meg mye star dust. Begge to er amazing, så de skal nok få prøvd seg i gym fremover. 

image.jpeg

image.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sånn 7-days streak, jeg. Siden jeg bare får snurret stops i uka :) 

Men håper jeg får noen items selvom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...